Kako so se nemci nategnili s kvazi zeleno energijo

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.015
4.933
113
Nuku`Alofa
Problem vročih področij v povezavi s SE je, da je izplen cca 30% manjši ko je čez 30°C - vsaj pri meni je tako.

Sicer sem nekje zasledil da obstajajo hibridni paneli, ki istočasno s proizvodnjo elektrike grejejo še vodo in s tem ohlajajo celice, je pa dejstvo, da ne glede na količino vgrajenih panelov in ventilatorjev še vedno rabimo točno toliko klasičnih, od vremena neodvisnih virov, kot je možna maksimalna poraba. In nemci sedaj goltajo tisto, kar so o energetiki sproducirali tako imenovani fachidioten, torej ljudje, ki sicer imajo neko (neuporabno) izobrazbo a mislijo da jim znanstveni naziv dovoljuje s.ati po energetskem področju. Žal njihovo kvaziznanost plačujemo tudi mi zaradi kretenoidnega zakona o določanju cen električne energije, ki je povezan s ceno plina, ne pa proizvodnje v ostalih virih. Zaradi tega NEK prodaja elektriko po nekaj centov za kilovatno uro, na trgu pa je cena te elektrike ohoho...
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pri solarnih panelih bo v naslednjih 10-15ih letih dodatna revolucija. Izkoristki bodo šli iz ranga 20% na 40+%. Prihajajo nove zadeve, ki izkoriščajo precej širši frekvenčni spekter svetlobe od sedanjih. Skratka podvojitev kWh na m2 površine.
Prihaja tudi do velikih premikov pri hranjenju in transportu električne energije. Britanci že gradijo visokonapetostni enosmerni podvodni daljnovod iz Maroka na svoj otok. V Maroku se bo pa postavilo velika polja sončnih in veternih elektrarn ter hranillnike energije tako v Maroku kot v VB.
Tako, da vse stavit na nuklearke tudi ni smotrno. Vedno je pametno delati mix.
Glavna revolucija obnovljivih virov energije, solar, veter, visokonapetostni enosmerni transport na par 1000 km in hranilniki energije, pa prihaja iz Kitajske. Tam bo dr mr. S tem, da bodo postavili tudi veliko novih nukic.
V Sloveniji bo pa samo jamr, kako se nič ne da. Pa kako rabimo še več denarja, za še manj reči narest.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: trance0

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Korak po korak. Špice porabe so v glavnem podnevi. Britanci tudi ne bodo kar pogasnili trenutnih elektro proizvodnih kapacitet.

 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.443
5.925
113
pri taščici
Sicer sem nekje zasledil da obstajajo hibridni paneli, ki istočasno s proizvodnjo elektrike grejejo še vodo in s tem ohlajajo celice, je pa dejstvo, da ne glede na količino vgrajenih panelov in ventilatorjev še vedno rabimo točno toliko klasičnih, od vremena neodvisnih virov, kot je možna maksimalna poraba. In nemci sedaj goltajo tisto, kar so o energetiki sproducirali tako imenovani fachidioten, torej ljudje, ki sicer imajo neko (neuporabno) izobrazbo a mislijo da jim znanstveni naziv dovoljuje s.ati po energetskem področju. Žal njihovo kvaziznanost plačujemo tudi mi zaradi kretenoidnega zakona o določanju cen električne energije, ki je povezan s ceno plina, ne pa proizvodnje v ostalih virih. Zaradi tega NEK prodaja elektriko po nekaj centov za kilovatno uro, na trgu pa je cena te elektrike ohoho...
Nukica dela 24/7 na polno in nima neke hude moznosti regulacije. Temu se najbolj pribliza Brestanica s plinom/kurilcem.
Do sedaj se je bolj ali manj delalo na regulaciji proizvodnje. (Ajd ugasnjen talum in podobno so izjeme).
Migoce je cas da se zacne regulacija na strani porabnikov.
Pa ne tako kot sedaj VT in NT.
Nov nacin obracunavanja omreznine ze napeljuje k temu.
Najbrz sledi se ekektrika k temu.
Ko bo VT po evro, NT pa po cent, bompa ze kdo prklopil avto tajrat ko bo cent namesto po evro
 
