Kaj izbrati?

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.168
2.265
113
Glede na povzetek zadnjih parih strani, potrebuješ pravo moško zadevo, ne zaradi prikole ampak da skompenziras, da si bolj slab voznik

Malo si zbrklala, ipak si ženska tako da oproščeno, si pa delno okvirno zadela. Drži, če imaš dost konjev ti je veliko lažje če si slabši voznik, to je dejstvo. Pač jaz enostavno pri prehitevanju postanem siten ko mi začne v bobničih tulit od tistih 4500 obratov na mlinčku v primerjavi z 2100 obrati na moškem avtu ;) Bilo kako obrneš, če ne skapirate ali nočete skapirati da več konjev v avtomobilu pomeni luksuz in večji komfort vam pač ni pomoči :) In ja, zelo pametno ugotavljate, luksuz stane, tega vam nihče ne oporeka.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.268
5.844
113
ksz

Kakšno brezvezno kreganje. Jasno je, da ne glede na moč motorja, si VEDNO omejen z nesposobnostmi mečkačev pred sabo.

Kaj če ti cayenne s prikolico, če pred tabo stric s klobukom v škodi fabiji mečka 65.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
1.973
814
113
da še mal podražim :p
kaj od asistenčnih sistemov/dodatkov/opreme imate - se vam zdi uporabno.. in kaj bo na novem avtu "to more imet"?

kot že zgoraj enkrat - naslednji bi bilo fajn da ima:
- led pametne luči
- radarski tempomat
Oboje se mi zdi dober varnostni dodatek.

pa ne mi zdej začenjat, da rabm asistenta za parkiranje prikolce.. k prikolce nimam
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko in Matey

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.168
2.265
113
Tako je, ne rabiš tega, kot je nekdo prej napisal, včasih tudi Yugo in Fičo tega niso imeli in si prav tako prišel kamorkoli! Šalo na stran... Led ali xenon luči definitivno potrebuješ (bolj kot radarski tempomat), radarski tempomat kot si že sam ugotovil, ostalo pa vse vsaj za moje pojme tako tako. Lane assist je za moje pojme kr nekaj dokler ne bo sam avtonomno držal "špure". Prav tako je siten senzor mrtvih kotov, tista lučka ki skoz utripa, podnevi in ponoči, nadležno. Edina pametna stvar ki se mi zdi je 360 stopinjska kamera če jo bo tvoj avtomobil ponujal. Sam imam sicer vzvratno kamero ampak ji ne zaupam najbolj, še vedno imam feeling da mi bo nekaj/nekdo prišel v mrtvi kot (to lepo rešiš z 360 stopinjsko). Skratka radar le vzemi če imaš opcijo, ostalo pa ne boš kaj dost falil če ne boš imel.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Za klenega Alterista je večina asistenčnih pripomočkov bv... Taprav dec fura avto s 400 KM, brez servo, kaj šele ABS, ESP, AAC, BLIS, LDW in podobno navlako.
Vsak varnostni dodatek je tam z namenom, razvit za to da poveča varnost in zmanjšuje riziko neprevidnih voznikov...
Poleg naštetega še opozorilo o vozilu v mrtvem kotu, opozorilni sistemi glede voznega pasu (ne pa asistenčni sistemi, ker ga pacienti zlorabljajo za avtonomno vožnjo, kar pa je zelo nevarno)...
Meni recimo je must have it key-less odklep/zaklep, samozatemnitveno ogledalo poleg čim boljših asistenčnih sistemov.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.691
1.607
113
Bilo kako obrneš, če ne skapirate ali nočete skapirati da več konjev v avtomobilu pomeni luksuz in večji komfort vam pač ni pomoč

To verjetno kapira vsak. Težava pa nastane, ko ti začnejo genialci nabijat, da se avto pod 150km zelo težko premika in da to nujno potrebuješ.

In ko berem to temo, ugotavljam, da sem sam zelo sposoben voznik. Ker če en piše, da ima probleme s prehitevanjem pri 160km, sem jaz šumaher, ko se spomnim, ko so mi pred 10 leti podtaknili službeni avto 1.4tdi 70 km in sem vsakodnevno prehiteval turške šleperje proti gruškovju ko za šalo, ko še ni bilo AC
 
  • Všeč mi je
Reactions: sistemik

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.168
2.265
113
To verjetno kapira vsak. Težava pa nastane, ko ti začnejo genialci nabijat, da se avto pod 150km zelo težko premika in da to nujno potrebuješ.

