Obvoznica, meritve z nadvoza

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.212
4.695
113
Hitrost 1 in razdalja 1 bi morala biti ob vozila pred njim (meritev 1). Hitrost 2in razdalja 2 pa od njega (merjene osebe).
Varnostna razdalja pa je zmerjena v časovni enoti. Če prav razumem je bila namerjena pod 1 sekundo, morala pa bi biti 2 sekundi.
Mogoče bi v "ČMV" moral imeti razdaljo 2 večjo kot razdaljo 1, da ne zapadeš pod kazen? Če je vozil 125 km / h, je v 0,88 s prevozil 30 metrov in ob meritvi bil 4 metre bližje kot prvo vozilo pred ČMV. Torej je bila varnostna razdalja 26 metrov. Razen, če sem se v razumevanju in hitrem izračunu kje zmotil :)
Sicer pa bi rekel, da bi te meritve morale biti malo bolj napredne z nekimi kamerami, ki bi zaporedoma na razdalji denimo 100 + metrov izmerile dve situaciji. Če je vrstni red vozil enak, potem bi na tej razdalji moral vzpostaviti varnostno razdaljo ne glede na zaviranje, vrivanje itd ... Na naših cestah bi še zmeraj bilo več kot dovolj kandidatov za denarni priliv.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Mogoče bi v "ČMV" moral imeti razdaljo 2 večjo kot razdaljo 1, da ne zapadeš pod kazen? Če je vozil 125 km / h, je v 0,88 s prevozil 30 metrov in ob meritvi bil 4 metre bližje kot prvo vozilo pred ČMV. Torej je bila varnostna razdalja 26 metrov. Razen, če sem se v razumevanju in hitrem izračunu kje zmotil :)
Sicer pa bi rekel, da bi te meritve morale biti malo bolj napredne z nekimi kamerami, ki bi zaporedoma na razdalji denimo 100 + metrov izmerile dve situaciji. Če je vrstni red vozil enak, potem bi na tej razdalji moral vzpostaviti varnostno razdaljo ne glede na zaviranje, vrivanje itd ... Na naših cestah bi še zmeraj bilo več kot dovolj kandidatov za denarni priliv.
Policisti so merili z nadvoza.
Vozilo pred njim je bilo merjeno na razdalji 192,4m in je vozilo s hitrostjo 121km/h, on pa je bil merjen na razdalji 188,5m in je vozil s hitrostjo 125km/h. Vmes je tekel čas 0,88s (z upoštevano toleranco so mu pripisali čas 1,05s). Bi pa moral biti čas vsaj 2 sekundi, če bi bila varnostna razdalja ustrezna.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.312
5.836
113
pri taščici
recimo, včeraj med Povodjem in Vodicami, kjer imaš talne označbe za varnostno. razdaljo,
Oba pasa "polna", peljali po pričakovanjih za tako gost promet, pa vsi smo bili globoko v prekršku kar se tega tiče.
In dokler se ne bo spremenila navada, bo v takih primerih zelo težko držati varnostno razdaljo. Razen če boš peljal vsaj 20kmh manj od pričakovane hitrosti na voznem pasu. Torej okoli 60-70. Ampak potem bo pa pokalo da bo kar vesele, zaradi prehitevanja. Če pa boš peljal s tako hitrostjo kot ostali na pasu, pa se ti v varnsotno razdaljo bp vrineta še dve ali celo tri vozila. Potem pa vzdržuj VR, če si jo sposoben.

Naj Roberto kdaj kako sliko naredi (ali kdo drug ki je dnevno na tisti relaciji). Jaz imam sliko od včeraj, pa se slabo vidi gneča. najbolje bi bilo narediti kako sliko s tovornjaka....

