Kitajski "napad"

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.687
12.305
113
dejmo mal zdebatirat o EV kitajcih za voljo poletne debate in čas kislih kumarc... dobro tesle Y in volva se vzdrzimo, ceprav sta kitajca...

kaj je best deal...tale lynk&co 02 je uf uf, glede na konkurenco v MORE opremi... vozil kdo... sicer zasloni so obup...
cakam drugač zeekrja, zgledajo legit, ali pa denze.
1753184883872.png


kaj pa vas rajca? ce bo ze moral bit kitajc, zgleda namreč tako, da neke alternative v tem cenovnem segmentu ne bo,, (o nekih citroenih , id 3 4 ..zalostna zgodba.) vsaj na prvi pogled.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.583
4.416
113
MG (SAIC) ima trenutno še najbolj evropsko politiko, torej niso obešeni samo na EV in imajo v ponudbi širši asortima vozil, pa motorje od bencinarjev, HEV in PHEV. So tudi strateško povezani z VAGom, kar jim daje določene prednosti.

Pomojem bo vsaj v EU obstala dokaj konzervativna scena in kdor bo samo EVje prodajal bo nekonkurenčen in bo izginil iz trga. Kupci takih vozil pa v jok in na drevo, ker supporta ne bo nobenega več.

Drugače tile kitajci štancajo oz. grozdijo znamke kar po vrsti. Vsi kitajski avti na našem trgu so iz 3h glavnih, državno upravljanih krovnih znamk (SAIC, Geely, Donfeng).

Lynk & Co je Geely, Zeekr je Geely, Volvo je Geely ... skratka isto sra... drugo pakovanje.

Potem imaš še Dongfeng grupo, ki ima pod sabo Voyah, Forting, ....
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

shift

Guru
20. jul 2007
10.087
2.588
113
za šankom
Ti kitajski avti me spominjajo na kitajske telefone 10 do 15 let nazaj, vsaka vas je delala android phone, danes jih je ostalo nekje 5 ali 6 znamk, tako bo pomoje tudi z avti, dejansko pa ne veš kaj dobiš dokler ga iz salona ne zapelješ
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

Najbolji

Guru
20. feb 2008
5.298
1.121
113
Bo Steva povedo kaj je ok pa kaj ne :valjamse:
Drgac pa se pocasi dogaja... vsak teden so zagovedani ICE-jasi bolj pogumni in kazejo zanimanje. Pricakovano, resistance is futile ;)