Kateri nosilec za kolesa?

giovanotti

Fizikalc
20. dec 2012
171
99
28
Težo el. kolesa se konkretno zmanjša, da se pred prevozom odstrani baterijo.

Nekateri nosilci imajo manjšo razdaljo med utori in posledično širša kolesa ne gredo noter (težave).

Preveri!
 

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
452
27
28
Ima kdo izkušnje s tem? Predvidevam, da bi lahko v bodočnosti vozil tudi 2 el. kolesi, če piše, da je lahko posamezna teža na kolo 24 kg. Ali priporočate kaj drugo?
S tem konkretnim nimam izkušenj, imam pa z Thule EasyFold XT 3 934. Brez problemov vozim dve električni kolesi skupaj, pa za enega še ostane prostor. Ko ga ne uporabljaš pa se res lepo zloži, napram večini drugih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK

jello

Guru
22. sep 2008
9.683
3.567
113
Ne rabiš nič. Natakneš, zategneš (ravno toliko da še ne da vode) in pelješ kot vsako drugo kolo.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
4.836
2.089
113
Ima kdo izkušnje s tem? Predvidevam, da bi lahko v bodočnosti vozil tudi 2 el. kolesi, če piše, da je lahko posamezna teža na kolo 24 kg. Ali priporočate kaj drugo?

Jaz imam Thule VeloCompact 926, je za tri kolesa, razen tega pa je bolj ali manj enak temu zgoraj. Utori so dovolj široki tudi za MTB gume. Nosilnosti s tremi ekolesi zagotovo ne presežeš, če odstraniš baterije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK in zakon

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
ne se bat, karbon ni papir. Če ne boš zategno, ko tele nima kaj bit.
Časi karbona ki ni držal samega sebe so že dolgo mimo.
Modern karbon okvir gladko zdrži več kot alu.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.935
2.418
113
Pa ravno zadnjič na FB videl, mislim da bicikel od EF, da se ne gre vsesti na zgornjo štango. Ker prešibka za to.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
Kaj to je bil papirnat origami namesto pecikla?

Resno mislim. Karbonski okvirji so dosti močnejši od alu. To mislim od priznanih znamk, ki vejo kaj delajo. Pustimo no name kitajce.

Če bi bli tak mehki kot si eni predstavljate bi diski ob vsakem potisku na pedala praskali, pri šprintu bi se zvijali ko kače ali pokali. Padca tak ne bi zdržali niti na mestu.
Gorski bi bli pa za v smeti po enem spustu.

Pravilen razpored vlaken v karbonu zdrži več kot baba leže.


Da ne bi zdržal roke od prtlažnika? Kje bi bil alu okvir po taki zlorabi?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
in pol daš not ekstrem, ki nima niti UCI dovoljenja, ker je prelahek....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
in pol daš not ekstrem, ki nima niti UCI dovoljenja, ker je prelahek.... Tam veš, da ni vlakna, ki bi bilo odveč. Oziroma je vse preračunano na sile ki delujejo med pecikliranjem in nič kaj dosti več, pač tolko, da se lahko po prsih tlčeš, da maš najlažji okvir (čeprav plačaš druge davke in ni vse skupaj vredno te teže) V normalnih okvirjih je kr nekaj vlakn "preveč" Tudi to kaj vozijo na touru kolesarji je "preveč" vlkn not. Nemorejo si privoščit, da bi vsak najmanjši padec lamal okvirje. Ko je na Giru oni leto iz ceste dol kak je pecikl skotalo in je pelal naprej. Al pa, ko v grupi popadajo drug na drugega pa pecikli vse prepleteni. Kolkokrat je zlaman keri? Zelo redko.
MTB pa tak nima smisla sploh o tem razmišlat, ker že par let ne gledajo na vsak j**n gram in so okvirji neprimerno močnejši kot alu. Uglavnem ko pride do sile, da karbon poči bodi brez skrbi bi bil tudi alu zvit ali počen. Če ti tak močno stisneš prtlažnik, da si zjebal karbon bi tudi primerljiv alu pecikl zvil.

pove pa tole vse iz zgornjega članka: If a top tube cracks in the day-to-day usage, it’s likely due to clamping, the bars spinning around in a crash, or careless handling involving cars, planes or other stationary objects.
In če se spoznaš kaj na karbon kompozite to pomeni, da je prišlo do neke velike točkovne obremenitve. To pa da dosežeš z nosilcem moreš bit bik, da zateguješ ko tele pa še malo zraven za ziher.

Malo si še predstavljaj kaka sila je na okvir, ko 80 kilski ded sedi na 30cm sedežne opore. Pa zadeve držijo. Al pa ko Sagan zašprinta in tisti tanke cevke za zadnjo kolo zdržijo.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
225
172
43
Dober večer, recimo, da je prava tema za sledeče vprašanje, če mi lahko nekdo svetuje. Kupil sem nosilec za na kljuko Thule Easyfold XT2. Super uporabna reč. Problem pa je, da ena pozicijska luč utripa. Avto ne javlja nobene napake. Drugače vse luči delujejo. Na drugem avtu gori normalno. Ista znamka vozila. Nosilec je 7 pinski, original kljuka 13. Gledal sem po internetu, pa nisem našel nič uporabnega.
Hvala.