Moja izkušnja
4.7.2019 - naročil: 1 ×
MAKERS zgibna lestev, MML4301, 4 X 3 - OdE 56,54 € (ceneje zaradi odprte embalaže, drugače cena 64,99 €)
1 ×
MAKERS plošča za zgibno lestev MPL9431 14,99 €
SKUPAJ:
71,53 €
Predvidena dobava v mimovrste Celje 8.7.2019
8.7.2019 - Obvestilo s strani mimovrste da izdelka ni bilo mogoče odpremiti/pripraviti za prevzem
9.7.2019 - Obvestilo s strani mimovrste da izdelka ni bilo mogoče odpremiti/pripraviti za prevzem
10.7.2019 - Nobenega obvestila
11.7.2019 - (Četrtek) Naročilo je pripravljeno za prevzem v Celju. Prevzamem popoldan po službi. Na škatli piše MAKERS, velikost in teža primerna zložljivi
lestvi. Paketa nisem odpiral. Lestev rabim čez vikend za delo na parceli.
12.7.2019 - (Petek) Paket peljem na parcelo odprem in vidim da sta notri dva zložljiva stola MAKERS, katerih nisem naročil. Na nalepki s QR kodo pa piše da je
notri zložljiva lestev MAKERS.
Kličem na klicni center mimovrste, kjer pravijo da se pred ponedeljkom ne bo dalo nič urediti. Grem v trgovino merkur po drugo novo lestev.
15.7.2019 - (Ponedeljek) Ponovno kličem na klicni center mimovrste, razložim o celi zadevi in mi odgovorijo da oni nimajo s tem nič, naj grem nazaj v Celje na
prevzemno mesto, vrnem stole in da imajo lestev morda tam. Ko sem rekel naj preverijo ali je lestev tam, me gospodična na drugi strani prepričuje
da naj se kar oglasim v Celje in da bomo uredili.
16.7.2019 - (Torek) Z ženo peljeva stole na prevzemno mesto mimovrste v Celju, da bi naredila reklamacijo kjer mi razložijo da lahko odstopim od pogodbe,
nakar razlagam da sem kupil plošče in da bi rad imel lestev po ceni po kateri sem kupil (ca 10 eur ceneje). Napišemo odstopno pogodbo.
16.7.2019 - (Torek) Kličem na klicni center, ponovno obrazložim zadevo, da nebi rad odstopil od pogodbe, temveč bi rad imel lestev katero sem naročil za
enako ceno in da sem se za nakup odločil ravno zaradi ugodne cene. Napišejo reklamacijski zapisnik in da me bodo obvestili.
17.7.2019 - (Sreda) Včeraj pa tole sporočilo iz strani mimovrste
Pozdravljeni,
zahvaljujemo se vam za poslano sporočilo in se vam opravičujemo za nastalo situacijo.
Zadevo smo preverili v reklamacijskem oddelku in žal ni na zalogi artikla, ki ste ga naročili, zato boste za artikel prejeli povrnjeno kupnino na transakcijski račun, ki ste ga navedli na obrazcu za odstop.
Za nevšečnosti se vam opravičujemo te vas prijazno pozdravljamo,
Lucija Kozorog
Klicni center @ mimovrste=)
+386 4 5811 600
www.mimovrste.com
18.7.2019 - (Četrtek) Preverjam na spletni strani mimovrste.
Na zalogi pri dobavitelju – predvidena odprema: 22.7.
Lestev je na zalogi, samo mi nočejo izpolniti reklamacije. Razen če si jo naročim po dražji ceni. Napaka ni na moji strani. Lahko bi mi dali popust
za toliko da dobim lestev po prejšnji ceni.
Še vedno nimam lestve, doma so mi ostale pohodne plošče, s katerimi si nimam kaj pomagati. Lestev sem naročil zaradi ugodne cene.
Sem zvesti naročnik vseskozi na mimovrste, sedaj pa ne bom več.