Keramične zavorne obloge?

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.616
14.310
113
Moj rekord je 70k km, ko pa smo imeli debato o prevoženih kilometrih z enim setom ploščic pa so padale tudi številke tam okoli 200.000 km, če se prav spomnim. In še danes mi ni jasno kako.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Jaz tudi delam na vseh avtih sigurno min. 50t km če ne bistveno več... Res pa je da nisem "dinamik"...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.616
14.310
113
Niti malo ne dvomim, da se da z umirjeno vožnjo podvojiti moj "dosežek" ampak potrojiti... to moraš biti iz vidika dinamičnosti ovira na cesti ali pa da u fertik (pre)veliko zaviraš z motorjem. In medtem, ko to študiram, pa mi enako ni jasno zakaj za vraga moram pri trenutnem avtu menjati (zadnje) ploščice čez 5k km oziroma že pri 45k prevoženih kilometrih :aplauz:
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.352
1.733
113
Ja tak feeling je bil ko je mati kupila 98 leta VW Boro. Samo pipnil si bremzo in si bil na sprednjem steklu :) Ampak takrat se mi je to zdelo kul...

Se pravi je bilo to v času, ko smo prehajali iz Jugecov, Katrc in Stoenk na normalne Avte? Takrat smo imeli vsi težave ja. Pa ni bila krivda v avtih.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Ja takrat, ampak ni bilo to, smo imeli pred tem že doma avte z ABS-om in na tej Bori je res revolucionarno prijelo (Niti približno ni tako prijelo na Mercedesu S klasi ali C klasi). :)
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.877
1.328
113
30.000km ploščice? A hodiš na dirkališča, prej skuriš ploščice kot 1 set gum? :) Sicer nisem nikoli gledal koliko sem prevozil s ploščicami ampak to sem pa res redko menjaval (pa vozim v povprečju težje avte).

Kaj pa vem, dosti vožnje po klancih pa verjetno vpliva nekaj, da je avtomat. Pojma nimam, se ne obremenjujem, potrošna roba. Na 60.000 menjam komplet, diske in ploščice, spredaj zadaj. Gume pa zavore imam rad tipi topi. Sej sem ze pisal, da se mi serviserji smejejo. Meni se pa gladko jeb... :)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
No ja.. saj če se držiš omejitve, kdaj so za zamenjat (minimum thicknes za diske), potem je to dosti prej kot folk dejansko menja. Tudi jaz sem dobil A6 servisirano stalno samo v Audi avtohiši s sprednjimi diski krepko pod mejo.

Ploščice pa po priporočilih tudi gredo malo prej. Senzorji so zanimivo pustijo kar veliko obrabo, ostane samo par mm.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Kaj pa vem, dosti vožnje po klancih pa verjetno vpliva nekaj, da je avtomat. Pojma nimam, se ne obremenjujem, potrošna roba. Na 60.000 menjam komplet, diske in ploščice, spredaj zadaj. Gume pa zavore imam rad tipi topi. Sej sem ze pisal, da se mi serviserji smejejo. Meni se pa gladko jeb... :)
Jasno, če ti je to velika prednost pač menjaš, jaz menjam ko se prižge lučka... ni pa to nek strošek. Diski pa tudi morajo držati med 100-150t km (zopet pri zelo normalni vožnji) s tem da jaz res nimam klancev, nikjer. Aja.. je pa res da imam sedaj tudi jaz po novem avtomat, pred tem sem imel same ročne menjalnike, se bo videlo kaj to pomeni v praksi na obrabi.. logično je da jih bo bolj jedlo saj ni zaviranja s prestavami...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.877
1.328
113
Tako kot si rekel, ni to strošek za katerega bi se sekiral. Še posebej, ko dobiš iz spleta sprednji in zadnji komplet za ceno sprednjega kompleta v Sloveniji. :)
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.877
1.328
113
No ja.. saj če se držiš omejitve, kdaj so za zamenjat (minimum thicknes za diske), potem je to dosti prej kot folk dejansko menja. Tudi jaz sem dobil A6 servisirano stalno samo v Audi avtohiši s sprednjimi diski krepko pod mejo.

Ploščice pa po priporočilih tudi gredo malo prej. Senzorji so zanimivo pustijo kar veliko obrabo, ostane samo par mm.

Ja, se tudi meni zdi, da se lučka prižge, ko so ploščice že močno obrabljene.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.107
297
83
Moj rekord je 70k km, ko pa smo imeli debato o prevoženih kilometrih z enim setom ploščic pa so padale tudi številke tam okoli 200.000 km, če se prav spomnim. In še danes mi ni jasno kako.

