Kitajski "napad"

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.690
12.307
113
dejmo mal zdebatirat o EV kitajcih za voljo poletne debate in čas kislih kumarc... dobro tesle Y in volva se vzdrzimo, ceprav sta kitajca...

kaj je best deal...tale lynk&co 02 je uf uf, glede na konkurenco v MORE opremi... vozil kdo... sicer zasloni so obup...
cakam drugač zeekrja, zgledajo legit, ali pa denze.
1753184883872.png


kaj pa vas rajca? ce bo ze moral bit kitajc, zgleda namreč tako, da neke alternative v tem cenovnem segmentu ne bo,, (o nekih citroenih , id 3 4 ..zalostna zgodba.) vsaj na prvi pogled.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.586
4.422
113
MG (SAIC) ima trenutno še najbolj evropsko politiko, torej niso obešeni samo na EV in imajo v ponudbi širši asortima vozil, pa motorje od bencinarjev, HEV in PHEV. So tudi strateško povezani z VAGom, kar jim daje določene prednosti.

Pomojem bo vsaj v EU obstala dokaj konzervativna scena in kdor bo samo EVje prodajal bo nekonkurenčen in bo izginil iz trga. Kupci takih vozil pa v jok in na drevo, ker supporta ne bo nobenega več.

Drugače tile kitajci štancajo oz. grozdijo znamke kar po vrsti. Vsi kitajski avti na našem trgu so iz 3h glavnih, državno upravljanih krovnih znamk (SAIC, Geely, Donfeng).

Lynk & Co je Geely, Zeekr je Geely, Volvo je Geely ... skratka isto sra... drugo pakovanje.

Potem imaš še Dongfeng grupo, ki ima pod sabo Voyah, Forting, ....
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

shift

Guru
20. jul 2007
10.087
2.589
113
za šankom
Ti kitajski avti me spominjajo na kitajske telefone 10 do 15 let nazaj, vsaka vas je delala android phone, danes jih je ostalo nekje 5 ali 6 znamk, tako bo pomoje tudi z avti, dejansko pa ne veš kaj dobiš dokler ga iz salona ne zapelješ
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
5.299
1.122
113
Bo Steva povedo kaj je ok pa kaj ne :valjamse:
Drgac pa se pocasi dogaja... vsak teden so zagovedani ICE-jasi bolj pogumni in kazejo zanimanje. Pricakovano, resistance is futile ;)
 
  • Haha
Reactions: sajkek

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.205
7.639
113
Ti kitajski avti me spominjajo na kitajske telefone 10 do 15 let nazaj, vsaka vas je delala android phone, danes jih je ostalo nekje 5 ali 6 znamk, tako bo pomoje tudi z avti, dejansko pa ne veš kaj dobiš dokler ga iz salona ne zapelješ

Tole!
No, saj v Evropi sploh kaj več od tega ni za dobit. V Sloveniji pa sploh ne. Byda se zdaj ni, kolikor vem.

Vedno več videvam MG4 in pa Forthingov. Slednji nekako izgleda.

Drugače pa okoli 30k€ se vrti še Torres. Ni Kitajc, je pa grd.

Kaj in kako dela to, pa pitaj boga. Glasni so seveda vsi danes v svojih predikcijah (beri nabijanje na suho), koliko casa bo kaj delalo, na trgu pa 1 let...

Edini hakelc so servisi - malo za povprasat pri vsakem, po koliko na koliko.

P.S.
Moja Y je iz Berlina. Ni kitajska torej, pa dvomim, da kaj boljsa.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.749
4.655
113
50
Na sončni strani ALP
Zadnjič videl (nisem bral) članek, da kitajci tako kot so odpirali, sedaj zapirajo tovarne, ker jim kao finančno ne gre čez. Kar me nekako spominja na zgornji post o kitajskih telefonih. Bi kupil kitajca, če bi ga vozil 5 let in se ga znebil. Najbolje "staro za novo" ker dvomim, da bo kdo kupoval stare kitajce brez supporta...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

jezek

Guru
24. jul 2008
4.591
1.982
113
Forthing t5 je zdaj na trgu peto leto, fabrika pa 55 let. Btw, servis (1 leto/15kkm) stane od 250e (v Slo, ampak ne vem ce ni bila malo prijateljska cena) do 400 (baje v Cro). Po letu in pol lastnistva se noben iz mojega kroga (5 kosov) ni imel nobene okvare. Je pa radio/multimedia (vsaj do my25) porazen. Poraba pri dveh voznikih, ki se vozita IZKLJUČNO po mestu (Lj, recimo da nekih 6 poti po 3km na dan in kaksen krog po obvoznici 4x mesecno) stoji pri 8/8.2 litra, pri vozniku ki ima par relacij pa 7. Nizje dolgorocno nismo prisli.