Sem pa mnenja, da pri lepi vidljivosti, pri avtu pred seboj preko katerega vidiš, da bi bila tudi ena sekunda "dovolj"
Drugo je, če se slabo vidi, če imaš avto pred seboj preko katerega ne vidiš ( avtobus, tovornjak...) tam je pa kar pametno imeti 2s.
No, tovornjakarji imajo pogosto samo petino zahtevane razdalje. (manj kot 10m )
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Imel točno tako nesrečo 3 tedne nazaj. Iz smeri Graza proti meji, kjer se priključi AC iz smeri Dunaja. Kolona stop&go, cesta oljnata in spolzka. Držim varnostno razdaljo, hitrost cca 80 km/h, kolona se začne zaustavljati, ko pred mene uleti iz desne "oni od dole, jodlarske table" in že na polno bremza. Jaz na na polno po bremzi, vendar spolzka cesta in.... z 40 km/h nabijem Merđo. Sjebal sem mu vse po spisku, a krivda moja zaradi "premajhne varnostne razdalje." Policist je vedel, kako se je zgodilo, a kljub vsemu. Na (mojo) srečo ni naredil zapisnika, pomagal umakniti avto iz kraja nesreče, z mano počakal na šlep službo (moj avto ni bil več vozen) in se odpeljal.
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Imel točno tako nesrečo 3 tedne nazaj. Iz smeri Graza proti meji, kjer se priključi AC iz smeri Dunaja. Kolona stop&go, cesta oljnata in spolzka. Držim varnostno razdaljo, hitrost cca 80 km/h, kolona se začne zaustavljati, ko pred mene uleti iz desne "oni od dole, jodlarske table" in že na polno bremza. Jaz na na polno po bremzi, vendar spolzka cesta in.... z 40 km/h nabijem Merđo. Sjebal sem mu vse po spisku, a krivda moja zaradi "premajhne varnostne razdalje." Policist je vedel, kako se je zgodilo, a kljub vsemu. Na (mojo) srečo ni naredil zapisnika, pomagal umakniti avto iz kraja nesreče, z mano počakal na šlep službo (moj avto ni bil več vozen) in se odpeljal.
Ta priklop je jebe.ni, drži. Sam nikoli ne izsiljujem vklopa v kolono iz smeri Graz center, ker hitro tvrgaš nalet kolone. Se pa najdejo pacienti, ki naberejo hitrost pri spustu, no če lahko rečemo temu spust iz zadnjega ovinka na rampi iz Dunaja, in hop v kolono. Pri tem še tvegajo, da jih kdo nabaše iz smeri Celovca...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.919
1.087
113
www.adriamedia.si
Hitrost 1 in razdalja 1 bi morala biti ob vozila pred njim (meritev 1). Hitrost 2in razdalja 2 pa od njega (merjene osebe).
Varnostna razdalja pa je zmerjena v časovni enoti. Če prav razumem je bila namerjena pod 1 sekundo, morala pa bi biti 2 sekundi.

Še enkrat prebri cifre, pa boš videl, da je tudi po tvoji teoriji nemogoče. Ker je samo 4 metre vmes, ne glede na to, kdo je spredaj in kdo zadaj. Manj kot dolžina avta.
 

gali

Pripravnik
17. sep 2007
123
9
18
Capture AC razmiki med vozili.JPG


Podatki 7-9-2018 ob 8:34

Torej v tem primeru bi lahko policija izdala 3660 plačilnih nalogov na uro (v povprečju vozijo avti z 1,6 sekunde razdalje, v resnici še manj, saj je treba odsteti še dolzino vozila), če ne bi upoštevala pravila 1 sekunde razdalje pri vožnji v koloni z zmanjšano hitrostjo.

Še definicija kolone:

»kolona vozil« so tri vozila ali več, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;
 
Nazadnje urejeno:

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Poglej priponko 23714

Podatki 7-9-2018 ob 8:34

Torej v tem primeru bi lahko policija izdala 3660 plačilnih nalogov na uro (v povprečju vozijo avti z 1,6 sekunde razdalje, v resnici še manj, saj je treba odsteti še dolzino vozila), če ne bi upoštevala pravila 1 sekunde razdalje pri vožnji v koloni z zmanjšano hitrostjo.

Še definicija kolone:

»kolona vozil« so tri vozila ali več, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;
Jap, saj smo se v preteklosti s SJTV1 že zapeli enkrat, ko je trdil, da povečanje hitrosti poveča pretočnost nekega odseka. Če se vsi držijo pravila varnostne razdalje, potem je vseeno ali se skozi nek odsek peljejo 50km/h, ali 100km/h. Pravilo je 2 sekundi in v kolikor se vsi držijo varnostne razdalje, pač nek odsek ne more požreti več kot 30 vozil na minutu, ne glede na njihovo hitrost.
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
845
70
28
recimo, včeraj med Povodjem in Vodicami, kjer imaš talne označbe za varnostno. razdaljo,
Oba pasa "polna", peljali po pričakovanjih za tako gost promet, pa vsi smo bili globoko v prekršku kar se tega tiče.
In dokler se ne bo spremenila navada, bo v takih primerih zelo težko držati varnostno razdaljo. Razen če boš peljal vsaj 20kmh manj od pričakovane hitrosti na voznem pasu. Torej okoli 60-70. Ampak potem bo pa pokalo da bo kar vesele, zaradi prehitevanja. Če pa boš peljal s tako hitrostjo kot ostali na pasu, pa se ti v varnsotno razdaljo bp vrineta še dve ali celo tri vozila. Potem pa vzdržuj VR, če si jo sposoben.

Naj Roberto kdaj kako sliko naredi (ali kdo drug ki je dnevno na tisti relaciji). Jaz imam sliko od včeraj, pa se slabo vidi gneča. najbolje bi bilo narediti kako sliko s tovornjaka....

