E-kolo katerega?

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.822
616
113
EU
Me je pri teh kolesih malo problem, če se baterije ne da odstraniti, da jo lahko polnem drugje.
Ampak, če imaš možnost polniti kolo tudi npr. na službenem mestu, potem to ni taka težava (je pa to kar težka reč, ki jo noben ne bo dvigoval in nosil do polnilnega mesta).
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Se bom kar priklopil tukaj zraven. Oce je ogromno casa na kolesu in smo prisli na idejo, da se mu nabavi elektricno kolo. Kaksna ideja kaj je pomembno gledati, idealno bi pa bilo, ce se da to cudo tudi malo testno zapeljati?
Poglej še pri Freestyle-u za Giante - je par kolegov sedaj svoje super truper električarje menjalo za Gianta. ;)

Pa tudi za kak ekstra popust se da zmenit. ;)
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Guinness kaj pa je razlog da ga tišite na električnega?

Fotr je bil cel lajf na kolesu. Nč športno ampak tko pač, vsak dan se vozi okoli. Letos je bil pa nekaj operiran pa se še ne sme naprezat, pa tud 70 je dopolnil in se mi zdi da bi bila to luštna alternativa, da se še vedno veliko vozi, samo da je pač malo lažje vse.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.155
4.482
113
A to je drugo če je bila še operacija zraven.
Drugače pa tudi 70 letniki še zelo dobr lezejo okrog s kolesom, če jim le zdravje služi.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
A to je drugo če je bila še operacija zraven.
Drugače pa tudi 70 letniki še zelo dobr lezejo okrog s kolesom, če jim le zdravje služi.

Ma ja, sej pravim. Sej on bo upam še dolgo kolesaril naokoli, sam operacija, pa vseeno se mi zdi to fajn, če recimo prideš do kakšnega klanca, da ga lažje zbrca in potem veselo naprej po ravnem.
 

Axi

Fizikalc
2. sep 2007
893
28
28
Sam vidim problem edino v tem, da ko enkrat zmanjka baterije sredi poti, si še na slabšem kot pri navadnem kolesu - električna so večinoma 20+ kg težka. Po ravnem to verjetno še ni takšen problem, vem pa kako je vozit z naloženim kolesom (torbe, spalka, šotor - skupno cca 28kg) v klance...ni prijetno.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Sem tudi to razmišljal ampak glede na to da naj bi bilo možno prevoziti cca. 40km s kar konkretno pomočjo baterije, mislim da ne bi smel biti to prevelik problem, če le malo planiraš.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.155
4.482
113
Sam vidim problem edino v tem, da ko enkrat zmanjka baterije sredi poti, si še na slabšem kot pri navadnem kolesu - električna so večinoma 20+ kg težka. Po ravnem to verjetno še ni takšen problem, vem pa kako je vozit z naloženim kolesom (torbe, spalka, šotor - skupno cca 28kg) v klance...ni prijetno.
Eh tolk pa že zna zračunat, najbrž ne bo šel na 200km pot če mu kolo drži 100km... Klance v okolici doma pa vsak malo bolj reden kolesar dobro pozna.

Meni pa ves naložen ni bila muka v hribe vozit. Pač mentaliteta je tudi pomembna, treba je it na easy pa seveda prestavna razmerja naredijo svoje.
Sem teral takšno težo med drugim čez prelaz Großglocker in lahko rečem da to je bil pa res užitek. Veter mi je veliko bolj nadležen in neprijeten.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.212
4.695
113
Guinness : mislim, da prav razmišljaš. Kot sem že napisal, je po mojem bolje kaka city bike varianta e-kolesa. Kljub vsemu bo vsako leto manj gibljiv in bo gotovo bolj varen na kolesu, kjer enostavneje stopi gor in dol. Dometi koles pa bi mu tudi morali zadoščati. Če ne pa bo polnilec vozil zraven in dodatno polnil, ko se ustavi za odmor. Baterija se da na marsikaterem preprosto dati dol in preneseš tiste ~ 3 kg nekam, da se nekoliko dopolni. Na tistem, ki sem ga prej omenil v linku, se odklene s ključkom in potegne nazaj. Prav gotovo kolo za zmerno aktivnega človeka starega 50-60 let ni enako kolesu za človeka, ki je star 70 (in več) let. Čeprav se nekomu 20 let staremu zdita enako stara.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.822
616
113
EU
Hvala za informacijo McGiver :)

To so najbrž ta e-kolesa (v zadnjem katalogu):

ekolo.png
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.312
5.836
113
pri taščici
Prednje vilice nima vzmetene, al je vzmetena sam lezaj nad kolesom?
Regeneracije pa ti bicikli itakk najbz ne poznajo, niti tisti drazji.
Po ravnem jo ne rabis, po klancih pa....
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Vzmeten je samo lezaj nad kolesom, regeneracije nima, sem tudi sam pomislil, da bi bilo fino ampak dol iz kakšnega toškega čela, v mestni vožnji pa verjetno ni kakšne razlike. Za očetove potrebe kolesarjenja po Ljubljani in kakšnem izletu, kakih 20km okoli se mi zdi da bo to super, ravno toliko, da lažje premaga kakšen manjši vzpon in nasprotni veter... Zdej že mene tole mal mika. :fredi:
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
E kolo skoraj mora biti vzmeteno vsaj spredaj, ker je prevec "mrtve" teze, ki delajo voznjo izrazito neugodno po nasih cestah. Sam sem na svojem menjal prednjo vilico. Nekaj drugacega je imeti 6-7kg specialko na karbonu, ki ze tako pobira udarce iz ceste sploh pa taksna bruto teza ne predstavlja kaksne izrazite tezave pri udobju, nekaj drugega pa je 3x tezje kolo kjer se nabijanja na balanco nekako ne mores navaditi... ;)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Kaj točno si htel s težo kolesa in rukanjem povedat?
Popolnoma nobene veze ni. Pri udobju šteje materjal in pa zračunan flex. In pri karbonski specialki je okvir in krmilo tako narejeno da z flexom dobis "udobje" to kitajsko sranje je narjeno zato da je poceni. In tu je razlika v udobju. Aja pa gume še. Večji balon je več pobira.