katero motorno olje

Nejc_L

Pripravnik
18. feb 2011
317
18
18
Sl. Bistrica
Kolko vam pa kurijo kaj? 2.0 dizel vw golf 7 kuri Shell AV-L 0w30 kake tri litre na 15kkm. Na uradnem servisu jim je to normalno, meni niti ne, tako da naslednjič probam drugo olje in drug servis. Star 5 let, samo relacije, cca 1kkm na teden

Kako je pa s Fordi in njihovimi specifikacijami,kot so mss-m2c913-c, se tudi priporoča kaj "boljšega"? Bencinar,ecoboost 1.6
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.330
3.427
113
Pri Fordu pazi na specifikacije, ker olje z normo ima dodane mehčalec za zobati jermen, ki je v olju,
Napačno olje naredi da jermen spoka in ga vtrga.
Tak da pri Fordu in seveda tudi pri psa, je treba uporabiti olje z specifikacijo katero zahteva proizvajalec
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.330
3.427
113
Kolko vam pa kurijo kaj? 2.0 dizel vw golf 7 kuri Shell AV-L 0w30 kake tri litre na 15kkm. Na uradnem servisu jim je to normalno, meni niti ne, tako da naslednjič probam drugo olje in drug servis. Star 5 let, samo relacije, cca 1kkm na teden

Kako je pa s Fordi in njihovimi specifikacijami,kot so mss-m2c913-c, se tudi priporoča kaj "boljšega"? Bencinar,ecoboost 1.6
Meni Golf 7 letnik 2016, prevoženih 270000 km porabi cca 1l olja na 30000 km no pred menjavo je na minimumu olje, se pravi da skuri cca 2 litra.

Olje pa je original OEM 0W30 prej z Castrolom pa je bilo kakšnega pol litra več.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.326
5.845
113
pri taščici
Kolko vam pa kurijo kaj? 2.0 dizel vw golf 7 kuri Shell AV-L 0w30 kake tri litre na 15kkm. Na uradnem servisu jim je to normalno, meni niti ne, tako da naslednjič probam drugo olje in drug servis. Star 5 let, samo relacije, cca 1kkm na teden

Kako je pa s Fordi in njihovimi specifikacijami,kot so mss-m2c913-c, se tudi priporoča kaj "boljšega"? Bencinar,ecoboost 1.6
kolk % mešanica je potem že to?
Imam dva dizla, skupaj imata 35 let in 600+kkm pa v njiju med menjavo se nisem vlil olja.
V sluzbenega forda 2.0 sem ga pa zadnjic res moral vliti liter (prvic v 130kkm )!po slabih okoli 25 kkm prevoženih. Kaj nas caka v prihodnje pa....
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.901
5.458
113
Pri Fordu pazi na specifikacije, ker olje z normo ima dodane mehčalec za zobati jermen, ki je v olju,
Napačno olje naredi da jermen spoka in ga vtrga.
Tak da pri Fordu in seveda tudi pri psa, je treba uporabiti olje z specifikacijo katero zahteva proizvajalec
Ta jermena v olju so še ena taka pogruntavščina da bog pomagaj....

Če ga ne utrga.....se pa štrene lepo naberejo okol mrežice kjer zajema pumpa olje.....in na začetku maš občasne lučke za pritisk olja.....pol če to ignoriraš pa komot zariba motor....
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Povzetek stanja teh olj za moj primer, Volvo V60 dizel VEA 2.0 motor. Volvo odobritvena koda za olja: VCC RBS0-2AE. Pomeni, da ima vse potrebne aditive za motor in podsisteme. Primarno Castrol Edge Pro V 0W-20, našel tudi druga olja, kot Wolf MS-V, Ravenol EFS, vsi 0W-20. Volvaši se predvsem zaradi vročih poletij ali vleke težkih bremen zatekajo k oljam 5W-30 s spec. ACEA C3 in C4, VW504/507, BMW LL-04, MB229.51/52 in tako dalje, tu posegajo po Castrol Edge Pro., Mannol LL in podobnim, kot je zapisal Kamele0N na strani 6.

Prebral sem nekaj strani, kjer "prikoličarji" opisujejo isto težavo, se pravi rahlo porabo olja na roadtripih s prikolico, tudi uporabniki olj 10W-40, kaj šele tistih z nižjo viskoznostjo.

Prejšni 2.0TDI 140HP mi je na interval 15k spil 1l olja 10W-40, v redkih primerih sem ga 0,5l dolil.

