Galaxy Note 10

srv

Fizikalc
27. avg 2008
1.488
29
48
Če ti po HR WiFi še vedno dela počasneje, ko imaš vključen BT, to sigurno ni ok. Pojdi menjat.
 

mat

Fizikalc
31. avg 2007
1.034
20
38
Če bodo hoteli zamenjat? Se bojim da bo to trajalo. Vzel sem pri Telekomu.
 

srv

Fizikalc
27. avg 2008
1.488
29
48
Probat ni greh, sam glej, da prideš z normalnim človeškim odnosom, pokaži jim na mestu, da WiFi z vključenim BT dela slabše in da je telefon šele nekaj dni star in da želiš novega. Verjetno bo trajalo nekaj dni, da Samsung potrdi. Glej samo, da ne uletiš kot kakšen kavbojc (beri neotesanec, primitivec) in jih začneš nadirati da si dal jurja za telefon in ne dela in želiš takojšnjo/na mestu menjavo ...

Sem prepričan, da ti bodo menjali.
 

Radovednež

Fizikalc
13. maj 2019
115
44
28
Če bodo hoteli zamenjat? Se bojim da bo to trajalo. Vzel sem pri Telekomu.
Ne delaj neumnosti, zahtevaj novega, vendar prijavi stvarno napako. In tako ti ga ne smejo šraufat, lahko ti samo novega dajo al pa denar vrnejo!!! Ne uveljavljaj garancije, ampak stvarno napako in pazi, da te žejnega ne peljejo čez vodo!!!
 
  • Všeč mi je
Reactions: PHOBiA

mat

Fizikalc
31. avg 2007
1.034
20
38
Bolj me to moti da bom nekaj časa brez telefona, svojega starega sem ravno danes prodal.
 

Radovednež

Fizikalc
13. maj 2019
115
44
28
Bolj me to moti da bom nekaj časa brez telefona, svojega starega sem ravno danes prodal.
Čez en teden boš že pozabil, da si bil brez. Naredi to, drugače te bo vedno žrlo! In boš vedno imel tisti slab občutek, da si izpustil neko priložnost, ko lahko še kaj narediš! Brcni se v rit iz kavča in naredi kaj!
 

srv

Fizikalc
27. avg 2008
1.488
29
48
Uveljavljanje stvarne napake je že ok na papirju, v real life pa ne tako. Seveda je super, ker kupec sam zahteva ali novi aparat, ali vračilo kupnine, ali razliko v denarju, ali ...

Je pa jeba, ker čakaš 8 dni na odgovor da se postopek sploh začne, seveda lahko v odgovoru dobiš tudi pojasnilo, da se stvarna napaka ne prizna in kaj ti potem preostane, tožba ???

Moj nasvet, pojdi do prodajalca ali na RAM in se najprej lepo pogovori, kaj so možnosti in se potem odloči po pameti. Tudi jaz bi vsekakor zahteval nov aparat, sem pa prepričan, da se da urediti brez uveljavljanja stvarne napake (če uletiš in takoj zahtevaš stvarno napako, prodajalci dobijo takoj ošpice in bodo naredili vse, da te zjeb*). Jaz osebno bi se osebno oglasih pri njih, jim predstavil problem in na podlagi zapisnika o okvari zahteval nov aparat ...
 

Radovednež

Fizikalc
13. maj 2019
115
44
28
Uveljavljanje stvarne napake je že ok na papirju, v real life pa ne tako. Seveda je super, ker kupec sam zahteva ali novi aparat, ali vračilo kupnine, ali razliko v denarju, ali ...

Je pa jeba, ker čakaš 8 dni na odgovor da se postopek sploh začne, seveda lahko v odgovoru dobiš tudi pojasnilo, da se stvarna napaka ne prizna in kaj ti potem preostane, tožba ???

Moj nasvet, pojdi do prodajalca ali na RAM in se najprej lepo pogovori, kaj so možnosti in se potem odloči po pameti. Tudi jaz bi vsekakor zahteval nov aparat, sem pa prepričan, da se da urediti brez uveljavljanja stvarne napake (če uletiš in takoj zahtevaš stvarno napako, prodajalci dobijo takoj ošpice in bodo naredili vse, da te zjeb*). Jaz osebno bi se osebno oglasih pri njih, jim predstavil problem in na podlagi zapisnika o okvari zahteval nov aparat ...
Nov aparat boš dobil le če ti priznajo stvarno napako. Torej...?
 

mat

Fizikalc
31. avg 2007
1.034
20
38
Sem že stopil v kontakt z Samungom, bomo videli kaj bo. Drugače pa nisem človek, ki bi se prišel usajati ko mislim da imam prav.

Tole sem pa posnel in tudi poslal na Samsung.
 

Radovednež

Fizikalc
13. maj 2019
115
44
28
Sem že stopil v kontakt z Samungom, bomo videli kaj bo. Drugače pa nisem človek, ki bi se prišel usajati ko mislim da imam prav.