  • Všeč mi je
Reactions: visek_izobrazbe

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.015
4.933
113
Nuku`Alofa
Nukica dela 24/7 na polno in nima neke hude moznosti regulacije. Temu se najbolj pribliza Brestanica s plinom/kurilcem.
Do sedaj se je bolj ali manj delalo na regulaciji proizvodnje. (Ajd ugasnjen talum in podobno so izjeme).
Migoce je cas da se zacne regulacija na strani porabnikov.
Pa ne tako kot sedaj VT in NT.
Nov nacin obracunavanja omreznine ze napeljuje k temu.
Najbrz sledi se ekektrika k temu.
Ko bo VT po evro, NT pa po cent, bompa ze kdo prklopil avto tajrat ko bo cent namesto po evro

Naša NEK res ne more regulirati, nova pa bi lahko. Ampak potem je energija iz nje krepko dražja, ker so fiksni stroški (financiranje, plače in podobno) isti če proizvaja kaj ali pa nič.
Poraba pa se bo skokovito povečevala, če bodo brezglavo hoteli uvesti avtomobile na elektriko.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Zakaj bi skokovito povečevala? Energetska učinkovitos električega avtomobila je x5 od bencinskega.
95% folka v Sloveniji naredi manj kot 25 km dnevno. To nafilajo iz navadne Šuko vtičnice v uri pa pol vsako noč.

Definitivno se bo pa treba zmigat in ne špilat status quo kot zadnje 33 let. Konec koncev nam "tekovine socializma" razpadajo. Večina naših elektro kapacitet, tako omrežnih, kot proizvodnih izvira še iz časa "enoumja". Še za nuklearko je temljni kamen postavil Josip Broz Tito.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Zadeva zame je super preprosta kar se tiče električnega vozila:
- 3 sedeži v zadnji vrsti
- domet 600km ali več (mesečno minimalno 2 poti kjer prevozim v enem dnevu cca. 500km)
- polnjenje na način, da se kot družina ne prilagajamo avtomobilu, temveč on nam. To pomeni tudi polnjenje na črpalkah kot sedaj avto ter v primerljivem času in ne doma. Za gorivo tudi nimam svoje črpalke doma za tankanje... Vse ostalo je prilagajanje vozilu.

Kateri avto je primeren in kje je infrastruktura?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

Floki

Guru
6. sep 2007
9.927
3.039
113
Od teh navijam za korejce apr-1400

Med izbiro Westingausa , EDF, so Korejci najboljša odločitev. A na žalost tega ne bomo videli ker lobiranje Američanov je ogromno naši pa preveliki ritolizci da bi se najbolj pametno odločili.
To bi bil verjetno vseeno VVER 1200 ali pa CAP 1400, tako po ceni kot po hitrosti izgradnje. Zahod nima več znanja graditi nukleark.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Kje pa je ta suko vtičnica v blokovskem naselju?
Bo treba dvignit riti in jih postavit. Oz. še bolje Type 2. Sicer pa ti to itak počasi gradbeni zakon nalaga. Trenutno za novogradnje, v prihodnosti pa tudi za obstoječa parkirišča.
Ti ne pobegne, tudi če ostaneš na dizlarju.
 

ferdo

Guru
3. sep 2007
10.018
3.774
113
Ljubljana
hmpg.net
Torej vtičnic ni. Jih bo treba postavit praviš. Torej kje naj sedaj polnijo električne avtomobile stanovalci teh naselij? Verjetno jih tam živi čisto malo, ker so redko poseljena.

Pa še podatek iz pred nekaj dni : 2% prometa je tovornega, ki povzroča 27% onesnaženja.

Ampak slamice iz papirja so rešitev.

