Nov avto - st. km ob prevzemu?

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.150
3.615
113
Marlbor
Glih to ti pravim, da nulti pa vse ostalo se ne dela vnaprej, ampk na dan prevzema ponavadi ...
al mislis da zjutraj naredijo servis pol se pa vozijo do takratko pride stranka prevzet :)
Pa kaj ti bluziš in posplošuješ? Govorimo o vozilu, ki ima več kot 100km na števcu. In ja, kupil sem vozilo, ki je imel homologacijo narejeno novembra 2009, prva registracija pa februarja 2010. Prvi lastnik.
Prav tako se zadnja leta spreminja zakonodaja, ko so trgovci zaradi kakih sprememb primorani opraviti homologacijo vnaprej, takšna vozila se tudi komot vozi na preizkusne tablice, ki jih imajo trgovci prenosljive. Ni šans, da je 100km narejeno pred nultim servisom, na črno oz. gor in dol po nekem dvorišču.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ksi

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.193
4.057
113
Za VW in Renaulte vem da so v Transport modu. Videl osebno.

Pa v Luki se tudi lepo vozijo po predpisih drugače te čaka odpoved (besede študenta ,ki si je služil z tem denarce v Kopru)
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
391
83
Cez 1 mesec dobim MX5, ki je narejena v Hirosimi, je sla na ladjo (se potuje), ki pristane v Antwerpnu, potem pa pride s tovornjakom v Slovenijo.
Porocam, koliko km-jev bo imela, ko pride s tovornjaka.
Namrec, sodelavcu so Mercedesa, ki stane 120kEUR poskodovali, ko so mu ga dajali dol s tovornjaka, tako da sem rekel prodajalcu, da hocem biti zraven, ko jo pripeljejo s tovornjakom.
Takrat bom tudi odcital stevec, da jih ne bi slucajno se kaj prevec nabrala do trenutka, ko jo odpeljem.
Pa Geiger števec ne pozabi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in koliko

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.049
119
63
Doma
Ksz: V revozu je radar na potibiz traka do deponije in so vsi ( tudi šoferji kamijonov) kot tudi fanthe od cat-a sankcionirani s strani varnostne službe za prekoračitev hitrosti v podjetju. Tako da dirkanje odpade.
 

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
725
74
28
Torej ce malcek povzamem, ce je bil nulti servis narejen 3 dni nazaj in homolomo tudi takrat postempljan je potem to ok in je dejansko prisel s temi 13x km do trgovca?
 

NoteThis

Fizikalc
25. sep 2013
517
174
43
Škoda Octavia, naročena kot navadna z naknadno predelavo na tovorno, in naknadno temnenje stekel, prevzet s 7km na števcu.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Torej ce malcek povzamem, ce je bil nulti servis narejen 3 dni nazaj in homolomo tudi takrat postempljan je potem to ok in je dejansko prisel s temi 13x km do trgovca?

je ok, ni pa to običajno oz. splošna praksa.

Škoda Octavia, naročena kot navadna z naknadno predelavo na tovorno, in naknadno temnenje stekel, prevzet s 7km na števc
normalno če pa predelave in skladiščenje za Škodo ureja hodlmyr v logatcu (vse na enem mestu)-isto PSA pa še kdo verjetno
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.654
5.843
113
Opelica nova je imela okoli 10km. Drugače pa 100 kilometrov transportne poti. Khm... Ne me basat... Mogoče se je še kak novinar vsedel not...

Kdor pa misli da se reliji vozijo na transportni poti... mogoče se kak gas malo bolj pohodi, kot ga je star ata, ko je kasneje odpeljal iz salona... da pa se tam nori kot noro je malo bosa... Norenje = večja možnost za nesreče. Saj je vse zavarovano, ampak mislite da je nekomu v Luki Koper v interesu da se avti porukajo iz strani neumnih študentov. Dajte no... Pa ne gre se toliko za škodo, gre se za rok dobave, ki se v takem primeru lahko zelo poveča..
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.056
113
Problem enega (ali pa parih) razbitega vozila je v primerjavi s tem da čezoceanka stoji 1h ali celo en dan več v pristanišču finančno neprimerljiv. Vsem se gre samo za to da se ladjo čimprej sprazni!* Delež poškodb med prevozom vozil je kar visok, ampak še vedno je nižji strošek od tega da je "troughput" prenizek.

V tovarnah se linije prazni kot se jih prazni, vozil pride s traka toliko in toliko, šoferjev ki jih vozilo je toliko. Dejansko nimajo časa vmes it scat, če pa že hočejo na čikpavzo pa morajo norme (ki niti niso norme, ampak enostavno se ne sme ustavit linija ker oni ne razvozijo veh vozil) presegat.

Avtomobilska industrija je danes najbolj optimiziran tip proizvodnje in tam je vse "on time", to pomeni da ob 6:00 šlepar pripelje dele v tovarno in ob 7:00 se vgrajujejo v vozila. Če šleparja ni, proizvodnja obstane (in prevoznik plačuje težke penale). Isto je na drugi strani, ven pride toliko in toliko vozil, vsa so isti dan zložena na šlepar.

Pa dobro glede norenja, ne norijo v smislu hitrosti, ampak če se omenja 30km/h je to vseeno dovolj visoka hitrost da gume škripajo na dovoznih poteh v ovinkih v Revozu ali pa po "rampah" na ladji v Kopru.

* kaj je uradno ne vem, poznam pa ljudi ki so bili honorarno vpoklicani za razvoz večjih ladij iz koreje in so rekli da prve dni niso mogli držat tempa za "normo" oz. se razvaža občutno hitreje kot pa je "100% varno" in to da kresneš kakšen avto je del delovnega procesa
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

tomi

Guru
1. sep 2007
18.470
9.783
113
40
MB
Pa kaj ti bluziš in posplošuješ? Govorimo o vozilu, ki ima več kot 100km na števcu. In ja, kupil sem vozilo, ki je imel homologacijo narejeno novembra 2009, prva registracija pa februarja 2010. Prvi lastnik.
Prav tako se zadnja leta spreminja zakonodaja, ko so trgovci zaradi kakih sprememb primorani opraviti homologacijo vnaprej, takšna vozila se tudi komot vozi na preizkusne tablice, ki jih imajo trgovci prenosljive. Ni šans, da je 100km narejeno pred nultim servisom, na črno oz. gor in dol po nekem dvorišču.

sej to ti celi čas razlagam, da brez nultega se ziher niso vozli, da bi ga pa delali na avtu na blef, ki ni prodan pa je čudno ... verjetno odvisno od znamke.

pri švabih to ni trte mrte, ker mehanik zakasira nultega prodaji, tak da jih ne delajo na blef :D
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
417
280
63
Ne govori se zaman, da imamo najboljše ličarje pri nas v Luki Koper. Vem za primere, ko so imela nova vozila na določenih mestih tudi do 1,5-2 mm (!) kita in barve. Za primerjavo, tovarniška debelina barve je nekje med 120-180 mikronov, tukaj pa govorimo o 1500-2000 mikronih.

Saj verjamem, da vam je Andyjeva saga z gumami zabavna, če se ne bi to dogajalo tudi pri nakupu novega vozila. Pogledaš DOT in vidiš, da so dejansko gor 1-2 leti stare gume, na novem avtu iz salona. Okej, v teh primerih je šlo za vozila iz zaloge, ampak je vendarle malo drugače kupiti 2 leti starane gume ali pa 2 leti staran avto, kajne?

Skratka, zahvaljujoč poštenim slovenskim avto trgovcem se ne čudit, če kdo pride kupit nov avto in ima s sabo merilec debeline laka.