Kaj izbrati?

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
435
137
43
Vse kar sem hotel povedati je bilo pa to, da je (meni osebno, pardon ker razmišljam subjektivno) 112KM absolutno premalo za modernega družinskega karavana s težo med tono in pol do slabi dve toni ter da bi sam gledal proti vsaj 135hp motorju, kar mi je nekako "higienski" minimum, okoli 150 hp mi je pa zadeva že povsem solidna.

Pošteno napisano. K sreči je izbira na trgu takšna, da lahko vsak vzame tisto, kar mu ustreza.

Aja, mogoče še en predlog, čeprav mal nad zgoraj napisanim budgetom. Za 23,5k se recimo dobi že kar lepo opremljena Kia Optima karavan (1.7 crdi, 142km), je pa res, da cena velja v primeru nekega njihovega Joker financiranja.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Očitno imajo v Avstriji in Italiji višje dajatve na močnejša vozila. Za Italijo sem kar prepričan. Konec koncev pa kdor hoče 200 konjev pa naj jih plača. Vsakič sproti.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.609
8.933
113
Kakšni fenomenalni (fenomenalno zgrešeni) povzetki :aplauz:

Vse kar sem hotel povedati je bilo pa to, da je (meni osebno, pardon ker razmišljam subjektivno) 112KM absolutno premalo za modernega družinskega karavana s težo med tono in pol do slabi dve toni ter da bi sam gledal proti vsaj 135hp motorju, kar mi je nekako "higienski" minimum, okoli 150 hp mi je pa zadeva že povsem solidna. Ne, ne potrebuješ pod nujno 400hp in nemško vozilo ampak nič hudega zaradi napačnega razumevanja. Alter pač :cheer:
Točno. Če pa govorimo o enoprostorcu s 7 sedeži in če celo planiraš vlečt za sabo 1,5t počitniško prikolico vsako leto vse tja do juga Grčije pa to sploh velja. Nekateri se pa celo odločijo za 1,6 mlinčke v tavelikem enoprostorcu (ta hip se jih ogromno pri nas proda v Space tourerjih), pol je pa panika, ko začno avti kuhat v vsakem malo daljšem klancu. Seveda se povsod najdejo patroni, ki pol začnejo v temah o enoprostorcih ali velikih karavanih nabijat o dirkaštvu pa 400 konjih in podobno in kako imajo oni zadost 1,2 motor v avtih reda Golf.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.337
761
113
Zadnji moji avti so vsi imeli preko 200KM, pa obvezno čip, itd... sedaj se pa vozim s Toyoto Avensis 2.0d in 124KM... čez glavo dovolj. Nezahteven avto, dovolj močan, dovolj varčen,... tudi pomislim ne na kak čip ali kaj podobnega. Za naše ceste in omejitve več kot zadostuje.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ti to resno? A maš preko 2500 kg težak kombi al kako? Pa še s tistim se spodobno premikaš... Jaz mam točno 164 KM, pa ne rabim ravno gledat, oz premišljevat... Če pa stalno v škarje prehitevaš, potem te pa razumem...

508 sw. Sem bil včeraj spet negativno presenečen koliko prostora rabiš da dva avta stisneš...
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.233
2.072
113
SV SLO
Zakaj je pa v Fordu Focusu dovolj Ecoboost 1.0 trivaljnik in ga vsi hvalite? In v Mondeu mlinček 1.5 Ecoboost in ste vsi navdušeni?
Po vašem so to ja vse nepremičnine in bodo obdavçene z nepremičninskim davkom...

Za mondeota ti lahko potrdim, da je mlinček 1.5 ecoboost več kot dovolj. 118KW je solidno dovolj moči za tudi kaj več kot vožnjo po predpisih. V vrhniški klanec sem peljal brez težav 160km/h pa še bi šlo ampak sem rajši odnehal, ker je bilo okoli mene polno vozil, ki so opešala. :)

1.0 trivaljnik pa je tudi zakon sploh v tisti ta najmočnejši izvedbi 103 KW.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.609
8.933
113
Fantje, a bi šlo razumet? Ko se vozite sami je mejčkn drugač, kot takrat, ko je 5 ljudi v avtu, zadi pa 1500kg zapeto. Sam enim tuki lohk narišeš pa ne bo šlo. Ni vse dirkanje, kot si nekateri predstavljate.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.691
1.607
113
In ker je to mogoče max 2x na leto, ti predlagaš da vsak zato rabi vsaj 150 km...za 2x na leto? In če še to posplošimo na enega tipicnega Janeza, je to 400€ krede na mesec namesto 200 na 5 let, zato da 2x na leto grem s 4 potniki in prikolico na morje, da takrat slučajno ne priletim iz vključevalnega pasa pod 140 in seveda da v vrhniski klanec ja ki ne pade pod 130?

