Koliko elektrike porabimo za rafiniranje nafte?

18. avg 2007
16.932
207
63
#82
Ti kar
Samo potem tudi cena ni več tako ugodna.
btw, vse do sedaj narejene baterijske postaje so en mali prdec. Dobesedno. Še primerjava največje planirane z našimi Avčami je kot karjola proti tovornjaku, kar se tiče kapacitete shrambe.
 

slay

Zelenc'
8. jan 2018
26
0
1
#82
Če že imaš sončno elektrarno na taki lokaciji, potem je bolj električne avte polniti z elektriko teh elektrarn, kot da iz te elektrike proizvajaš vodik, ga kompresiraš (ne vem kam?) in ga transportiraš v npr. Evropo.
Ker vodik sestavlja najmanjši atom, ga težko zadržiš, da ne pobegne (nekako tako kot helij v otroških balonih) in ti izpari v parih tednih iz rezervoarjev - vključno iz avtomobilskega rezervoarja za vodik.

Je pa komot, to pa priznam. Ampak, večino polnjen električnih avtov se bo dogajali itak ponoči ali kot avto stoji na parkirnem prostoru.

Kar pa se tiče elektrarn, je pa ta debata že predebatirana in z elektrarnami ne bo nobenega problema.
Doma imam majhno hydroelekrerno sicer je namenjena le ogrevanju hiše,gdaj pa gdaj poleti za hlajenje za pitno vodo imam kolektorje , drugače pa poleti stoji je pa možno napolniti tudi E vozilo sem že tudi preizkusil a le na skuterju.Ampere še nisem upal priklopit zaradi nihanja toka.Lahko pride gdo napolnit a le nalastno odgovornost 100% čista energija.;)
 

dune

Fizikalc
26. maj 2014
1.314
14
38
#86
Zagori dizel avtobus in iz tega naredijo prispevek, kako nevarni so električni avtomobili :eek::rolleyes:

Bencin tudi gori. Še bolj nevaren je, ker eksplodira. Se pa da to minimizirati z kvalitetno izdelavo. Še vedno je “early days” za elektriko in ravno taki požari bodo naredili avte bolj varne v prihodnosti.
 
Všečki: Kamele0N

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.467
167
63
#87

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.363
148
63
Obišči stran
#89
Katere električarje? Zgorel je navaden minibus. Električnih busov LPP nima. Meli enega (madi in SLO, pa sem pozabil firmo), pa je neslavno pogorel. Glede na to, kako je bil izdelan, se ne čudim.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.467
167
63
#90
Tistega mislim, da je izdelal Stoja ali nekaj takega.
Drugace pa sem slisal, da so tudi LPP-jevci nekaj sami poskusali s predelavami.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.467
167
63
#94
Stoja, ja. Ta bo. Tako vlakec kot bus, pa oba zgprela. Tule noter sta navedena.
http://emobility.si/wp-content/uploads/2014/03/LPP.pdf

Skratka, izkazali so se pri tej firmi, zgleda. FuL ...
Goreča vozila so bila prototipska

Konec junija je v središču ljubljane zagorel avtobus, a to ni bil prvi požar vozil Ljubljanskega potniškega prometa (LPP). Pred njim sta lansko leto zagoreli še dve vozili. "V povezavi z omenjenimi dogodki je neodvisna raziskava pokazala, da je bila napaka v obeh primerih na električnem pogonskem sklopu, zato smo vlakec takrat pravočasno umaknili in podizvajalca pozvali k odpravi napake," pravijo pri LPP.
 

Hondi

Fizikalc
18. avg 2007
2.745
49
48
#95
STOJA je Miro Zorič, človek, ki je prvi naredil električno renault 5 mnoga leta nazaj (dejsnko bil pred svojim časom). Potem jo je imel Pečjak, ki jo je "upokojil", organe pa je darovala renaultu twingu
 
17. avg 2007
3.154
152
63
37
okolica Maribora
#97
STOJA je Miro Zorič, človek, ki je prvi naredil električno renault 5 mnoga leta nazaj (dejsnko bil pred svojim časom). Potem jo je imel Pečjak, ki jo je "upokojil", organe pa je darovala renaultu twingu
Daleč od tega, da bi bil pred svojim časom ali bil celo nekakšen revolucionar. Električne avtomobile so izdelovali in predelovali že dolgo pred njim, tako prototipe kot tudi maloserijske - ene uspešno in ene manj uspešno. Ni ravno neka umetnost avto predelat na elektriko, če imaš pravo delavnico za to oz. avtomehaničo orodje. Elektromotorji so znani že dolgo, frekvenčniki so znani že dolgo, baterije so znane že dolgo. Skupaj zvezat ni nobena pretirana umetnost, vsak ki se količkaj bavi z modelarstvom, ti bo znal skupaj zmetat, saj razlike praktično NI!

Tudi Pečjak ni ravno neki fenomen. Je dober, je teoretik, ki mu je uspelo nekaj uporabnih stvari spravit v kakšen izdelek, ampak to je to. Neki player v smislu e-mobilnosti in elektrifikacije izven naših meja pa ravno ni. Slišali so sicer za njega, ampak - to je pa tudi to...
 

Hondi

Fizikalc
18. avg 2007
2.745
49
48
#98
Za Mira sem napisal v smislu Slovenije, ne pa v svetovnem merilu
So se pa že takrat bali električnih vozil, saj mu je renault zavrnil dobavo novih vozil brez motorja, ko so izvedeli, kakšen namen ima (vgradnja elektromotorja)

Glede Pečjaka se pa pač ne strinjam s tvojo izjavo, saj njegove in METRON projekte precej dobro poznam
 
17. avg 2007
3.154
152
63
37
okolica Maribora
#99
Lej, saj je fajn, da sta bestiki, ampak Pečjak ni neko ime v elektro mobilnosti ali elektro industriji. Pa imam zelo dober vpogled v veliko elektro projektov "ta velikih."
Če bi bil, verjemi, da že dolgo nebi bil več v Sloveniji in šraufal nekih Smartov, Mazd in predeloval e-golfe. Saj je fajn, da se trudi, ampak takih "Pečjakov" je v Evropi ogromno, da sploh ne omenjam Kitajčkov