Keramične zavorne obloge?

luka51

Guru
16. avg 2007
13.870
5.138
113
No, prepoved po mojem mnenju nebi bila ravno na mestu, saj so ti sistemi ob pravilnem dojemanju njihovega namena in delovanja naravnost fenomenalni in lahko ogromno pripomorejo k povečanju varnosti na cestah. Se pa strinjam, da bi bilo potrebno izpostavljen problem pod nujno odpraviti na tak ali drugačen način.
ne pozabi, da smo na alterju kjer je voznik vedno na 110% procentih. Utrujenosti ne pozna, motečih dejavnikov ni nikoli in nikdar.
Po dveh urah v avtu vožnje gas bremza je še vedno svež kot rožica na včeraj pognojenem travniku.
ABS, ASR, Zaviranje v sili, Pomoč pred trkom, Radar to so vse pripomočki ki pravega alter voznika samo ovirajo. Pravi Alter voznik še varnostnega pasa ne rabi. Ker med trkom izračuna najboljšo pot za potet iz avta in kot maček na nogah pristane 13.4m stran od razbitine.

Za vse ostale normalne avter voznike, ko mu recimo jutranja gužva dopizdi v 5 minutah pa raje uporabi radar in se ne sekira več če more 10x na minuto bremzat iz 90 na 60 in nazaj pospeševat.
 

lan07

Pripravnik
15. dec 2007
95
2
8
Mene pa zanima če je kdo v praksi testiral te bremz ploščice ki so iz keramike? Naj bi puščale manj tega praha ki se zažre v platišča? Kako pa je v praksi s to stvarjo? Sam uporabljam že od nekdaj ATE ploščice in diske ter sem zadovoljen. Nekje imam v glavi da je težava s to keramiko dokler se zadeva ne segreje? Razlika v ceni je zanemarljiva, cca. 20€ za sprednji set pa me zanima kako zadeva funkcionira v praksi če ima slučajno kdo izkušnje?

Hvala!

Jaz imam tele
http://www.jurid.com/products/light-vehicles/brake-pads-white.html

Drži, da ne puščajo skoraj nič prahu.
 

peter_nn

Pripravnik
4. okt 2007
509
2
18
Za vse ostale normalne avter voznike, ko mu recimo jutranja gužva dopizdi v 5 minutah pa raje uporabi radar in se ne sekira več če more 10x na minuto bremzat iz 90 na 60 in nazaj pospeševat.
Jutranja konica, folk speljuje kot da je na štartu formule 1, potem pa čez 150 metrov na polno bremzajo, nameto da bi enakomerno tempo držali. Za večino bo res bolje da bojo vozila avtonomna ...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
ne pozabi, da smo na alterju kjer je voznik vedno na 110% procentih. Utrujenosti ne pozna, motečih dejavnikov ni nikoli in nikdar.
Po dveh urah v avtu vožnje gas bremza je še vedno svež kot rožica na včeraj pognojenem travniku.
ABS, ASR, Zaviranje v sili, Pomoč pred trkom, Radar to so vse pripomočki ki pravega alter voznika samo ovirajo. Pravi Alter voznik še varnostnega pasa ne rabi. Ker med trkom izračuna najboljšo pot za potet iz avta in kot maček na nogah pristane 13.4m stran od razbitine.

Za vse ostale normalne avter voznike, ko mu recimo jutranja gužva dopizdi v 5 minutah pa raje uporabi radar in se ne sekira več če more 10x na minuto bremzat iz 90 na 60 in nazaj pospeševat.

Saj to je to, o tem govorim!
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ATE keramic niso ravno keramične zavore. Puščale naj bi manj praha, imele daljšo življensko dobo, manj cvilile...montiral sem jih sosedu na Golf GTD. mogoče je praha malo manj, tudi v luknjice na diskih se malo manj zabijejo kot pri navadnih. Sam sem imel keramiko in hladne niso zavirale skoraj nič. Saj na njih ponavadi piše di niso za cestno uporabo ampak ko si mlad...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.869
1.321
113
No, če bi vedel kaj počneš, potem bi najprej pogledal "navodilo za uporabo".

  • ATE Ceramic brake pads are designed for drivers who demand comfort. This is why we recommend combining ATE Ceramic brake pads with only “normal” (smooth) brake discs to achieve maximum comfort.