Tole sem pa posnel in tudi poslal na Samsung.
Jes te ne prepričujem, da se usajaš na Telekom ali kogar koli, jest se usajam, nate, da skočiš iz "udobnega fotelja" in kaj ukreneš! Takšnih in drugačnih izkušenj z trgovci imam pa že nebroj...! Vedi pa, dlje kot boš čakal, težje boš kaj dosegel, prve dni po nakupu, navadno prvih sedem dni se takšne zadeve najlažje urejajo!!!!! Najbolje na prodajnem mestu kjer si ga prevzel. Pa poročaj, kaj si dosegel. Obilo sreče ti želim!
 

srv

Fizikalc
27. avg 2008
1.488
29
48
Nov aparat boš dobil le če ti priznajo stvarno napako. Torej...?
Ne razumeš - če uletiš in takoj uveljavljaš stvarno napako, se to ponavadi naredi pri prodajalcu, se naredi zapisnik in potem je zakonski rok 8 dni, da dobiš odgovor in odgovor je lahko tudi, da se stvarna napaka ne prizna in potem se prične zgodba o jari kači in steklem polžu.

Če pa pristopiš kot človek do prodajalca/servisa, predstaviš problem in je evidentno, da ni mutnih poslov s strani kupca, bo itak spet napravljen zapisnik na mestu samem in velika verjetnost, da bo mat dobil nov telefon v nekaj dneh, če ne prej.

mat, poročaj kako se je izšlo.
 

Radovednež

Fizikalc
13. maj 2019
115
44
28
Ne razumeš - če uletiš in takoj uveljavljaš stvarno napako, se to ponavadi naredi pri prodajalcu, se naredi zapisnik in potem je zakonski rok 8 dni, da dobiš odgovor in odgovor je lahko tudi, da se stvarna napaka ne prizna in potem se prične zgodba o jari kači in steklem polžu.

Če pa pristopiš kot človek do prodajalca/servisa, predstaviš problem in je evidentno, da ni mutnih poslov s strani kupca, bo itak spet napravljen zapisnik na mestu samem in velika verjetnost, da bo mat dobil nov telefon v nekaj dneh, če ne prej.

mat, poročaj kako se je izšlo.
Če, želijo te lahko v vsakem primeru nategnejo, tudi z ne vem kakšnim pristopom. A pravica je navadno na strani kupca, razen, če mu kak update prej ne reši težave... p.s. nikjer nisem omenjal uletanja ne vem kam, povedal sem samo kaj mora storiti, način si bo izbral pa sam...
 

srv

Fizikalc
27. avg 2008
1.488
29
48
Sem že stopil v kontakt z Samungom, bomo videli kaj bo. Drugače pa nisem človek, ki bi se prišel usajati ko mislim da imam prav.

Tole sem pa posnel in tudi poslal na Samsung.
Veš kaj me zanima - a si se ti sedaj obesil samo na ta speedtest in si siguren, da vedno meri iz istih serverjev ? A so ti appi zanesljivi ? Kako pa telefon deluje v real life, občutiš razliko npr. v odpiranju strani, če je BT OFF/ON ? A imaš drugačne hitrosti tudi v prikazu pod wifi nastavitvami v samem telefonu ?
 

mat

Fizikalc
31. avg 2007
1.034
20
38
Če so appi zanesljivi? Pojma nimam. Ja v realnem življenju se občasno pozna, saj ni vedno tako nizka hitrost, je pa vedno precej nižja z BT on kot z BT off. Plus na določenih delih v hiši mi sploh ne vidi enega od routerjev, katerega so mi vsi prejšni telefoni videli in imeli tudi dobri sprejem. Občutek imam da ima precej slabši sprejem, sedaj ali je to tak telefon ali okvara pa ne morem reči, ker nimam ob sebi še ene desetke. 7edge lovi PRECEJ bolje.
 
I

Izbrisan uporabnik 17097

Hvala, očitno je z mojim nekaj narobe.
Mislim, da s tvojim ni nič narobe. Bi rekel, da je prej kakšna SW težava(ali težava s routerjem-nastavitve). Sam sicer nimam težav Wifi/BT hitrost je enaka z prižganim ali ugasnjenim. Pri meni se opazi občutno slabša hitrost/povezava preko mobilnega omrežja (telemach) predvsem v kakšnih zaprtih prostorih ali na kakšnih določenih lokacijah. BT nima veze ali je prižgan ali ugasnjen.
Dejstvo je, da so hitrosti oziroma povezava veliko slabša, BT niti ne vsaj pri meni, tudi wifi doma vleče isto, pri mobilnih pa se mi občutno pozna, primerjam z drugimi znamkami telefonov, kjer na istih lokacijah lovi občutno slabše-počasneje. Se pa o tem bere veliko po netu tudi s prejšnimi modeli (S10+...)
Upam, da to čimprej odpravijo s kaknim updejtom.
 

mat

Fizikalc
31. avg 2007
1.034
20
38
Primeni je ravno obratno. LTE mi leti kot še nikoli prej, tako da res več ne vem če se bom še kaj preveč z tem ukvarjal. Sem bil danes na Telekomu, lahko zamenjam če plačam 219 evrov uporabnine........
 

Radovednež

Fizikalc
13. maj 2019
115
44
28
Primeni je ravno obratno. LTE mi leti kot še nikoli prej, tako da res več ne vem če se bom še kaj preveč z tem ukvarjal. Sem bil danes na Telekomu, lahko zamenjam če plačam 219 evrov uporabnine........
??? Mal čudno... Torej, če želiš takoj menjat... v nasprotnem primeru pa čakanje in negotovost...?