Sem pa mnenja, da pri lepi vidljivosti, pri avtu pred seboj preko katerega vidiš, da bi bila tudi ena sekunda "dovolj"
Drugo je, če se slabo vidi, če imaš avto pred seboj preko katerega ne vidiš ( avtobus, tovornjak...) tam je pa kar pametno imeti 2s.
No, tovornjakarji imajo pogosto samo petino zahtevane razdalje. (manj kot 10m )

v praksi pravšnje varnostne ob današnjem prometu sploh ne moreš met. razn ob treh ponoč al pa na kakem vukojebinskem odseku v trenutku sreče (kako krško, prot kozini). ker tut če probaš met varnostno (radarski tepomat recmo), se ti zmer en penzič, influensar, romun, od-sončka-starš uturi vmes. ni važn sploh, na kermu pasu si po propisima.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.616
14.311
113
Ma saj se da nekako vozit no ampak imaš pa potem res na dnevni bazi več šolskih primerov za piljenje potrpljenja, saj imaš res večino časa koga nalimanega na rit, ker pacienti ne dojemajo, da si na varnostni razdalji ampak mislijo da sanjaš or something, glede uletavanja v varnostno (običajno po tistem, ko te prehitijo po desni kljub koloni pred tabo tako da dejansko ne profitirajo ničesar) se pa ravno tako da zadevo preživeti z malce več potrpljenja saj ti avto potem tako ali tako nazaj nastavi na primerno varnostno. In tistemu za tabo še malce dodatno nakraužla živce hehe. Osebno se zdaj raje navajam na tak način kot pa da se zaradi debilizmov drugih še jaz limam avtu pred sabo na rit. Če sem včasih vozil kot id1ot prve klase to še ne pomeni, da mi to treba furat v nedogled :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jest

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.919
1.087
113
www.adriamedia.si
Jap, saj smo se v preteklosti s SJTV1 že zapeli enkrat, ko je trdil, da povečanje hitrosti poveča pretočnost nekega odseka. Če se vsi držijo pravila varnostne razdalje, potem je vseeno ali se skozi nek odsek peljejo 50km/h, ali 100km/h. Pravilo je 2 sekundi in v kolikor se vsi držijo varnostne razdalje, pač nek odsek ne more požreti več kot 30 vozil na minutu, ne glede na njihovo hitrost.

No tega pa jaz res nisem nikoli trdil. Obratno pa že, v določenih okoliščinah.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.931
8.972
113
EU
Danes po avtocesti smer MS-MB, vozim po omejitvi 110 s tempomotom. Po voznem pasu. Pred menoj ni nikogar. Po prehitevalnem prileti dinamik in se vrine pred mano v varnostno razdaljo. Takrat sem se spomnil te teme na Alterju in kaj bi bilo, če bi Apolo takrat meril z nadvoza. :evil:
Hirosti nisem zmanjšal in sem počakal, da se dinamik odmakne zadosti naprej, kar je trpelo nekaj časa.
V tem primeru bi bilo potrebno dopolniti zakonodajo, da je "kaznivo vrivati se v varnostno razdaljo pred drugi avto , :gorjaca:
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Danes po avtocesti smer MS-MB, vozim po omejitvi 110 s tempomotom. Po voznem pasu. Pred menoj ni nikogar. Po prehitevalnem prileti dinamik in se vrine pred mano v varnostno razdaljo. Takrat sem se spomnil te teme na Alterju in kaj bi bilo, če bi Apolo takrat meril z nadvoza. :evil:
Hirosti nisem zmanjšal in sem počakal, da se dinamik odmakne zadosti naprej, kar je trpelo nekaj časa.
V tem primeru bi bilo potrebno dopolniti zakonodajo, da je "kaznivo vrivati se v varnostno razdaljo pred drugi avto , :gorjaca:
To se mi dnevno dogaja, da na avtocesti nekdo vleti 10m pred mene, pri hitrosti 130+.
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.323
7
38
46
Okolica južne LJ.
KSZ

Kazen plačana... Upam, da bo spet minilo par let do naslednje... Tole z varnostno razdaljo je res zoprno, ker jo je v našem prometu res težko vzdrževati. Žal sem naletel na mino in sem za to plačal... Ko sem se danes vračal z morja, sem opazoval promet in ko se je naredila kolona, ki se je premikala od 100 do 120km/h ni imel nihče zadostne varnostne razdalje.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.312
5.836
113
pri taščici
Enostavno bo treba biti pozoren se na nadvoze. Ker kot vem, to obicajno merijo z nadvozom in tam je ograja obicajno taka, da se to vidi ze z razdalje 100+ metrov. Samo oci korws imeti se dobre na daljavo. Potem ga vidis tudi na 200-300m.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.212
4.695
113
Ko je gneča, boš pri kontroliranju nadvozov na koncu končal onemu spredaj v riti. Ko pa gneča ni prehuda, pa se varnostna razdalja da vzdrževati in dobro jo je imeti zaradi lastnega zdravja.
Prav gotovo pa meritev ni najbolj fer (je pa po zakonu), ker zabeleži en trenutek. Morala bi dve situaciji, če zadnje vozilo še zmeraj ni vzpostavilo varnostne razdalje.