Keramične zavorne obloge?

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Mene pa zanima če je kdo v praksi testiral te bremz ploščice ki so iz keramike? Naj bi puščale manj tega praha ki se zažre v platišča? Kako pa je v praksi s to stvarjo? Sam uporabljam že od nekdaj ATE ploščice in diske ter sem zadovoljen. Nekje imam v glavi da je težava s to keramiko dokler se zadeva ne segreje? Razlika v ceni je zanemarljiva, cca. 20€ za sprednji set pa me zanima kako zadeva funkcionira v praksi če ima slučajno kdo izkušnje?

Hvala!
 

brejn

Pripravnik
17. sep 2009
65
3
8
lublana
Pred kratkim sem govoril s serviserji bmw-ja glede teh zadev...fantje pravijo da lohk nastanejo hudi problemi ko so zavore mrzle, da so to v bistvu zadeve namenjene dirkalnim avtomobilom...glede cene pa dvomim da je samo 20e razlike...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Ja... verjetno obstjajo posebne športne opcije ki so iz keramike, to kar pa nudi ATE in kar jaz gledam pa je za normalen cestni promet torej za tovarniška vozila za vsak dan...

http://www.ate-brakes.com/products/disc-brakes/ate-ceramic-brake-pads/ tukaj si malo poglej...

Kot sem rekel, ene standardne ATE pridejo dobrih 60€, te Ceramic pa pridejo dobrih 80€ za moje vozilo... Pa saj berem zdaj po tujih forumih da ni to neka huda pogruntavščina...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.843
5.085
113
Pozabi. Načeloma ne prihajajo dobre izkušnje od uporabnikov. Naj nebi grable tako dobro kot navadne.
ni pa to nobene veze s športnimi keramičnimi.
če bi rad manj praha vzami kaki green stuff.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Ma ne saj to je bila zgolj "ideja" ker bi to naj bila ena glavnih prednosti te keramike (manj praha). Bom jaz kar ostal na stari dobri preverjeni klasiki... Če pa bi to bilo tako kot reklamirajo pa za 20€ razlike ne bi razmišljal namreč obljubljajo tudi daljšo življenjsko dobo...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.843
5.085
113
jaz sem jih mislil dat na Cromo takrat, ko so ven prišle. Zdaj nevem če so kaj mešanco spremenili. Ampak takrat so jamrali, da ne prime kot original.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Ja saj verjetno je zgolj modna muha pa da malo več dnarja poberejo. Edino kaj še ponujajo pri ATE so PowerDisc kao boljši diski ampak zopet vprašanje kaj je s tem... Morda so v tem "standardnem" segmentu celo boljše kakšne druge zavorne obloge ali diski ampak glede na to da od vedno montiram ATE in da res ni bilo nikoli niti ene težave se mi niti ne da eksperimentirati...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.843
5.085
113
power diski so ok. Smo meli enih par majstrov, ko so navadne zvijali konstantno. Ko smo dali power gor je blo konec problemov.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
K sreči še nisem zvil diska, je pa res da sem normalen voznik, čeprav najbrž lahko disk čist simpl zviješ da z razgretim zaplješ v lužo...
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Nimam jih sam, sem pa en cas vozil avto z keramicnimi zavorami. Je pa slo za avto visjega razreda, ki je ze imel v originalu keramicne od brembo. V hladnem in toplem, je prijemalo kot sam vrag. Ce gledas kake poceni se ocitno ne more primerjati, pa tudi celjust igra vlogo kolk sile bo pritisnilo na disk. Bi bilo pametno menjati tudi celjust, da pride do visje temperature, kjer keramicne boljse delujejo. Sam sem bil navdusen nad njimi, ker ne pride do blokiranja koles ali vklapljanja abs, pa je vseeno nerealno zaviralo. Si res moral z vso silo pritiskat, da se je abs vklopil.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.843
5.085
113
še 1x za vsakega ki ne bere dalje od naslova. Ate ceramic nima nobene veze s keramičnimi brembo hardkor zavorami.
To kaj si napisal nima nobene veze s to temo. Je pa res, da si v naših glavah zdaj car, ker si en čas vozil avto višjega ranga s keramičnimi zavorami.
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Odgovoril sem ker je napisano, da keramicne niso za vsakdanjo voznjo. Ce si kdo misli dati, je obvezno zamenjat tudi celjust, ker prihaja do informacii, da niso za vsakdanjo voznjo. Pac sem povedal svojo izkusnjo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pred kratkim sem govoril s serviserji bmw-ja glede teh zadev...fantje pravijo da lohk nastanejo hudi problemi ko so zavore mrzle, da so to v bistvu zadeve namenjene dirkalnim avtomobilom...glede cene pa dvomim da je samo 20e razlike...

