E-kolo katerega?

20. sep 2007
9.033
298
83
#23
Ta post odlično kaže, kaj lahko shark pričakuje na osnovi svojih pričakovanj za nekaj manj denarja. Masa okrog 50 kg za doseg nekaj 10 km. To ni tisto, kar mislimo, da bi kolo v osnovi naj bilo.
 
3. okt 2012
3.643
1
36
#25
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Shark ne išče električnega kolesa, ampak električni skuter. Samo z nerealnimi cenovnimi pričakovanji.
Skuter je že nerodna zadeva,iščem kolo! Ne zanima pa me navaden električni 250w padelec,ampak iščem nakaj,kar je še vedno kolo,ampak da se ga lahko vozi brez vrtenja pedal in da ima vsaj 500w motor,da se nebi ravno svaljkal 25 km/h in da ga ne zmatra takoj vsak klanec.

To o mojih "nerealnih pričakovanjih" - kako veš,kakšna so moja pričakovanja,če pa nikjer nisem omenjal nobene cene?
 
24. sep 2012
3.220
134
63
#27
Morda bi bilo kaj takega mogoče narediti, ampak legalno gledano je tak kolo enak kot skuter in boš temu primerno moral imeti nekaj stvari, luči, registracija, čelada.

A mosliš da se je omejitve 25 kmh spomnil proizvajelc koles?
 
3. okt 2012
3.643
1
36
#28
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
50 kilsko kolo je tudi kar nerodna zadeva. APN-ka s pedali.
Zakaj bi bilo e-kolo s 500w motorjem (namesto 250w) in malo bolj zmogljivo baterijo (recimo kak kilogram ali dva težjo,če sploh) težko 50 kil,razloži mi prosim od kje ta ideja?
 
20. sep 2007
9.033
298
83
#29
Zato, ker 500 W ne bo šlo v klanec 40 km/h brez pomoči pedal, kar si zapisal v temo, ki si jo "ukradel" OT s svojimi nebluzami. Torej bo treba več. Ker "kak kilogram ali dva" težja baterija od te, ki imajo pedaleci, bo imela zelo uborno avtonomijo. Kolo, ki dosega tvojo želeno hitrost in je na trgu z neko razumno avtonomijo, tehta 50 kg. Je visokotehnološki izdelek.
Zato dvomim, da boš s še zmeraj precej klavrno avtonomijo (ampak denimo 50 km neke resne vožnje) prišel na vagi z veliko manj kot 50 kg skozi.
 
3. okt 2012
3.643
1
36
#30
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Kolo, ki dosega tvojo želeno hitrost in je na trgu z neko razumno avtonomijo, tehta 50 kg. Je visokotehnološki izdelek.
Zato dvomim, da boš s še zmeraj precej klavrno avtonomijo (ampak denimo 50 km neke resne vožnje) prišel na vagi z veliko manj kot 50 kg skozi.
Visokotehnološki izdelek? Ne pretiravaj

Visokotehnološka zadeva je kolo od Rimca za več kot 7k eur,ne pa te zadeve za dobrega jurja eur,o katerih mi govorimo...

Vtipkaj v ebay "Electric Bike Conversion Kit 1000W" in ti vrže ven na stotine zadetkov!

Sicer pa mal kalkulacije:
cca.6 kg je 1000w motor skupaj s kontrolerjem
cca.6 kg je baterija 48V,ki ta motor poganja
cca. 12 kg je teža kolesa
+ mogoče še 1 kg za ročice in ostale drobnarije,ki pridejo zraven
Pa si šele na cca. 25 kg skupne teže...

Od kje teh tvojih 50 kg,mi pa ni jasno
 
12. nov 2007
12.482
280
83
#31
Višek tehnike ravno ni, tole imam doma 3+ leta sedaj (slika je dejansko stara 3 leta, estetika je na "maiden drive" nivoju):


Motor lahko začasno potegne tudi preko 25A, kar ustreza (električni) moči 1200W+, konstantno lahko drži moč tam okoli 800W. Baterija je iz 16 celic po 15Ah. Skupna nazivna energijska kapaciteta je 768Wh. Max. hitrost samo na elektromotor 45-50km/h.