Glej, jaz res ne razumem, pa da ga yebesh.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Ginginova

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.645
14.357
113
In ker je to mogoče max 2x na leto, ti predlagaš da vsak zato rabi vsaj 150 km...za 2x na leto? In če še to posplošimo na enega tipicnega Janeza, je to 400€ krede na mesec namesto 200 na 5 let, zato da 2x na leto grem s 4 potniki in prikolico na morje, da takrat slučajno ne priletim iz vključevalnega pasa pod 140 in seveda da v vrhniski klanec ja ki ne pade pod 130?

Glej, jaz res ne razumem, pa da ga yebesh.

Čakaj kako 2x letno? Družinski karavan je poln družine v povprečju 2x letno? Potem je pa tu avto napačen in ne motor. Saj se ne pogovarjamo o tistih redkih ekstremih, ko je avto najbolj naložen na max od maximuma ampak za povprečne vožnje, kakršnih je največ in načeloma določajo tip vozila. Načeloma. In družinski avto v povprečju vozi naokoli družino, če je v glavnem ne potem se pa lahko pogovarjamo tudi o kakšni manjši/lažji/švohnej alternativi brez problema, lahko začnemo s hacthbacki, kamor se tudi lahko nagužva 5 ljudi tistih 2x letno.

Pa od kje spet VSAJ 150KM? Isti mimosun kot prej citirane izjave v stilu avto mora biti nemški pa 400+ KM a prav nihče ni spisal česarkoli v to smer.

Poleg tega spet nihče ne piše o vključevanju na AC z vključevalnega na vozni pas s 140. Iskreno povedano bi bilo že 100+ super, velika večina ima namreč nekje med 60 in 100, proti 100tki je v bistvu že skoraj uspeh, ki so ga kamionarji na voznem pasu zelo veseli. Tudi na klancih lahko hitrost pade brez problema, samo umaknit se je potrebno na vozni pas ali pa na ta počasnega za tovorna vozila ampak "kakšen manever je pa to in zakaj bi pa to sploh naredil" si pa verjetno misli večina ljudi s 100-110 na prehitevalnem pasu.

Kar se pa prilik na cesti pod oznako "slučajno" tiče - samo enkrat je dovolj, da slučajno spregledaš kaj v prometu (nima veze ali ob vključevanju/prehitevanju/bilokje) in takrat bo končni rezultat zelo odvisen od tega kako hitro se boš lahko zmigal s spornega/napačnega mesta na cesti in takrat pa zelo šteje ali imaš v naloženem 1700kg avtu 112KM, 150KM ali pa 400+. Ne glede na to ali gre za nemško ali katerokoli drugo vozilo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: vomedo

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.609
8.933
113
Ajde, pa recmo, da je 4 do 5 potovanj na leto, pa da ti karavaning dogaja, pa da tko al tko rabiš enoprostorca, ker dnevno furaš tri mulce naokol. Kaj, si boš za dopust sposodil avto, al kaj boš naredu? S tvojo octavio 1,2 pač to ne gre, čeprav imajo ljudje ideje vlečt težke prikole z mlinčki. Med 1,6 HDI in 2.0 HDI pa ni tok zelo velike razlike, da bi se poznalo bistveno na kredi, se pa pozna bistveno, ko je avto obremenjen do amena. Ti je kaj jasneje? Aveš, ker nazadnje si sral z 1,2 mlinčki na temi o velikih enoprostorcih, pol si pa prbil, da teb v Octaviji ustreza....uau, ne štekam, pa da me jeb.eš.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ker ste trako preračunljivi in pazite na vsak cent. Je razilka med 1.6 in 2.0 že v cestni taksi, za 1.2 je še nižja. Prav tako je tudi razlika v strošku zavarovanja med avtom s 80, 99 ali 110 kW (ali še več, recimo 142 kW kar je Alter minimum). Da ne govorimo o nabavni ceni. Italijani in Avstrijci že vedo zakaj.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Samo eno nakladanje, naj bo passat ali 508 ali i40, vsi so s krepko cez 1500kg in 115/120hp je za povprecnega uporabnika cisto dovolj. Vsi omenjate polno nalozen avto, pa dajte zdej povedat, ali ga vozite vsakodnevno polno nalozenega? ali je to samo dopust/izlet, ki v koncni fazi pomeni 10-20x na leto-ce. torej je vecinoma v avtu samo voznik, morda se sopotnik. samo glava in ponos pravita da mora bit avto vsaj 200hp, zato da se lahko vozis 130kmh po AC, oz po splosnih omejitvah
Se popolnoma strinjam. No, še moje mnenje v praksi...
Imam Berlingota letnik 2011, cca 112 konjev (ki jih danes verjetno zaradi cca. 300k km že nekaj manjka).
Ta avto je škatla, ki je velikokrat naložena do stropa, posledično se teža iz osnovnih 1560 kg krepko poveča proti 2000 kg, pa je v praksi moči več kot dovolj. Na AC od Dramelj proti tunelom brez težav 160 po števcu, prehitevanje ni problem...
Res pa je, da če začneš prehitevat s 4. ali 5. prestavo, ker se bojiš dizla prignat na 4000 obratov, potem res rabiš kakega RS-a, GT-ja ali karkoli novodobnega, da ne ubiješ sebe ali drugih udeležencev v prometu.

