mimovrste

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Jest imam z njim tudi slabe izkušnje. Prej v desetih letih nikoli.
Pred kratkim naročil za tamalo eneo mlankost (RD), cca. en teden prej, cena ugodna, potem so pa začel mutit z dobavljivostjo.
Kličem na prevzemno mesto, se zmenim kaj imajo res na zalogi, prekličem staro naročilo, naredim novo... isto.
Po nekaj dneh jajcanja sem jih poslal v tri krasne in šel kupit v BB.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
1.962
812
113
Ni mimovrste kriv, kriv je potrosnik ki izbere taksno podjetje ki trzi izdelke iz 2-3. roke... Jebatga tako pac je...
u dobra... torej sem kriv jest, ker sem izbral nekaj, kar mimovrste prodaja in jim je pisalo, da je na zalogi.. ne pri dobavitelju ampak pri njih.. skratka nekaj, kar bi moral brez problema prevzet v ponedeljek popoldne, ko grem iz službe.. po 3 dneh so skenslali - brez odgovora na mail, kaj šele, da bi stranki skušali pomagat/se odkupit.. težka, da se še kdaj vrnem k njim
 

B81

22. jul 2007
34.514
8.959
113
Ja, moral bi kupit direktno pri proizvajalcu v Kanadi, Rusiji, Kitajski... :evil:
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.159
2.256
113
Kaj bluzis kaksne 2 ali 3 roke in kaj ima s tem potrosnik?
Potrosnika zanima cena in dobava vir mu ob nakupu nikoli niti priblizno ni znan.

Bluziš ti, preberi kaj pišeš. Potrošnika zanima cena in REALEN dobavni rok in nikakor namišljen ali informativen dobava. Torej če rabim izdelek X, pokličem osebo Y katera mi zagotovi da lahko danes ali jutri dobim izdelek X. Ne pa da nekdo zaupa in se predvsem zanaša na "online" zalogo, ko pa bi moral izdelek priti že do tebe ali v poslovalnico pa ti sporočijo da žal ni dobavljiv.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.159
2.256
113
u dobra... torej sem kriv jest, ker sem izbral nekaj, kar mimovrste prodaja in jim je pisalo, da je na zalogi.. ne pri dobavitelju ampak pri njih.. skratka nekaj, kar bi moral brez problema prevzet v ponedeljek popoldne, ko grem iz službe.. po 3 dneh so skenslali - brez odgovora na mail, kaj šele, da bi stranki skušali pomagat/se odkupit.. težka, da se še kdaj vrnem k njim

Seveda, kriv si sam, vsekakor si sam kriv. Zakaj? Ker si se sam zavestno odločil da boš na tak način posloval. Verjamem da imate določeni ljudje težave z realnim človeškim stikom in vam je težko poklicat in vprašat, kak promil jih je celo tako zelo zaposlenih da tega ne zmorejo. Ampak šment ko nimaš na mimovrste nikogar za poklicat da bi ti jamčil drži? Torej kot sem že predlagal, ko nujno potrebuješ izdelek pokličeš realno podjetje ki imajo realno osebo s katero lahko komuniciraš in ki ti lahko potrdi realno aktualno zalogo. Če imaš čas se pač greš tisto drugo zadevo ampak ne joči potem.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.159
2.256
113
Ja, moral bi kupit direktno pri proizvajalcu v Kanadi, Rusiji, Kitajski... :evil:

Nisi poštekal, opažam da ti zadnje čase to kar težko gre :evil: Govorim zgolj o tem da imaš komunikacijo z osebo ki prodaja in ima stvar dejansko na zalogi (oz. pod kontrolo) in ne s posrednikom namreč mimovrste pač ni klasičen prodajalec ki ima klasično zalogo. Vsak dodaten člen v verigi so morebitni problemi :) Bo šlo? ;)
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.740
2.098
113
Bluziš ti, preberi kaj pišeš. Potrošnika zanima cena in REALEN dobavni rok in nikakor namišljen ali informativen dobava. Torej če rabim izdelek X, pokličem osebo Y katera mi zagotovi da lahko danes ali jutri dobim izdelek X. Ne pa da nekdo zaupa in se predvsem zanaša na "online" zalogo, ko pa bi moral izdelek priti že do tebe ali v poslovalnico pa ti sporočijo da žal ni dobavljiv.
zaplezal si se preberi še enkrat kaj si napisal v prejšnjih objavah...
govoriš o tem da je kupec kriv ker kupuje od firme, ki ne kupuje direkt na viru, dodatno pozabljaš, da se nakupovalne navade spreminjajo in predvsem pozabljaš da se generacije menjajo, skratka ignoriraš vse elemente na trgu in v dokaz za svoj prav boš še naprej pametoval...
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.740
2.098
113
Nisi poštekal, opažam da ti zadnje čase to kar težko gre :evil: Govorim zgolj o tem da imaš komunikacijo z osebo ki prodaja in ima stvar dejansko na zalogi (oz. pod kontrolo) in ne s posrednikom namreč mimovrste pač ni klasičen prodajalec ki ima klasično zalogo. Vsak dodaten člen v verigi so morebitni problemi :) Bo šlo? ;)
tole sporočilo še dodatno potrjujejo mojo prejšnjo objavo... ustavi se in se prenehaj smešiti...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Verjamem da imate določeni ljudje težave z realnim človeškim stikom in vam je težko poklicat in vprašat, kak promil jih je celo tako zelo zaposlenih da tega ne zmorejo. Ampak šment ko nimaš na mimovrste nikogar za poklicat da bi ti jamčil drži?
Preverjeno tvoj recept na mimovrste.si ne deluje. Klical direkt na prevzemno mesto, se pozanimal o točno določenem izdelku, točno določene barve.
Baba je rekla da majo na lagerju. Klical čez ene dan, kdaj bo možen prevzem - nimajo.
Bo šlo? Narišem?
 

B81

22. jul 2007
34.514
8.959
113
Nisi poštekal, opažam da ti zadnje čase to kar težko gre :evil: Govorim zgolj o tem da imaš komunikacijo z osebo ki prodaja in ima stvar dejansko na zalogi (oz. pod kontrolo) in ne s posrednikom namreč mimovrste pač ni klasičen prodajalec ki ima klasično zalogo. Vsak dodaten člen v verigi so morebitni problemi :) Bo šlo? ;)

Ma ja mogoce res, ampak na MM ti po telefonu povedo vse, vsaj meni so, samo nekaj so mutili z dobavo, ker jim diler ni poslal...tako da ni res, imajo tam enega telefonista, mogoce celo dva.

Ce zadevo rabis nujno, gres v trgovino, ce se ne mudi pa pac kupis po spletu.
Ti si neki ultra pametn zadnje cajte...
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
1.962
812
113
pa sej lepota mimovrste je (bila) ravno v tem, da ne rabis nikamor klicat in sprasevat.. pač verjameš v to kar vidiš na ekranu in v kolikor ni res - počakaš.. dobivaš vsak večer SMS "Artikel še ni pripravljen..." .. in čakaš.. najdlje sem čakal nekih 10 dni čez rok - za zadevo, ki se mi ni mudila.. tokrat je bila izkušnja drugačna - naročilo so enostransko preklicali.. brez bev in mev..

mi je čist jasno, da je mimovrste imel (namerno preteklik) dobre cene, ker so delali brez zalog (in tudi z minimalnim številom telefonistov)... supporta o izdelkih od njih nikoli niti nisem pričakoval - vem kaj kupujem. Konc koncev - kakšna je pa izkušnja s podporo v BB? razen da odklenejo omarico in nalimajo svojo nalepko :p

A na Amazon tud kličeš pa sprašuješ? :p
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.159
2.256
113
Preverjeno tvoj recept na mimovrste.si ne deluje. Klical direkt na prevzemno mesto, se pozanimal o točno določenem izdelku, točno določene barve.
Baba je rekla da majo na lagerju. Klical čez ene dan, kdaj bo možen prevzem - nimajo.
Bo šlo? Narišem?

Moj recept? kak pa je moj recept? Moj recept je da ne kupuješ pri podjetjih kot je mimovrste ki so zgolj lupina oz. posrednik. Torej nevem od kje tebi da je moj recept za mimovrste tak? Preberi še enkrat kaj sem napisal. Recept drži za podjetja ki imajo dejansko zalogo, mimovrste za večino stvari nima zaloge.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.348
5.390
113
No, malo bolje pa je. Tako v BB kot na Amazonu. Da ne rečem veliko bolje... Koliko zna kdo svetovati, je tudi vprašanje tega, koliko mu pustiš povedati kar pač ve. Saj ni treba tega vzeti kot molitvico ampak kot dodatni info, ki ga lahko ali ne upoštevaš, pa že...

