Mnenje o Renault Clio 1.2 TCE RipCurl

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.311
223
63
Ali kdo vozi kaj takšnega? OK, avto kot avto je verjetno čisto v redu, bolj me zanima motor.
Kako se pelje, je požrešen, kaki znani problemi? Predvsem info iz prve roke, prosim.
Vzorčen primer
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.457
2.797
113
Jaz naredim kr neki km s tem motorjem, sicer v Modusu. Varcen je edino na relaciji, ce imas lahko nogo. Torej kruzing po omejitvah. Avtocesta, manjka 6. prestava. Mestna voznja je v mojem primeru 800 m klanca, 1 km spusta, 3 km mesta in nazaj, to spise porabo 8.3. Relacija 40 km voznje z dvemi naselji vmes, po omejitvah 6.5. Da se se manj. Tezav zaenkrat nobenih, razen kar sem povprasal v podforumu nasveti, ko ni vzgal. Kupljen rabljen z 120kkm, sedaj 150 kkm.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
44
LJ
veliko.. tsi bo bolj varčen
wink-1.gif
 

jjernej

Pripravnik
26. mar 2008
131
0
16
Ja pa ketno se menja na 20.000km na tsiju. TSI je nezanesljiv in nepreverjen napram stari tehniki TCE (navaden bencinar brez direktnega vbrizga). Vecjih napak motor nima, porabo se da preziveti.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kot ti je že mr rekel... Relacija (Vodice-Šentilj-Dunaj-Gradec-Celovec-Vodice) je bila 6,4 povp. hitrost pa 102 Km/h (ac vseskozi med 100 in 140, odvisno od omejitev in prometa). Lepo potegne, ta katerega vozim ima v peti pri 130km/ 3000 RPM in pri 4000 RPM 150 km/h , tako da ni pretirano moteč hrup.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.457
2.797
113
Je veliko ja, ampak moras upostevat, da je to hladen v 12% klanec, spust in pol mesto. Ugasnes in zopet hladen nazaj. Ce ta cikel pocnem v 'varcnem nacinu', torej v 2. po bregu dol, pa pol spustis, da se z inercijo pripeljes do semaforja itd. pol je liter manj. Ampak ni vedno tako, pa sem raje napisal vecjo cifro. Sicer pa se lahko po mestu cijazis pri 50km/h v 5. in je poraba tm okoli 4l, sam to ni nekaj kar lahko konstantno pocnes. Rekel bi, da se ga da vozit za odtenek varcneje kot isti motor brez turbince, torej v nizjih vrtljajih, moci ima zadosti za tisto cemur je namenjen. Kar pa preberem je TSI zagotovo boljsa izbira, verjetno tudi drazja. Razlika je v tem, da je to klasicen reno 1.2 z dodano turbino. Ni kot TSI, ki ima neposredni vbrizg. Pa se lahko pol tolazis s tem, da je en kos avta manj ki se ne bo pokvaril.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.457
2.797
113
Crash&burnt mi je pogledal s testerjem, nobenih napak. Da ne bi vzgal, se ni vec ponovilo. Cez vikend pa bom scistil loputo, bom povedal kolk je bila svinjska.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.457
2.797
113
Aja pa sosed ga ima tudi v Modusu in ima po 6.3 povprecno po racunalniku. S tem da dela malo vec relacij, pa zelo penzija voznja. Tezav ni se imel z njim. V Cliu je mogoce kak deci manj porabe zaradi manjse celne povrsine.
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.457
2.797
113
Tko se posnel vceraj, se se potrudil na ravnem drzat. Obe sliki v 5.
1688348-2013-01-2621.08.23.jpg
 

Priponke

  • 1688348-2013-01-2621.08.23.jpg
    1688348-2013-01-2621.08.23.jpg
    295,2 KB · Ogledi: 704
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.457
2.797
113
Sicer pa je Roberto napisal, da ima pri 130 kmh okoli 3000 rpm. Tko na pamet je malo mimo usekal, ker kolkr mam v glavi je to ze okoli 115 kmh. Razen ce so kaj spreminjali....
1688353-2013-01-2621.11.04.jpg
 

Priponke

  • 1688353-2013-01-2621.11.04.jpg
    1688353-2013-01-2621.11.04.jpg
    290,3 KB · Ogledi: 684
Nazadnje urejeno:

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Lahko tudi jaz potrdim, da je pri 130 km/h točno 3000 obratov, tko da, si zihr, da ima tvoj avto tce motor, da ni navaden 1.2?

Še ena off the record. Avtohiša real mi je poslala možnost podaljšanje garancije na 8 let ali 200.000 km za 100 eur, na menjalnik in motor. Kaj pravite? Me kr mika, servisiram ga tako in tako na pooblaščenem...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
To je zastonj, nimaš kaj razmišljat. Za citroena je bilo podaljšanje iz 2 let na 5 let 610 eur.
bonk.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.358
7.736
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Lepo potegne, ta katerega vozim ima v peti pri 130km/ 3000 RPM in pri 4000 RPM 150 km/h ,
nekje si v meglo brcnil, po vsej verjetnosti pri prvi glede na zgornje slike. Obrati naraščajo linearno s hitrostjo pri klasiki. Ti pa si jurja razlike pridelal pri 20kmh? Se pravi imaš v peti prestavi pri 60kmh 0 obratov?
 

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Podaljšaj. Najbrž pa so vključeni samo mehanski deli. Elektroniko boš lepo plačal.

Ja itak... vključeno je samo motor pa menjalnik.