[Formula 1] SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX 2011

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
91305641.png



Datum dirke: 25 Sep 2011
Ime dirkališča: Marina Bay Street Circuit
Število krogov: 61
Dolžina kroga: 5.073 km
Dolžina dirke: 309.316 km
Rekord kroga: 1:45.599 - K Raikkonen (2008)


First free practice results - 2011 Singapore Formula 1 Grand Prix
Pos. Driver Team Time Laps
1. Lewis Hamilton McLaren 01:48.599 10
2. Sebastian Vettel Red Bull 01:49.005 15
3. Mark Webber Red Bull 01:50.066 16
4. Fernando Alonso Ferrari 01:50.596 11
5. Jenson Button McLaren 01:50.952 12
6. Felipe Massa Ferrari 01:52.043 14
7. Adrian Sutil Force India 01:52.251 13
8. Michael Schumacher Mercedes 01:52.416 12
9. Paul di Resta Force India 01:52.435 13
10. Nico Rosberg Mercedes 01:52.815 13
11. Rubens Barrichello Williams 01:52.991 17
12. Jaime Alguersuari Toro Rosso 01:53.050 17
13. Pastor Maldonado Williams 01:53.399 18
14. Sergio Perez Sauber 01:53.703 19
15. Kamui Kobayashi Sauber 01:53.749 12
16. Bruno Senna Lotus Renault 01:53.765 17
17. Sebastien Buemi Toro Rosso 01:53.785 16
18. Vitaly Petrov Lotus Renault 01:54.736 8
19. Jarno Trulli Team Lotus 01:54.821 9
20. Heikki Kovalainen Team Lotus 01:56.198 8
21. Jerome d` Ambrosio Virgin 01:57.798 13
22. Timo Glock Virgin 01:58.792 6
23. Daniel Ricciardo HRT 01:59.169 17
24. Narain Karthikeyan HRT 01:59.214 1
 

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Second free practice results - 2011 Singapore Formula 1 Grand Prix

Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:46.374 33
2 5 Fernando Alonso Ferrari 1:46.575 0.201 28
3 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:47.115 0.741 22
4 6 Felipe Massa Ferrari 1:47.120 0.746 23
5 2 Mark Webber RBR-Renault 1:47.265 0.891 28
6 7 Michael Schumacher Mercedes 1:48.418 2.044 27
7 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:48.866 2.492 32
8 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:49.578 3.204 27
9 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:49.730 3.356 29
10 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:49.751 3.377 10
11 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:49.792 3.418 14
12 9 Bruno Senna Renault 1:50.241 3.867 31
13 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:50.345 3.971 8
14 10 Vitaly Petrov Renault 1:50.399 4.025 29
15 8 Nico Rosberg Mercedes 1:50.790 4.416 28
16 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:50.897 4.523 24
17 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:50.937 4.563 30
18 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:51.950 5.576 26
19 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:52.257 5.883 15
20 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:52.489 6.115 25
21 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:53.579 7.205 25
22 25 Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:54.649 8.275 25
23 22 Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1:54.754 8.380 29
24 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:55.198 8.824 26

Ata hoče na vrh
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.497
6.589
113
Težka bo. Sicer ima marcedez tukaj neke novosti, a ni nikjer videt, da bi ujeli koga od vodilnih. Mogoče mu uspe prit pred masso, kaj drugega pa, ob normalnem razpletu, ni mogoče.

Za nedeljo so sicer napovedane neke nevihtice, držimo pesti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.497
6.589
113
Tale šikana je že od začetka problematična, zato ker pač vozniki hočejo sekat, potem pa poletijo.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Saj je prav...nema sekanja! povsod bi mogle bit take šikane...nimaš kaj sekat...ali pripelji bolj počasi, ali pa boš poletel (če prideš prehitro):)
 

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Tretji prosti trening:

Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 2 Mark Webber RBR-Renault 1:46.081 15
2 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:46.108 0.027 17
3 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:46.345 0.264 14
4 5 Fernando Alonso Ferrari 1:46.396 0.315 14
5 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:46.936 0.855 20
6 8 Nico Rosberg Mercedes 1:47.831 1.750 14
7 7 Michael Schumacher Mercedes 1:47.837 1.756 12
8 6 Felipe Massa Ferrari 1:48.711 2.630 12
9 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:49.057 2.976 15
10 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:49.304 3.223 16
11 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:49.583 3.502 17
12 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:49.679 3.598 18
13 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:49.816 3.735 18
14 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:49.851 3.770 17
15 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:50.189 4.108 15
16 10 Vitaly Petrov Renault 1:50.229 4.148 15
17 9 Bruno Senna Renault 1:50.523 4.442 14
18 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:50.547 4.466 17
19 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:52.510 6.429 17
20 25 Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:52.697 6.616 19
21 22 Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1:53.728 7.647 17
22 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:53.823 7.742 18
23 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:53.829 7.748 16
24 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:55.203 9.122 17