Tile tudi nimajo pojma ali pa si jih slabo povzel. Razvoj karbon/keramičnih diskov je šel hitro naprej in zdaj dobiš komplet tudi za Audi RS3 npr. ki je sicer drag, ni pa 200k€+ supercar, tudi menjava teh diskov ni več tako draga in delujejo odlično v vseh temp. razmerah, ker so delali predvsem na tem, za dirkanje so imeli poštudirano sceno. Slabo so se obnesli v časih recimo Mečke SLR, kar je 10+ let nazaj. Mnogi tudi povezujejo to z motoGP, kjer ima večina na motorju z dežnimi nastavitvami navadne zavore, ker karbonskih ne uspe stalno imeti optimalno ogretih, samo to je zopet dirkalna različica.

On topik. Od ATE pa dobiš sam ploščice, diski so navadni oz. kupiš pač v kompletu ATE, da si malo bolje pokrit. Ko sem jih jaz "gledal" nekaj let nazaj so eni bili zelo pozitivno presenečeni in zelo zadovoljni (enaka moč zaviranja, podoben občutek na pedalu in krepko manj prahu), drugi pa so bili razočarani, nekateri tudi morali menjat na klasiko.

So tudi testi revij na youtube, lahko še tam pogledaš je en star test ko vozi Tim Schrick enga BMW 3 z obema kompletoma.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.859
1.316
113
Mene pa zanima če je kdo v praksi testiral te bremz ploščice ki so iz keramike? Naj bi puščale manj tega praha ki se zažre v platišča? Kako pa je v praksi s to stvarjo? Sam uporabljam že od nekdaj ATE ploščice in diske ter sem zadovoljen. Nekje imam v glavi da je težava s to keramiko dokler se zadeva ne segreje? Razlika v ceni je zanemarljiva, cca. 20€ za sprednji set pa me zanima kako zadeva funkcionira v praksi če ima slučajno kdo izkušnje?

Hvala!

JIh imam, ATE keramične, platišča so opazno manj umazana. Delujejo pa v vseh vremenskih pogojih in to brezhibno. Pazi samo, da boš ATE keramiko kombiniral z navadnimi diski, saj že sama tovarna odsvetuje kombinacijo power diskov in keramičnih oblog. Test zavor sem opravil pri spustu iz Vršiča in Mangarta, pri tem nisem opazil nikakršnih težav. Nasprotno, menim, da je vse skupaj zelo posrečena kombinacija.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.533
14.140
113
JIh imam, ATE keramične, platišča so opazno manj umazana. Delujejo pa v vseh vremenskih pogojih in to brezhibno. Pazi samo, da boš ATE keramiko kombiniral z navadnimi diski, saj že sama tovarna odsvetuje kombinacijo power diskov in keramičnih oblog. Test zavor sem opravil pri spustu iz Vršiča in Mangarta, pri tem nisem opazil nikakršnih težav. Nasprotno, menim, da je vse skupaj zelo posrečena kombinacija.

+1

Podobne izkušnje imam tudi sam, ko sem na prejšnjem avtu imel par let ATE navadne diske in keramične ploščice. Zadeva zavira super, kar se pa manj umazanije na feltnah tiče pa moram priznati, da se je meni osebno zdelo skoraj enako umazano oz. morda 10-15% bolje, ni bilo to zdaj za 50+% razlike.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Ja to sem ravno bral na nekem nemškem BMW forumu da je isto sranje glede praha, da je to bulšit...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kako je lahko bullshit, če je pa ploščica popolnoma drugačna zmes in ni sploh tistega materiala za producirat "isti" prah.

PS. Se mi zdi da večja težja, ko je krava bolje se obnesejo.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.533
14.140
113
No jaz ne trdim, da gre brezpogojno za bullshit ampak da sam nisem opazil neke konkretne razlike kar se manj umazanije tiče. Lahko pa da sem bil prej enostavno premalo pozoren na to iz vidika objektivne primerjave ali pa je bil pri meni v igri še kak drug nepoznan dejavnik. V končni fazi pa mi za umazanijo dol visi v kolikor zadeva bolje zavira. Zdaj imam pa tako ali tako temna platišča in mi še bl dol visi za ta zavorni prah.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.843
5.085
113
v bistvi sintrane majo največ praha.
Odgovoril sem ker je napisano, da keramicne niso za vsakdanjo voznjo.
še 1x Ate ceramic nimajo nobene veze za karbon keramičnimi hardkor zavorami. In ne rabijo nobenih posebnih čeljusti. In ravno za vsakdanjo vožnjo so mišljene.