Nižji karavan s 130 KM je za normalnega voznika popolnoma dovolj. Res pa je, da potem na riti ne piše GT in ni štirih rorov... Pa v gostilni ali na pikniku nisi tak đek kot z nekim 200+ konjskim GT-jem, RS-om ipd.


Ne vem, 164ps je tako, da morš že pogledat kje boš prehiteval. Ne rabiš zaleta ampak vseeno je treba bolj premislit a je dovolj prostora ali ne. 110ps vprašanje, če bi si med Slovenj Gradcem in Velenjem upal prehitevat kje.
Nekdo, ki bi moral vrnit izpit... Včasih so brez težav prehitevali z Golfom 1 ali jugecom. Mimogrede, jaz brez težav prehitevam z najinim drugim avtom - Toyota Yaris letnik 2003 1.1 vVti, pa za to ne potrebujem celotne ceste med Slovenj Gradcem in Velenjem. Prehitevanje z zaletom, poznaš tole?
 
Nazadnje urejeno:

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Nekdo, ki bi moral vrnit izpit... Včasih so brez težav prehitevali z Golfom 1 ali jugecom. Mimogrede, jaz brez težav prehitevam z najinim drugim avtom - Toyota Yaris letnik 2003 1.1 vVti, pa za to ne potrebujem celotne ceste med Slovenj Gradcem in Velenjem. Prehitevanje z zaletom, poznaš tole?

Lahko se ti na glavo postaviš ampak prehitevanje z več PS je varnejše v vsakem primeru.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.394
5.899
113
pri taščici
Kje so časi ko sem z G2 1.3 55ps vlacil za seboj prikolico pa konja v njej.
Kje so časi ko je sosed s stoenko zvozil v konkreten klanec po makadamu (prva Poden gas) materiala za nekaj 100 spomenikov.
Glede AC. Danes si med celovško in Brezovico prišel hitreje s kolesom kot pa po AC. Pa tako bo najbrž cel teden
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.394
5.899
113
pri taščici
In sem prepričan, za vožnjo po omejitvah imam dovolj toliko kot imam. Ne mislil futrat drzave. Potem si raje omislim prikolico pa rally avto pa hodim po dirkah z njim.
Kdor ni sposoben voziti z enim konjem 20kg teže avta v skladu z pravili, naj vrne izpit.
Golf in stoenke sta vozila z enim konjem 50kg. Omejjtve so iste, AC so za 10 dvignili, mesto pa znižali za 10 od takrat.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.168
2.265
113
Haha umiram zraven ko vas nekatere berem tukaj. Ne razumem zakaj hočete na silo uveljavljat vašo miselnost? Zakaj bi morali vsi zdaj voziti 100 konjske 1.2 mlinčke v velikih trugah? Pa vozite kaj vam paše in jebalo vas to šparanje, naj si kupi vsak to kar misli da je zanj primerno in kaj si lahko privošči...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Nitroo

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.609
8.933
113
In sem prepričan, za vožnjo po omejitvah imam dovolj toliko kot imam. Ne mislil futrat drzave. Potem si raje omislim prikolico pa rally avto pa hodim po dirkah z njim.
Kdor ni sposoben voziti z enim konjem 20kg teže avta v skladu z pravili, naj vrne izpit.
Golf in stoenke sta vozila z enim konjem 50kg. Omejjtve so iste, AC so za 10 dvignili, mesto pa znižali za 10 od takrat.
Hanzek, pa ti si nadcar. Za koj k. pa ne voziš še dons stoenke?