Obvoznica, meritve z nadvoza

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.403
113
še v SLO - ampak komaj
Prosim ne mešat drugih stvari zraven. Varnostna razdalja je res v večini domena voznika zadaj, vendar ne povsem in ne absolutno ves čas.
Če pogledaš sliko zgoraj je stvar jasna: rdeče vozilo je absolutno preblizu za sivim (predpostavim, da vozili ne vozita 15 km/h). Ampak, kaj pa če je bilo le trnutek pred tem sivo vozilo še na voznem pasu? Je krivda rdečega potem še tako očitna?

Sicer je precej "nategnjena" situacija - ampak ja. "Kaznovanje" pa iz ene slike ... in tu bi morali narediti "popravek" - kršena varnostna na dveh zaporednih slikah ali posnetku (z dodatkom, da če se na drugem posnetku veča nisi v prekršku ozr. vsaj manjšem).

Pa še enkrat - da ne bo kakšnega nesporazuma - 2 sek varnostna je primerna in tudi omogoča vožnjo brez pretiranega zaviranja, ter omogoča ustrezno zmanjševanje hitrosti brez, da bi ustvaril "fantomske nalete" - seveda je pogoj, da se vsi držimo primerna varnostne (in ne nazadnje tudi hitrosti - če je gužva pač ne moreš na polno leteti - tu ti tudi ritopikstvo ne pomaga).
Vožnjo z manjšo varnostno pa je potrebno sankcionirati - ampak kot sem rekel - po pameti (kar recimo tisti Koprski primer vsekakor ni).

Aja - pa nimam nekih težav držati primerno varnostno in me tudi merjenj iz nadvozov ni "strah".
 
13. jul 2011
2.677
625
113
V bistvu je že parkrat tekla debata tukaj glede teh meritev. Baje, da naj bi med meritvijo posneli 7 ali 8 sekund dogajanja. Ali pošiljajo položnice na osnovi meritve in dogajanja na posnetku ali zgolj meritve pa ne vem.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.498
1.148
113
Imaš na prejšnji strani člen, ki govori o meritvi varnostne razdalje. Pomeri se vozilo, ki vozi spredaj in tistega zadaj, nato se izračuna VR. Tisto o 7-8sekund ne pije vode.
 

ahmed

Fizikalc
23. sep 2007
2.414
98
48
Varnostna razdalja je razdalja, pri kateri lahko varno ustavis. Se zmeraj sem, sam 25m v naselju je cca 5 avtov vmes :S:S
Da pa za 1m razlike colajo je pa mim. Je ogromno dejavnikov, od opreme, gum, cestisca, vremenskih razmer, refleksov ipd.
Statisticno ima 45 letnik tudi hitrejsi reakcijski cas kot 25 letnik itd.
 

ahmed

Fizikalc
23. sep 2007
2.414
98
48
V bistvu je že parkrat tekla debata tukaj glede teh meritev. Baje, da naj bi med meritvijo posneli 7 ali 8 sekund dogajanja. Ali pošiljajo položnice na osnovi meritve in dogajanja na posnetku ali zgolj meritve pa ne vem.
Med "snemanjem" naj bi usrtelil prvega v sprednji del in nato se unega zadaj. Merilec potem izracuna (vzame tudi popravke, glede na to da se meri od zadnjega dela prvega avta do sprednjega dela prvega) razdaljo. Ce je varnostna razdalja manj kot 4-5m tehnicno merilec ne zna zracunati (kar bi sicer bilo najbolj pomembno za une ki se popajo na zadek.
 

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
445
12
18
Med "snemanjem" naj bi usrtelil prvega v sprednji del in nato se unega zadaj. Merilec potem izracuna (vzame tudi popravke, glede na to da se meri od zadnjega dela prvega avta do sprednjega dela prvega) razdaljo. Ce je varnostna razdalja manj kot 4-5m tehnicno merilec ne zna zracunati (kar bi sicer bilo najbolj pomembno za une ki se popajo na zadek.