In ko berem to temo, ugotavljam, da sem sam zelo sposoben voznik. Ker če en piše, da ima probleme s prehitevanjem pri 160km, sem jaz šumaher, ko se spomnim, ko so mi pred 10 leti podtaknili službeni avto 1.4tdi 70 km in sem vsakodnevno prehiteval turške šleperje proti gruškovju ko za šalo, ko še ni bilo AC

Pa ja... ne bom komentiral tujih situacij, rečem le lahko to, skoraj vsak dan vozim 1.6 atmosferskega bencinca 116 konjskega, mali SUV-ek. Vse kar lahko rečem je to, da mi je vožnja sufffer, prav duša me boli. Pa ne me narobe razumet, vozim po omejitvah ampak vseeno, stvar je treba res v obrate nabijat da se malo bolj kam premakne. Nisem slab voznik, mi pa s tem avtom res ni prijetno prehitevat in mislim da tudi najbolj varno ni. Pač stvar navade, okusa in dojemanja... sem pa po drugi strani bil navdušen nad 120 konjskim 1.6 TDI-jem z DSG-jem... Torej čist odvisno od vozila...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Pa ja... ne bom komentiral tujih situacij, rečem le lahko to, skoraj vsak dan vozim 1.6 atmosferskega bencinca 116 konjskega, mali SUV-ek. Vse kar lahko rečem je to, da mi je vožnja sufffer, prav duša me boli. Pa ne me narobe razumet, vozim po omejitvah ampak vseeno, stvar je treba res v obrate nabijat da se malo bolj kam premakne. Nisem slab voznik, mi pa s tem avtom res ni prijetno prehitevat in mislim da tudi najbolj varno ni. Pač stvar navade, okusa in dojemanja... sem pa po drugi strani bil navdušen nad 120 konjskim 1.6 TDI-jem z DSG-jem... Torej čist odvisno od vozila...

Točno to, gas do daske zalet in nič rezerve. Avto kot da bo vsak čas vzletel ali pa se razletel. Ko ti pa kreten pred tabo pohodi gas pa kaj?

Prejšnji teden sem vlekel čoln do dalmacije s 164ps. Gre povsod, je pa treba že v klance prestave zbijat, če ne ne moreš več s tempomatom vozit ker v 6. prestavi hitro pada hitrost. Pa hitrost je bila 109km/h po tempomatu. Pospeški od 100-109 pa po občutku dve minuti :valjamse:
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.609
8.933
113
glede na to da si mojega čeha omenil v tej temi vsaj ene 5x, se nekak ne morem znebit občutka, da je tu zadaj neki kompleks. Ti je slučajno kaki škoda fahrer babo rukno? :oops1::valjamse::valjamse:

Če pa poglem samo tvoj zadnji komentar, bi pa rekel da si tipični primerek revčka, ki kompenzira KM za primanjkljaj v centimetrih. In še nekaj okoli mojega "sranja" v temi: genialac, če si pozabil, si na alterju. Tu seremo vsi po prek o biločem, samo o naslovu teme ne.
Evo dobil si me, ena škoda z mlinčkom je stalno parkirana pri nas, da nisi ti pr moji babi? Nisem pa vedel, da se da plehpičke lovit na enoprostorce? Dobr da vem :)

PS: Tvoj čeh in Škode nasploh so že ok. Ti maš težave, ker ne zastopiš določenih stvari in ti razlike med velikostmi avtomobilov in posledično primernosti motorjev pač niso jasne. Prav tako ti ni jasna potreba po velikem avtu. No to razumem, tudi meni ni bila, dokler tega zares nisem rabil.
Človek si pač ne omisli velikega karavana ali pa enoprostorca zato, da se bo vozil notri sam. In če izbereš velik avto, je pač neumnost ga podhranit. To zadnje je pa v Sloveniji itak nacionalni šport. Sam poglej s kakšnimi motorji po večini Space tourerje prodajajo.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.609
8.933
113
Ksz
A če nimam prikole (niti priključka) potem lahko vzamem mlinček ali moram še vedno vzeti pravo moško zadevo?
Enkrat tedensko se peljemo vsi noter, 2x na leto polno naloženi, na Ljubelju še v življenju nisem bil, največji klanec, ki ga avto vidi je višnjegorski, zaenkrat se tiste omejitve 100 km/h avto še drži v najvišji prestavi, čeprav sedaj se bojim, da bom moral danes šaltat dve dol.
Prehitevam ne, ker sem bolj slab voznik.

Po prebranem razmišljam, da bi šel zamenjat za varnejšega 2.0, ker varnost mi je najpomembnejša pri avtu.

