Novi Peugeot 508

hermann

Guru
19. mar 2014
9.256
5.821
113
tale tvoja teorija ne pije vode. P508 in C5 je na cesti ogromno, pa se prodaja za zanimive denarje, je zelo dostopen. na drugi strani, recimo Prius, ker ta del res spremljam, pa jih je full malo in so nekoliko dražji. kako, če P508/C5 vsi hočejo, Priusa pa (očitno) nihče?

Nisi razumel kaj sem napisal a
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.419
9.165
113
XMe sta ena dva mariborčana pokupila, vsaj taksna je bila ideja. Xantie je rja popacala in dosti podobno je z ostalimi avtomobili tistega časa. Ohranjajo se pač avtomboili, ki jih je še smiselno vzdrževat. Toliko o avtonetu.
Aja saj sva se strinjala..jaz sem komentiral jungtimerje, ki še niso za prešo. Torej recimo od 6 -12 let stare avte.So pa izjeme, avti ki dejansko niso zanimivi in jih je malo, cena mizerna. REcimo kaksna lancia je bila taka, rariteta, brez cene.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.419
9.165
113
pa dobro reči kakor češ, sem napisal kaj sem mislil. Vemkaj drugače pomeni Jungtimer.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
XM V6 je še danes moj sanjski avto, ravno tako Safrane Biturbo. Takoj bi imel kakšnega lepega za vikend avto. In dobro asistenco za zraven. :)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.419
9.165
113
pac vem da vdno ko recemo to bi pa takoj mel...se ze zalomi, ker financno ni problem, kupit neko jajco za par jurjev, samo to met pol pa gledat doma...pa vsi ostali...nismo dovolj drzni. Jaz sem ze bil, pa potem itak to ni bilo to. Se do nadaljnega ne grem več tega.;)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.419
9.165
113
ja 108kkm..to je imel v letu 2000.... :D drugače pada, kupit se ampak potem zabava za vso družino, tako ali drugače.. Ženka bi drugače imela quatroporteja... novga relativno -modelsko. Se tudi da kupi okol 35k€...pa take fore.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Relativno novega QP je imel bivši šef. Avto se je malo pošraufal, 2 dni se je vozil, nato spet za nekaj tednov v delavnico, itd. Je pa sicer bil hud in lep avto. :)
 

Dygscxpixm

Fizikalc
2. jun 2009
396
70
28
Sončna Štajerska
ali pa pogledaš tak da xm nočejo pordat ostale kante pa prodajajo :D

Opravičujem se, da smetim temo o novem Peugeotu 508.
Ampak ker se v debati omenja XM, bi dodal nekaj besed.

1) XM je bil vedno redek avto. Nikoli ni bil prodajni hit, od leta 1989 do 2000 so jih naredili samo okoli 330.000.
Primerljivi nemški avti iz tistih časov (BMW serija 5, Audi A6 itd) so se prodajali v precej večjih serijah.

2) Danes jih imajo izključno ljubitelji.
To ni avto za razne lipete, ki bi se radi za male pare vozili z direktorskim avtom iz polpretekle zgodovine.
Taki jih praviloma niso dolgo imeli.



Pa še nekaj podobnega, le malce starejšega.

 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Od sodelavk mož ima tako XM-a kot Xantio Activo. Oboje je meni še danes lepo in hudo. Ostali, bolj ljudski citroeni pa ponavadi ne vidijo takih let, razen seveda ko gre za kake ljubiteljske zadeve. Citroen ima namreč precej močan krog ljubiteljev, klubov in dogajanje, Peugeot pa recimo še tega ne (vsaj kakor vem in gotovo ne v tem obsegu) in avti še prej "zaključijo".

Jaz vem samo, da ko sem leta 2012 kupoval avto, sta bila tako C5 kot P508 vsaj 3 jurje dražja od mojega Superba, danes pa se ti avti prodajajo po 6-8 jurjev, kar je vsaj 2-3 jurje manj od Škode, torej je razlika v izgubi cene saj 5 jurjev. Zdaj, če je nekomu vseeno a to, ok, meni pač ni.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.419
9.165
113
bolj je hecno kako je citroen "utonil", po xantii enostavno ni več citroen avtov...slab poizkus je bil C6, ki se verjetno (nisem preverjal) prodajajo za ceno zvoženega cliota... in pa znamka DS, ki takole na prvi uč, ne bo dolgo, čeprav avti niso slabi.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Nisi najbolj na liniji Citroenov - po domače nimaš blage veze.

Trenutno je največji sovražnik Citroenovih avtov Peugeot kot lastnik! DS so ruknili na svojo firmo, ker je preveč v zelje skakal "prestižnim" pugijem.
Na kratko, vse kar Citroen pripelje v SLO tudi prodajo - oz. drugače rečeno - z malo bolj resnim pristopom, bi lahko tržni delež še malo povečali.

Neizpodbitno dejstvo je, da avto ki ga voziš (tudi znamko) vidiš največ v prometu in jaz recimo vidim ogromno C5, pa je realno aktualni model zunaj že 11 let (vem ker vozim prvo serijo) - novi C5 pa bo, če bo, to ali drugo leto.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.419
9.165
113
ja itak jih je dosti,ampak statusa nima.. da bi bil nekaj posebnega kot so bili poprej. Imeli v familji vsaj 5 citroenov. Tudi C5 je še v širši familiji. Avto je polizdelek, pa je polno opremljen. Polno napak, tako porodnih kot kasneje, pač take drobne.. a vseeno.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
No zdaj si malo drugače obrnil - ja ikonični so bili XM pa zelo rahlo C6, da se ne spuščamo nazaj. Xantia meni nikoli ni bila "baš nešto", jo pa po moje zelo dobro nadomešča C4 pre(dpre)jšne generacije - tisti, ki je z Loebom bil nevemkolikokrat WRC prvak.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.419
9.165
113
ne vem, a rabljeno (tako preko 6 let do 10). kdo to kupi? C4, C5? ne poznam nobenga...