Mercedesa tam, kamor spadata
frown-1.gif
 

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Kvalifikacije:

Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Laps
1 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:46.397 1:44.931 1:44.381 12
2 2 Mark Webber RBR-Renault 1:47.332 1:45.651 1:44.732 14
3 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:46.956 1:45.472 1:44.804 14
4 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:47.014 1:46.829 1:44.809 12
5 5 Fernando Alonso Ferrari 1:47.054 1:45.779 1:44.874 13
6 6 Felipe Massa Ferrari 1:47.945 1:45.955 1:45.800 14
7 8 Nico Rosberg Mercedes 1:47.688 1:46.405 1:46.013 11
8 7 Michael Schumacher Mercedes 1:48.819 1:46.043 11
9 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:47.952 1:47.093 14
10 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:48.022 1:47.486 14
11 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:47.717 1:47.616 13
12 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:48.061 1:48.082 14
13 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:49.710 1:48.270 16
14 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:48.753 1:48.634 11
15 9 Bruno Senna Renault 1:48.861 1:48.662 13
16 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:49.588 1:49.862 10
17 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:48.054 8
18 10 Vitaly Petrov Renault 1:49.835 8
19 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:50.948 6
20 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:51.012 6
21 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:52.154 7
22 25 Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:52.363 6
23 22 Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1:52.404 6
24 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:52.810 6
Q1 107% Time 1:53.844

Button pa Hamilton direkt za Vettlom. Webber bo itak zaspal na štartu. Ata bo tut potegno hitro naprej, sumim.
smile-1.gif
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
schumi gre na 5 mesto, računajo še da bo ker šel ven..., odlična taktika za začetek.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.497
6.589
113
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Saj je prav...nema sekanja! povsod bi mogle bit take šikane...nimaš kaj sekat...ali pripelji bolj počasi, ali pa boš poletel (če prideš prehitro):)

Problem tukaj je, ker vozniki sploh ne vidijo spodnjega dela gum in v bistvu prek robnikov peljejo "na pamet". Problem tudi je, da na tistem mestu enostavno mora biti šikana, drugače bi ga preveč pripičili v naslednji ovinek, jaz bi sicer naredil nekaj takega, kot je v monacu, takoj po izbozu iz tunela, ampak verjetno singapur hoče imeti neko svojo lastnost in nočejo kopirati.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.338
764
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Saj je prav...nema sekanja! povsod bi mogle bit take šikane...nimaš kaj sekat...ali pripelji bolj počasi, ali pa boš poletel (če prideš prehitro):)

Problem tukaj je, ker vozniki sploh ne vidijo spodnjega dela gum in v bistvu prek robnikov peljejo "na pamet". Problem tudi je, da na tistem mestu enostavno mora biti šikana, drugače bi ga preveč pripičili v naslednji ovinek, jaz bi sicer naredil nekaj takega, kot je v monacu, takoj po izbozu iz tunela, ampak verjetno singapur hoče imeti neko svojo lastnost in nočejo kopirati.
A drugače pa vidijo spodnji del gum? Nekam čudno se to bere...?!
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.497
6.589
113
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Saj je prav...nema sekanja! povsod bi mogle bit take šikane...nimaš kaj sekat...ali pripelji bolj počasi, ali pa boš poletel (če prideš prehitro):)

Problem tukaj je, ker vozniki sploh ne vidijo spodnjega dela gum in v bistvu prek robnikov peljejo "na pamet". Problem tudi je, da na tistem mestu enostavno mora biti šikana, drugače bi ga preveč pripičili v naslednji ovinek, jaz bi sicer naredil nekaj takega, kot je v monacu, takoj po izbozu iz tunela, ampak verjetno singapur hoče imeti neko svojo lastnost in nočejo kopirati.
A drugače pa vidijo spodnji del gum? Nekam čudno se to bere...?!

Ja recimo v kartingu vidiš, pa še kje drugje, v F1 pač sedijo tako visoko, da ne vidijo, zato tudi tolikokrat odleti komu nos dirkalnika, ker ne vidijo točno, kje je.