Masa motorja skupaj z ojačanim platiščem je cca 5kg več kot klasično plastišče. Masa komplet baterije z vezjem za regulacijo in stepdowni za ostale naprave je 8kg. Skratka če dodam še polnilec (viden na sedežu) je komplet kolo težje za max. 15kg.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
13.783
146
63
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
#32
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Zato, ker 500 W ne bo šlo v klanec 40 km/h brez pomoči pedal, kar si zapisal v temo, ki si jo "ukradel" OT s svojimi nebluzami. Torej bo treba več. Ker "kak kilogram ali dva" težja baterija od te, ki imajo pedaleci, bo imela zelo uborno avtonomijo. Kolo, ki dosega tvojo želeno hitrost in je na trgu z neko razumno avtonomijo, tehta 50 kg. Je visokotehnološki izdelek.
Zato dvomim, da boš s še zmeraj precej klavrno avtonomijo (ampak denimo 50 km neke resne vožnje) prišel na vagi z veliko manj kot 50 kg skozi.
S 1.000 W motorjem ocitno gre... pa ni videti, da bi bil tezak 50 kg ali vec
... Gre pa menda do 65 km/h ...



V komentarju pod videom pise tole:
500m up the hill ELEKTRIČNO KOLO VRHPOLJE - COL. VIŠINSKA RAZLIKA 500M. BREZ PEDALIRANJA. MAX 65KM/H. MOTOR1000W. BATERIJA LIFEPO4 48V 20AH.
SNEMANO Z FULL HD CANON 7D snemalec Matej
e športnik Marjan
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.470
168
63
Obišči stran
#33
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Shark ne išče električnega kolesa, ampak električni skuter. Samo z nerealnimi cenovnimi pričakovanji.
Skuter je že nerodna zadeva,iščem kolo! Ne zanima pa me navaden električni 250w padelec,ampak iščem nakaj,kar je še vedno kolo,ampak da se ga lahko vozi brez vrtenja pedal in da ima vsaj 500w motor,da se nebi ravno svaljkal 25 km/h in da ga ne zmatra takoj vsak klanec.

To o mojih "nerealnih pričakovanjih" - kako veš,kakšna so moja pričakovanja,če pa nikjer nisem omenjal nobene cene?
To, kar bi ti rad (se se pelje samo brez vrtenja pedalov) pač ni električno kolo.
Aja, sem šel nazaj gledat, OP je navedel ceno, ti pa ne. Sem imel v glavi, da si ti OP ...
Če cena ni problem, je Greyp (je bil že omenjen) prava rešitev (pa tudi ilegalna pri nas, če ne homologiraš in registriraš).
Pa tudi sicer še nsiem slišal, da bi kdo pri nas prodajal, ker ti iščeš (legalno).

Za OP pa (jebiga, cena je malo previsoka, pa vseeno): S-bikes od Špana ...
 

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
642
0
16
#34
Je kdo probal citybike C60e oz. katerega drugega od Špana? Zanima me, če je primerljivo z Bosch oz. Yamaha pogonom?
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.624
198
63
#38
Tole pa ravno prav prihaja za mojega oceta, ki bo kmalu star 85 let in full rad biciklari in je ravnokar 6 tednov na infekcijski prebolel stafilokokno sepso (25% umrljivost) in po bolezni je prej utrujen na biciklu in sem gledal, da bi mu kupil ekolo.
Pri sosedu tukaj na Pagu sem videl ekolo od Spana z Brezovice.

Ima kdo kaksne izkusnje, predloge?

Edit: tole http://sbikes.si/si/
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
13.783
146
63
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
#39
Jaz imam izkusnje samo s takim, ki ima Boschev motor... Preden sem se odlocil za nakup sem precej prebrskal... in lani je bilo neko splosno mnenje, da je Bosch med boljsimi pri takih s sredisnkim motorjem, so pa menda OK tudi tisti z Yamahinimi motorji in tisti s Shimano sistemom ...

Sam sem se odlocil za treking varianto od Atala... kučljen pri A2U v Sencurju...



S Spanovimi pa nimam izkusenj... ker so se zaceli promovirati sele letos
...