Vzameš kar ti paše in to veš samo ti.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.543
9.226
113
Ko ti pa kreten pred tabo pohodi gas pa kaj?
Kreten bo poizkušal zmagat v tekmovanju kretenizma in se bosta tako dva kretena merila, kdo ima daljšega.
Pameten človek pa ve, da proti kretenu v takšnem tekmovanju ne more zmagat in bo gas spustil ali bremzo pritisnil.
Je pa res, da moraš imeti nekaj v jajcih za ta manever, sicer hudičevo ego trpi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sistemik

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.645
14.357
113
da še mal podražim :p
kaj od asistenčnih sistemov/dodatkov/opreme imate - se vam zdi uporabno.. in kaj bo na novem avtu "to more imet"?

kot že zgoraj enkrat - naslednji bi bilo fajn da ima:
- led pametne luči
- radarski tempomat
Oboje se mi zdi dober varnostni dodatek.

pa ne mi zdej začenjat, da rabm asistenta za parkiranje prikolce.. k prikolce nimam

HUD je tudi zelo uporaben. Dejansko ni potrebe po spuščanu pogleda s ceste, res super zadeva.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.645
14.357
113
Težava pa nastane, ko ti začnejo genialci nabijat, da se avto pod 150km zelo težko premika in da to nujno potrebuješ.

Aja taki genialci se tudi najdejo na Alterju? Hudo. Lahko prosim citiraš ta post, da vidim kdo je spisal tako fenomenalno izjavo?
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Pa ja... ne bom komentiral tujih situacij, rečem le lahko to, skoraj vsak dan vozim 1.6 atmosferskega bencinca 116 konjskega, mali SUV-ek. Vse kar lahko rečem je to, da mi je vožnja sufffer, prav duša me boli. Pa ne me narobe razumet, vozim po omejitvah ampak vseeno, stvar je treba res v obrate nabijat da se malo bolj kam premakne. Nisem slab voznik, mi pa s tem avtom res ni prijetno prehitevat in mislim da tudi najbolj varno ni. Pač stvar navade, okusa in dojemanja... sem pa po drugi strani bil navdušen nad 120 konjskim 1.6 TDI-jem z DSG-jem... Torej čist odvisno od vozila...

Jst mam 1.8 bencinarja 125 konjev (NA), HB oblika in ja ni lih dirkalnik ampak prehitevat se da normalno. Ja moram pred vsakim prehitevanjem vedet kaj avto lahko in kdaj lahko. Ne bom sel nekoga ki vozi 80 km/h v 5 brzini prehitevat ker bi trajalo celo vecnost, ampak ga bom fuknu v tretjo da pridejo obrati na obmocje ko ma motor najvecjo moc in ni nobenih tezav in rizicnih trenutkov. Je voznja bolj naporna kot v istem avtu z 200 konji? Verjetno da, ampak da pa ta avto ni vozen po mnenju polovice alterja je pa smesno. Nocem bit pameten k je itak tukaj ze dost "pametnih", ampak folk, vecina modernih avtov je dovolj zmogljivih ce zna voznik uporabljat glavo in pozna svoj avto. Ta tema je samo dokaz zakaj je stanje na cestah tako kot je.
PS: Napisano ne leti direktno nate.
PPS: Z avtom sem polno nalozen 2x naredu pot skoraj 4000km (v obe smeri), pot je vkljucevala avtoceste, hitre ceste, regionalke in mestno voznjo in uganite kaj, nikoli ni blo mene ali sopotnice strah za zviljenje.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.233
2.072
113
SV SLO
da še mal podražim :p
kaj od asistenčnih sistemov/dodatkov/opreme imate - se vam zdi uporabno.. in kaj bo na novem avtu "to more imet"?

kot že zgoraj enkrat - naslednji bi bilo fajn da ima:
- led pametne luči
- radarski tempomat
Oboje se mi zdi dober varnostni dodatek.

pa ne mi zdej začenjat, da rabm asistenta za parkiranje prikolce.. k prikolce nimam

radarski tempomat je pravi šele ko imaš avtomatski menjalnik, pametne luči so zelo ok. Sam pri mondeu si s tema dvema dodatkoma(zaradi doplačila opreme titanium) takoj na 30.000 eur in čez. Najcenejši avto s temi dodatki tam do 22.000€ se mi zdi, da je Suzuki Vitara ampak kaj ko to ni limuzina(karavan) ampak SUV.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.268
5.844
113
radarski tempomat je pravi šele ko imaš avtomatski menjalnik, pametne luči so zelo ok. Sam pri mondeu si s tema dvema dodatkoma(zaradi doplačila opreme titanium) takoj na 30.000 eur in čez. Najcenejši avto s temi dodatki tam do 22.000€ se mi zdi, da je Suzuki Vitara ampak kaj ko to ni limuzina(karavan) ampak SUV.

1.) Pri fordu mondeu je radar vedno za doplačilo, tudi pri titaniumu za 30 jurjev in več.
2.) Seveda so cenejši avti s serijskim radarjem za manj kot 22 jurjev. Golf recimo.

Kaj pomenijo pametne luči pojma nimam, ampak sem prepričan, da vitara zelo pametnih nima.