In mimogrede, e avtomobile subvencionirajo tudi ti, ki nimajo vtičnic. Kdo bo financiral vtičnice (in menjavo omrežja, ki ni dimenzionirano za tako porabo - to trdijo električarji, ne jaz)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in trance0

sass

Guru
1. sep 2007
5.113
753
113
pač bomo malo več plačali, da se postavi še polnilna infrastruktura za EV. tako kot se že zdaj malo več plača za EV namesto za običajen avto. pa EV bomo polnili na zeleno energijo, za katero bomo tudi malo več plačali. in potem se čudimo, zakaj ta zeleni prehod poteka teko počasi. večini ljudi povečanje stroškov ne diši preveč, ravno tako ne spreminjanje življenjskih navad.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.927
3.039
113
Pri solarnih panelih bo v naslednjih 10-15ih letih dodatna revolucija. Izkoristki bodo šli iz ranga 20% na 40+%. Prihajajo nove zadeve, ki izkoriščajo precej širši frekvenčni spekter svetlobe od sedanjih. Skratka podvojitev kWh na m2 površine.
Prihaja tudi do velikih premikov pri hranjenju in transportu električne energije. Britanci že gradijo visokonapetostni enosmerni podvodni daljnovod iz Maroka na svoj otok. V Maroku se bo pa postavilo velika polja sončnih in veternih elektrarn ter hranillnike energije tako v Maroku kot v VB.
Tako, da vse stavit na nuklearke tudi ni smotrno. Vedno je pametno delati mix.
Glavna revolucija obnovljivih virov energije, solar, veter, visokonapetostni enosmerni transport na par 1000 km in hranilniki energije, pa prihaja iz Kitajske. Tam bo dr mr. S tem, da bodo postavili tudi veliko novih nukic.
V Sloveniji bo pa samo jamr, kako se nič ne da. Pa kako rabimo še več denarja, za še manj reči narest.

In 1000 MW sončnih v Sloveniji bo še vedno proizvajalo elektriko z 20% izkoristkom nadlednjih 20 let.
Na "samo nuklearne" stavijo samo nasprotniki nuklearnih. 40/30/30 se meni zdi čisto dobro razmerje kot je danes. S tem da tistih 40 je NEK tudi namesto TEŠ + rezerva kadar ne bo vode ali pa manj od "zelene". Viška od NEK ne bo nikoli problem prodati.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.972
1.107
113
www.adriamedia.si
Zadeva zame je super preprosta kar se tiče električnega vozila:
- 3 sedeži v zadnji vrsti
- domet 600km ali več (mesečno minimalno 2 poti kjer prevozim v enem dnevu cca. 500km)
- polnjenje na način, da se kot družina ne prilagajamo avtomobilu, temveč on nam. To pomeni tudi polnjenje na črpalkah kot sedaj avto ter v primerljivem času in ne doma. Za gorivo tudi nimam svoje črpalke doma za tankanje... Vse ostalo je prilagajanje vozilu.

Kateri avto je primeren in kje je infrastruktura?
Za prva dva pogoje jih je kar nekaj.. 500 km na dan na štrom ni noben problem. 1 polnjenje vmes.
Zadnji pogoj pa ... Ravno polnjenje doma (če imaš možnost, sicer to pač ni zate) je bistvo in udbje. Vsako jutro te čaka natankan avto, in to skoraj zastonj v primerjavi z ICE. Zakaj bi si želel nekam hodit tankat?
Infrastruktura je proti severu in zahodu več kot zadostna. V drugo stran pa .. Što južnije to tužnije ...
 
  • Haha
Reactions: trance0

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Za prva dva pogoje jih je kar nekaj.. 500 km na dan na štrom ni noben problem. 1 polnjenje vmes.
Zadnji pogoj pa ... Ravno polnjenje doma (če imaš možnost, sicer to pač ni zate) je bistvo in udbje. Vsako jutro te čaka natankan avto, in to skoraj zastonj v primerjavi z ICE. Zakaj bi si želel nekam hodit tankat?
Infrastruktura je proti severu in zahodu več kot zadostna. V drugo stran pa .. Što južnije to tužnije ...
Prva točka - brez vmesnega polnjenja, saj to je prilagajanje. Tako da odpade.
Pa cenovni rang bi moral biti primeren normalnim avtom, npr. kot je kakšen nov S-Max.. ~40k EUR.
Polnjenje doma načeloma je opcija, je pa tudi strošek namestitve vse te opreme...
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888