Amazon kot tak ne nudi podpore razen za svoje izdelke oziroma izdelke ki jih prodaja sam. Lahko vprašaš kar češ in v doglednem času dobiš odgovor. Če so posrednik kot je Mimovrste, pa napišejo kdo je dejanski prodajalec in njegov kontakt, da njega vprašaš. Mogoče je še kaka varianta, ampak na to dvoje sem jaz naletela.
 
  • Všeč mi je
Reactions: AvtoFun

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.159
2.256
113
pa sej lepota mimovrste je (bila) ravno v tem, da ne rabis nikamor klicat in sprasevat.. pač verjameš v to kar vidiš na ekranu in v kolikor ni res - počakaš.. dobivaš vsak večer SMS "Artikel še ni pripravljen..." .. in čakaš.. najdlje sem čakal nekih 10 dni čez rok - za zadevo, ki se mi ni mudila.. tokrat je bila izkušnja drugačna - naročilo so enostransko preklicali.. brez bev in mev..

mi je čist jasno, da je mimovrste imel (namerno preteklik) dobre cene, ker so delali brez zalog (in tudi z minimalnim številom telefonistov)... supporta o izdelkih od njih nikoli niti nisem pričakoval - vem kaj kupujem. Konc koncev - kakšna je pa izkušnja s podporo v BB? razen da odklenejo omarico in nalimajo svojo nalepko :p

A na Amazon tud kličeš pa sprašuješ? :p

Na Amazon če kličem? Nikakor, tudi na mimovrste ne kličem če kaj naročim. Zakaj ne kličem? Ker izdeleke ki jih pri teh firmah naročam pač ne potrebujem nujno. Tukaj govorim o primerih ko rabiš kaj "jutri". Za jutri pač zgoraj naštete opcije niso dobra izbira. Pa še glede Amazona, za razliko od mimovrste je to resna firma in se mi še ni zgodilo da bi bilo kaj na zalogi in na koncu tega dejansko ne bi bilo. Verjmame da takšne prodajalce Amazon "losa". Pa ne govorim zdaj direktno o supportu, kaj ti bo support če ni izdelka ki kao je na zalogi? :valjamse:
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.159
2.256
113
No, malo bolje pa je. Tako v BB kot na Amazonu. Da ne rečem veliko bolje... Koliko zna kdo svetovati, je tudi vprašanje tega, koliko mu pustiš povedati kar pač ve. Saj ni treba tega vzeti kot molitvico ampak kot dodatni info, ki ga lahko ali ne upoštevaš, pa že...

Tako je, morda se ti kdaj pomaga odločiti... sploh v poplavi vseh teh izdelkov...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.159
2.256
113
Ma ja mogoce res, ampak na MM ti po telefonu povedo vse, vsaj meni so, samo nekaj so mutili z dobavo, ker jim diler ni poslal...tako da ni res, imajo tam enega telefonista, mogoce celo dva.

Ce zadevo rabis nujno, gres v trgovino, ce se ne mudi pa pac kupis po spletu.
Ti si neki ultra pametn zadnje cajte...

Saj o tem ravno govorimo ko določeni tukaj začnejo jamrati kako so nekaj rabili in potem nič od mimovrste. Jaz sem jim samo prijazno razložil da če nekaj nujno rabijo pač morajo ubrati zanesljivo pot kar pa mimovrste ni. Ne rabiš biti za to ultra pameten. Rabiš zgolj osnovno šolo.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
1.962
812
113
Ker izdeleke ki jih pri teh firmah naročam pač ne potrebujem nujno.

Ne vem od kje tebi ideja, da sem naročeno potreboval NUJNO?
Napisal sem, da sem v nedeljo zvečer naročil, pisalo na zalogi.. in bi v ponedeljek pobral.. ko je v ponedeljek prišel SMS "Artikel še ni pripravljen za prevzem".. sem čakal na torek.. pa bi tud na sredo.. mogoče celo četrtek.. razp*** me je enostranski "Preklic naročila" v sredo