So se pa na Volvu spomnili, da ti po 11. mesecu nabiva za servis. servis, servis, tako, da greš olje zamenjat in interval resetirat, ker ti najeda, nabiva, da ga je treba zamenjat, zelo moteče.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.706
138
63
Test motornih olj

 

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.291
2.273
113
Rezime 10 strani kaže, da kupite olje sami.
kako je z menjavo? Sami ali servis?

p.s. kako je z oljem pri oplu, kjer je jermen 'plavajoči'?
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.573
685
113
toti Maribor
Pa kaj je res tako težko uporabljati olje, ki ga predpiše proizvajalec?:bonk:Zdaj že delate diplomsko nalogo iz motornega olja, enako kot ste diplomirali iz DSG menjalnikov:valjamse:
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Valhalla

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Moja težava je bila, da sem moral olje kupit 500km od servisa/doma in ustreznega olja ni bilo naprodaj. Važno je, da spremljate teme, ki vas ne zanimajo in dodajate "prispevke".
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.901
5.458
113
Povzetek stanja teh olj za moj primer, Volvo V60 dizel VEA 2.0 motor. Volvo odobritvena koda za olja: VCC RBS0-2AE. Pomeni, da ima vse potrebne aditive za motor in podsisteme. Primarno Castrol Edge Pro V 0W-20, našel tudi druga olja, kot Wolf MS-V, Ravenol EFS, vsi 0W-20. Volvaši se predvsem zaradi vročih poletij ali vleke težkih bremen zatekajo k oljam 5W-30 s spec. ACEA C3 in C4, VW504/507, BMW LL-04, MB229.51/52 in tako dalje, tu posegajo po Castrol Edge Pro., Mannol LL in podobnim, kot je zapisal Kamele0N na strani 6.

Prebral sem nekaj strani, kjer "prikoličarji" opisujejo isto težavo, se pravi rahlo porabo olja na roadtripih s prikolico, tudi uporabniki olj 10W-40, kaj šele tistih z nižjo viskoznostjo.

Prejšni 2.0TDI 140HP mi je na interval 15k spil 1l olja 10W-40, v redkih primerih sem ga 0,5l dolil.

So se pa na Volvu spomnili, da ti po 11. mesecu nabiva za servis. servis, servis, tako, da greš olje zamenjat in interval resetirat, ker ti najeda, nabiva, da ga je treba zamenjat, zelo moteče.
Si me lih "ujel" tako uro da ne morem vprašat majstra zakaj v vse xyz znamke z DPF diesel motorji dajemo generičen dexos2/Mb229.51 olje.....edino v Volvote pa po specifikaciji....

Čeprav ne vidim razloga da ne bi šel not kjerkoli ACEA C3 olje

ACEA C3 je osnova za vse BMW LL-04, MB 229.51-229.52, VW 504/507, Dexos2 specifikacije...

Če ni kake tehnične omejitve v samem motorju bi jaszt raje potem sipal zgornja olja.....DPF friendly so.....niso pa "fuel efficient" <----- visji HTHS (kar je boljše za zaščito motorja.....zato pač porabiš kako kapljo dizla več)....ker je ACEA C3 specifikacija tudi bolj robustna ti bo tudi manj pilo olja pri vleki prikolice (večja termična obremenitev olja)

Javim v pon-torek!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.901
5.458
113
Prebral sem nekaj strani, kjer "prikoličarji" opisujejo isto težavo, se pravi rahlo porabo olja na roadtripih s prikolico, tudi uporabniki olj 10W-40, kaj šele tistih z nižjo viskoznostjo.

Prejšni 2.0TDI 140HP mi je na interval 15k spil 1l olja 10W-40, v redkih primerih sem ga 0,5l dolil.
O kakšnem 10w40 je tu govora?

ACEA A3/B4 za osebne je Full saps....ti bo zabasalo DPF! Pepel 1.2-1.4....

Kak kamijonski ACEA E6/E9 za DPF/SCR gre ppgojno skozi...pepel okoli 0.9-1.0....

C3 ma 0.8max.....za primerjavo!
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.330
3.427
113
Mogoče kakšen stari PD dizel brez filtra?
Ampak že tam je bilo 5w-40 olje.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.901
5.458
113
Aia....pa tudi sedaj lahko goljufaš z xW40 oljem...

VW 511.00


 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.330
3.427
113
Evo za starega PD dizla

Screenshot_20221125_182522_Chrome.jpg
Screenshot_20221125_182507_Chrome.jpg