Jaz imam narejenih trenutno 150.000 km od začetka brez menjave ploščic, večinoma zaviram z motorjem, bremzam le na koncu, da se ustavim. Vozim pa dinamično, in vedno se pred mano postavi nekdo, ki non stop bremza u tri krasne, pred vsakim ovinkom ali 100 m pred križiščem. Tudi ne vozim le po ravnem. Večkrat grem v službo po daljši poti čez Ljubelj preko Železne kaplje (Kranj vzhod - zahod), tko mal za sprostitev. Tud v vojski smo se učili zavirat z motorjem (tovornjake). (Sklopka in turbina sta tudi še prvi).
Meni pa ni jasno, zakaj mora folk bremzat pred vsakim ovinkom.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.616
14.310
113
Ročni menjalnik? In koliko približno tehta vozilo?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
ate ceramic je dal spred kolega na e60 na ate diske, nove.
zavore od 535d spredaj in zadaj hlajeno

zadeva je bila super, dokler se niso zadaj pojavile težave na zadnjih diskih, ki so imeli navadne ploščice in je začelo tresti zaradi zadnjih diskov/ploščic
če že, potem komplet spredaj in zadaj dat enake ploščice
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.616
14.310
113
Aha aha. Jaz sem zdaj na avtomatu, za piko na i imam pa še radarski tempomat, ki mi, ko je aktiven, seveda čist preveč zavira zaradi prilagajanja prometu ker valda ni sposoben predvidevati vnaprej in mi med drugim tudi to dodatno pobira ploščice in zvišuje porabo. Verejetno imam zaradi tega pregled/servis oz. morebitno menjavo zadnjih ploščic pri cca.50k km (sem zdaj preveril na računalniku) ter pri cca.60k km še sprednje.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Vsi pravijo to za ta radar, prvo vsi v štartu full navdušeni, potem pa jih mine navdušenje. Meni je bilo malo žal ko sem nabavljal da ga ni imel, pa mi zdaj ni nič kaj žal... enako kot lane assist, 3 dni sem ga imel vključenega dokler nisem pogruntal da je stvar bolj moteča kot koristna :) Edino v kakšni koloni zna biti radar koristen!!!
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.616
14.310
113
Točno to. In "na srečo" sem sam zelo velikokrat po raznih kolonah v mestih, regionalkah in na AC ter se mi zdi tako uporaba povsem upravičena in OK. Resno pa razmišljam, da bom opustil uporabo v primeru klasičnih voženj brez pregostega prometa, v primeru naleta pa zadeva še vedno funkcionira kot varnostna varovalka. Največji kiks tega radarskega trempomata je pa to, da mi med mestno vožnjo skozi ovinek na pločniku zazna kolesarja in mi potem zbremza na pod 30 čist za brezveze, folku za mano pa nič jasno. Na ravnini ni teh težav.
Dejansko imaš cel kup plusov (sploh tisti varnostni v primeru naleta vozila, kolesarja ali pešca) ter tudi kar nekaj lepih minusov a zaenkrat pri meni plusi zmagujejo tako da mi ni žal, da ga imam, samo malce bolj ga bo potrebno naštudirati. Lane asist pa uporabljam zgolj na kakšnih daljših relacijah, ko sem že bolj utrujen in posledično manj skoncentriran na vožnjo.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.877
1.328
113
Jaz imam narejenih trenutno 150.000 km od začetka brez menjave ploščic, večinoma zaviram z motorjem, bremzam le na koncu, da se ustavim. Vozim pa dinamično, in vedno se pred mano postavi nekdo, ki non stop bremza u tri krasne, pred vsakim ovinkom ali 100 m pred križiščem. Tudi ne vozim le po ravnem. Večkrat grem v službo po daljši poti čez Ljubelj preko Železne kaplje (Kranj vzhod - zahod), tko mal za sprostitev. Tud v vojski smo se učili zavirat z motorjem (tovornjake). (Sklopka in turbina sta tudi še prvi).
Meni pa ni jasno, zakaj mora folk bremzat pred vsakim ovinkom.

Se pravi, 150.000 km se nisi nič ukvarjal z zavorami?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Lane asist pa uporabljam zgolj na kakšnih daljših relacijah, ko sem že bolj utrujen in posledično manj skoncentriran na vožnjo.
Ja ja, le počakaj ko boš prišel na delo na cesti, ko boš prehiteval šlepar kjer boš imel levo nekaj cm prosto in desno nekaj cm prosto in bo v enem momentu ena črta prelepljena preko druge ali bosta celo skupaj vzporedno in bo začel avtomobil rahlo plesat ko ga bo zmedlo in ne bo vedel kaj naj. Te bo takoj minilo vse navdušenje kot je mene ko sem šel iz Nemčije :D