Mercedes-Benz G

Sonny_Chiba

Majstr
3. dec 2011
1.553
-384
83

Drugače so bili legendarni stari Puchi z skoraj traktorskimi mašinami. Pa tudi mehansko niso bili dosti zadaj.
evil.gif
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.108
3.416
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ja, kakšnemu šejku res paše, da pa to vidim v EU, si pa mislim le, da ga vozi en papak z res globokim žepom.
grin1.gif

Čak mal, a si ga ni G AMG-ja kupil tudi Jurč'k, sine đupana najlepšega mesta na svetu, s tistimi 600 k€, ki jih je dvignil na bankomatu?
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.813
4.307
113
Upam da se kakšen lastnik avta tukaj gor javi in pove, al je bolj delovni stroj al šminka
smirk-1.gif






p.s. ja. tud moje mokre sanje so en srednje spedenan G
rolleyes-1.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
7
38
Ok, bistvo mojega posta je v tem da je statustni simbol predvsem amg model, lahko pa prebereš tudi da je delovni stroj predvsem kakšen amg. Imaš prav, ja, nerodno sem napisal.
 

B81

22. jul 2007
34.542
8.986
113
Mislim tako da kujete v oblake, kot da je G boljši avto od Hummerja
evil.gif


Zadnje čase po prebranih težavah avtov se mi zdi, da je Merc res nadavto.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Za razmere v eu je g boljsi avto, kot tudi defender. Hummerji so bili narejeni v skladu z misijami po pretezno ravninskem, puscavskem delu, brez strnjenjih gozdov. Suzuki samurai za specifike azije, japonske, tudi orali so z njimi podobno kot defenderji in dosegli se sedaj nepremagan 6700 m nv vrh v čilu. Najbolj vsestranska so vsekakor ruska vozila. Od plebejske nive preko uaza 469, mazov, sherp.

V bistvu je g ravno najbolj cesko vozilo med njimi, za kmete spodnje avstrijske in gorskega zdravnika. Niti jeklene šasije ne premore.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Jaz sem se svoje čase kar precej prevozil z raznimi G-ji, tako Puchi kot Mercedesi, ko smo za vojsko vzdrževali oddajnike. Avto je fajn ker ni preširok in nasploh ni taka "krava" kot recimo Landcruiser. Enkrat smo morali recimo pozimi na Nanos in ker zaradi slabega vremena helikopter ni letel, smo dobili od vojske enega boljšega G-ja (tisti kovinsko zeleni, verjetno za poveljnive oziroma obveščevalno za katero se je takrat to delalo. Avto je klub večmeterskim zametom z pomočjo verig na vseh štirih prišel skoraj do vrha, ustavil se je šele ko se je v skoraj dvometerskem zametu strgala veriga. Snega je bilo toliko da je bilo treba najprej skozi odrto okno odmetati vrata, da se je sploh dalo ven.

Tako da G zmore kar veliko oziroma je to že bolj območje, kjer se bolj pozna voznik kot avto.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
To kar si ti opisal so delovne zadeve, to kar se sedaj prodaja je samo status. Samo poglej pnevmatike, ki so gor na teh AMGjih, pa lahko kar zaključiš s primerjavo. Verjetno še verig za take zadeve ne dimenzije
smile-1.gif
.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.860
3.888
113
Sej jih ne moreš, ker pridejo pica krožniki na zavorah serijsko!
grims-1.gif


Delovnih verzij Gja ni na trgu vsaj že 15 let, dobiš samo luksuzne verzije. AMG je češnja na torti, ampak tudi osnovni dizel je daleč od plebejskega vozila, tako po zmogljivosti kot po ceni.

(delajo pa jih enako kot Toyota Landcruserje J70, pa LR defenderje za specialne potrebe [vojska, policija, gasilci, ...] in tretje trge)
 

Sonny_Chiba

Majstr
3. dec 2011
1.553
-384
83
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
.
V bistvu je g ravno najbolj cesko vozilo med njimi, za kmete spodnje avstrijske in gorskega zdravnika. Niti jeklene šasije ne premore.

Kakšno šasijo pa ima?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Hehe, dobra o picah
smile-1.gif
. Tudi v homolomo dvomim, da so neke manjše dimenzije pnevmatik.
Delovne verzije Gjev so še, ampak mislim, da se na njih ne nanaša ta verzija...

PS: ima morda kdo kakšen podatek o razmerju med profi in luksuz varijanto?