Izvoz novega avta pred prvo registracijo

Foreigner

Pripravnik
18. nov 2019
90
54
18
V Sloveniji so VW in Skode bistveno cenejse kot v Nemciji.

Kako se da kupiti avto v Slo bre DMV in ga izvoziti in prvic registrirati v Nemciji?
 

Foreigner

Pripravnik
18. nov 2019
90
54
18
Kot zasebnik - samo predstavljam si, da lahko na podlagi COC dobi kupec v Nemciji zacasne tablice in pripelje avto is Slo na tehnicni pregled in ga tam registrira.

Ali to ne gre?
Koliko bi pa stal prevoz iz Slo do npr Nüremberga?
 
27. jan 2022
4.801
1.737
113
Tudi rabljen avto lahko prodajalec, če je bil plačnik DMV, zahteva sorazmerni delež nazaj.

Drugače pa greš v avtohišo in naj ti dajo račun za "izvoz" in to je to.
 

boc

Majstr
1. avg 2007
2.366
432
83
Kot zasebnik - samo predstavljam si, da lahko na podlagi COC dobi kupec v Nemciji zacasne tablice in pripelje avto is Slo na tehnicni pregled in ga tam registrira.

Ali to ne gre?
Koliko bi pa stal prevoz iz Slo do npr Nüremberga?
kupis v slo za izovoz (=brez DMV in DDV) in dobis racun, gres z racunom + OCC+ ... registrirat in dobis tablice, gres z njimi po avto in potem ga peljes pokazat kamor si ga registriral.
Malo posrfaj za detajle.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.682
6.242
113
Erm…

ta industrija lavfa ze 10+ let. In izvaza se tja kjer je bolj profitabilno. Ampak principali niso neumni in vedo kaj se dogaja ter temu primerno reagirajo.

precej hitro bodo ugotovili kaj se dogaja in bo prisla klavzula v pogodbi ki bo to omejila. In koncni rezultat bo da ti ne prodajo avta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Garfildd
19. jul 2007
2.762
1.493
113
Erm…

ta industrija lavfa ze 10+ let. In izvaza se tja kjer je bolj profitabilno. Ampak principali niso neumni in vedo kaj se dogaja ter temu primerno reagirajo.

precej hitro bodo ugotovili kaj se dogaja in bo prisla klavzula v pogodbi ki bo to omejila. In koncni rezultat bo da ti ne prodajo avta.

in spet bodo precej hitro ugotovili kaj se dogaja in bo spet prisel nov racun (vem, malo sem naiven, ampak vseeno, lahko bi spet ponovili vajo)

Competition and trade law: Commission fines Volkswagen for unfair sales practices

 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.682
6.242
113
Peugeot ti ga proda ob hkratni pisni zavezi da ga v naslednjih 6 mesecih ne bos prodal npr
 

Primzi

Fizikalc
1. sep 2007
1.025
92
48
To se dobro slisi ker sva se s kolegom ki je na secondmentu za 3 leta v Nemciji pogovarjala ravno o tem kako so isti avtomobili dragi v Nemciji. On pa ne bi rad po Nemciji vozil s SLO tablicami.

Ali lahko kdo opise kaj natancno je treba naredit za tak racun za izvoz?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Peugeot ti ga proda ob hkratni pisni zavezi da ga v naslednjih 6 mesecih ne bos prodal npr
Pa bi to na sodišču v resnici šlo skozi? A si dobrino kupil ali najel?
Ko sem v začetku 2020 prevzemal en službeno vozilo te znamke, ni bilo nič takega za podpisat. Možno, da je sicer bilo med kakimi dokumenti poslano na firmo.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.103
742
113
pri Škodi ti dajo tole za podpisat:
1680170242899.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakajaltersuxu

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
844
841
93
Pri Tesli ti novega avta sploh ne aktivirajo na tvoj ključ, dokler ne pokažeš prometnega dovoljenja zanj, ki ima isti ime in priimek ter naslov, kot kupec. Lahko samo čukasto gledaš in kričiš.
Isto fora prevencija preprodaj. Pa se ti nateguj.
Drugače, če si pogodbo podpisal, pač velja.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Drugače, če si pogodbo podpisal, pač velja.
Pa ja ... Na sodišču marsikatera pogodba pade. Ne moreš s pogodbo iti čez določila zakonodaje.
Rekel bi, da bi te pogodbe v primeru fizičnih oseb padle. V primeru pravne pa bi obstale.
Razen tega je vprašanje, kako sme prodajalec sploh zvedeti, da je fizična oseba prodala avto preden je neko določilo poteklo.
Pri Tesli bo potreben en vztrajen kupec, ki se bo šel sodno pot. Ni nujno, da avto kupiš zato, da bi ga registriral in uporabljal v prometu. Zaklepat in vozit ga pa še zmeraj moraš imeti pravico.