Je veliko ja, ampak moras upostevat, da je to hladen v 12% klanec, spust in pol mesto. Ugasnes in zopet hladen nazaj. Ce ta cikel pocnem v 'varcnem nacinu', torej v 2. po bregu dol, pa pol spustis, da se z inercijo pripeljes do semaforja itd. pol je liter manj. Ampak ni vedno tako, pa sem raje napisal vecjo cifro. Sicer pa se lahko po mestu cijazis pri 50km/h v 5. in je poraba tm okoli 4l, sam to ni nekaj kar lahko konstantno pocnes. Rekel bi, da se ga da vozit za odtenek varcneje kot isti motor brez turbince, torej v nizjih vrtljajih, moci ima zadosti za tisto cemur je namenjen. Kar pa preberem je TSI zagotovo boljsa izbira, verjetno tudi drazja. Razlika je v tem, da je to klasicen reno 1.2 z dodano turbino. Ni kot TSI, ki ima neposredni vbrizg. Pa se lahko pol tolazis s tem, da je en kos avta manj ki se ne bo pokvaril.