Od kje tebi te "preverjene" informacije?
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
ce upostevas varnostno razdaljo se ti v konicah konstantno vrivajo. vem, ker ponavadi vozim na acc, pa tudi, ce ga nastimam na najblizjo razdaljo se mi cel cas vrivajo.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
ce upostevas varnostno razdaljo se ti v konicah konstantno vrivajo. vem, ker ponavadi vozim na acc, pa tudi, ce ga nastimam na najblizjo razdaljo se mi cel cas vrivajo.
Radarski tempomat je za naše ceste skoraj neuporaben, razen ob kakšnih eksotičnih urah in megli.
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
Radarski tempomat je za naše ceste skoraj neuporaben, razen ob kakšnih eksotičnih urah in megli.

no, se ne strinjam.. jaz ga zelo koristim, tudi po mestu v kolonah (da sam speljuje in ustavlja), pa na AC prav pride.. problem je le v konicah na obvoznici.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.879
5.157
113
jaz sem danes tudi bp nardil 200km na radar.
Res da pri 135-140. Pri 180 kot se za alteraša spodobi bi pa znal bit neuporabn ja.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Ne vem kje ti živiš ampak jaz naredim 90% km po AC z radarskim tempomatom. Ostalih 10% mu pomagam, predvsem pri pospeševanju in pri bremzanju na cestninskih.
V okolici LJ in ob jutranji in popoldanski konici po ljubljanski obvoznici in še kam malo dlje je neuporaben, ker se stalno vrivajo vmes, tempomat pa potem preveč sunkovito bremza in tudi na najmanjši nastavljeni razdalji pušča preveč prostora, so že napisali na prejšnjih straneh.
Za v Dalmacijo na morje ali pa peljat se v MB ob 10h zjutraj je pa okej ja.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
V okolici LJ in ob jutranji in popoldanski konici po ljubljanski obvoznici in še kam malo dlje je neuporaben, ker se stalno vrivajo vmes, tempomat pa potem preveč sunkovito bremza in tudi na najmanjši nastavljeni razdalji pušča preveč prostora, so že napisali na prejšnjih straneh.
Za v Dalmacijo na morje ali pa peljat se v MB ob 10h zjutraj je pa okej ja.

Kupi drug avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Kupi drug avto.
Avto je okej, samo jaz se težko vozim po omejitvah, pa še vedno sam lepše doziram in odvzemam gas, glede na situacijo v prometu. Je.bi ga, vem da se čudno sliši, ampak sistemi še niso tako smooth kot človek, ki gleda pred sabo malo več kot samo en avto.
Pa še enkrat, za večino jutranjih in popoldanskih konic sistem pušča tudi na najnižji razdalji preveč prostora, enako tudi kot nekoga dohitevaš na avtocesti, zelo hitro pred tabo vozeči misli, da se pelješ z njegovim tempom.
Ampak ja, za vas eko-hibridne mojstre in toyota-loverje je itak vse idealno, pa boh-varej kej kritično napisat.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Avto je okej, samo jaz se težko vozim po omejitvah, pa še vedno sam lepše doziram in odvzemam gas, glede na situacijo v prometu. Je.bi ga, vem da se čudno sliši, ampak sistemi še niso tako smooth kot človek, ki gleda pred sabo malo več kot samo en avto.
Pa še enkrat, za večino jutranjih in popoldanskih konic sistem pušča tudi na najnižji razdalji preveč prostora, enako tudi kot nekoga dohitevaš na avtocesti, zelo hitro pred tabo vozeči misli, da se pelješ z njegovim tempom.
Ampak ja, za vas eko-hibridne mojstre in toyota-loverje je itak vse idealno, pa boh-varej kej kritično napisat.

Vozim skoraj vsak dan okrog 7 zjutraj severno obvoznico in skoraj vsak dan med 15-17 severno obvoznico v drugi smeri. V obeh primerih je praktično vedno prižgan radar.

In ja, jaz sem definicija eko-hibridnega mojstra in toyota-lover, z mojim 4.4 twinturbo bencincem. :valjamse:
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Vozim skoraj vsak dan okrog 7 zjutraj severno obvoznico in skoraj vsak dan med 15-17 severno obvoznico v drugi smeri. V obeh primerih je praktično vedno prižgan radar.

In ja, jaz sem definicija eko-hibridnega mojstra in toyota-lover, z mojim 4.4 twinturbo bencincem. :valjamse:
Glede avta se posipam s pepelom, glede ostalega zagotovo ne.
Ob isti uri zjutraj se vozim po severni obvoznici, tempomat je takrat več ali manj neuporaben. No, mogoče je sedaj uporaben, med šolskimi počitnicami, ko ni standardne gužve.