Avto trese v prostem teku

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.321
657
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Peugeot 508 SW, 1.6 HDI. Zadnje čase se mi pojavlja precej moteča zadeva in sicer, avto v prostem teku trese. Torej ne vem kako naj opišem, skratka, ko sem avto kupil (5 let nazaj, 150K km) je bil avto v prostem teku tako miren, da si dejansko težko čutil, če je sploh prižgan. Sedaj, ko ga prižgem in ko je v prostem teku čutim tresenje, se pravi avto ni miren, in te vibracije čutim dejansko v vseh kocinah ko primem volan. Sicer s prostim očesom se ne vidi, ker ni tako očitno, se pa čuti. Sicer se je v 5 letih marsikaj zamenjalo, injektorji, nazadnje tesnilo glave. Servisi so redni. To tresenje nekako čutim od menjave tesnila, nisem pa prepričan, če se je to pojavilo ravno po zamenjavi, mogoče nekoliko kasneje, nisem zihr. Tudi ko speljem se pri nižji hitrosti čuti to tresenje, medtem ko pri višji hitrosti potem tega ni več zaznati. Velja omenit, da je tudi sklopka že v zadnjih vzdihljajih ampak ne verjamem, da je lahko problem v tem. V kratkem grem itak k mehaniku, da mi menja tudi tesnilo na pokrovu (ni mi jasno da mi tega niso menjali hkrati s tesnilom glave), ker mi olje teče po vroči mašini in mi na daljši turi cel avto smrdi po olju. Vem da PSA-ji tega kova niso predvideni za 270K km, zato bom verjetno letos avto menjal, bi pa vseeno rad to porihtal, če ne bo prevelik strošek. Kakšna ideja, kaj bi lahko povzročalo to tresenje?
 

Piton

Guru
11. apr 2022
1.679
-205
113
Teli mlinčki so čist capable narest čez 400k (ob primernem servisiranju).
Moj taprvi hint bi bil vztrajnik
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.321
657
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Ja pol je verjetno res to to, ker sklopka in vztrajnik še nista bila menjana in kot rečeno že čutim, da zadeva znotraj počasi "razpada".
 
Nazadnje urejeno:

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Teli mlinčki so čist capable narest čez 400k (ob primernem servisiranju).
Moj taprvi hint bi bil vztrajnik
P206 1.4 HDI je šel od hiše v povsem solidnem stanju pri dobrih 370.000 km. Motor je bil res neproblematičen, ampak tisti mlinček še najbrž sploh ni imel dvomasnega vztrajnika. Bil pa je že CR in s šobami ni bilo težav. Samo vozilo P206 pa je seveda imelo znano hibo z zadnjo premo, ki ne vzdrži niti 200.000.
Ajaj, pežojev 1.6 HDI pa ima član družine v Ford Focusu. 300.000 km, mehanik pravi, da je vztrajnik svoje odvrtel. Ni še razmišljal, koliko je to ekonomsko smiselno urediti.
 
27. jan 2022
4.801
1.737
113
Sklopka + dvomasni na pooblaščencu Citroen za C5 2.0 HDI je bilo cca 8 let nazaj nekaj pod 800€. Koliko se spomnim je bila ponujena tudi neka aftermarket varianta za 600€ ali pa je bila to varianta ko ne bi imel več dvomasnega vztrajnika.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.064
1.272
113
Ko stojis z avtom na mestu, v prostem teku trese? Kaj pa ce v tej situaciji pritisnes sklopko?
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.321
657
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
V smislu tresenja ni opazne spremembe, ne v plus niti v minus, se pa sliši neko "tiktakanje" ko do konca stisnem in zadržim sklopko, torej "tk tk tk tk" kar je dejansko po moji oceni tudi znak da je sklopka v kritičnem stranju. Se mi tudi zgodi (redko sicer), da mi pedal za sklopko ostane nekje na sredini in ga potem s čevljem izvlečem do konca..ampak to se zgodi res redko ampak vse to nakazuje na to da sklopka odpoveduje.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.064
1.272
113
Aha, ce bi bil potisni lezaj, bi se avto ob pritisku sklopke umiril.

Kateri letnik pa je avto?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.935
2.416
113
Verjetno bo mehanik pogledal in rekel da je sklopka za menjat, pa zreven se vztrajnik, ki bo itak hin kmalu.
 

Piton

Guru
11. apr 2022
1.679
-205
113
kaj kmalu?
sej večini crkne vztrajnik, sklopka bi lohk še špilala neki časa
ko se zadevo razdre se pa itak menja vse komplet, ker je delo več vredno kot ves material skupi
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Pri svojem dizlu sem imel podobne občutke, sicer tudi pri speljevanju, je tak malo čudno začel poskakovati, pa sem mislil da drugo ne more biti kot dvomasni vztrajnik (tudi sicer na kilometre 300k, kaj drugega ni bilo za pričakovati). Ko so avto dvignili, so pa ugotovili, da je le nosilec motorja.