Dobava novega avtomobila?

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.413
5.912
113
pri taščici
Vedno bolj nore ideje imamo, kako dvignit porabo in bdp. Bo hudo bolelo ko bomo prisli na konec spirale ali pa se bo spirala sesula
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.537
9.252
113
tisti ki kupi nov avto je itak vseeno, itak ima dovolj denarja da lahko za drobiž čez "3leta" menja.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
...Avtomobilski izdelovalci govorijo o “ozkem grlu” pri pooblaščenih organizacijah, ki opravljajo meritve po novem – še zlasti zato, ker je treba po novem standardu euro 6c izmeriti izpuhe tudi različnim kombinacijam motorjev, menjalnikov, koles in dodatne opreme, kar pri ponudnikih z veliko različicami v ceniku pomeni veliko dodatnega dela. A za zastoj pri dobavi novih avtomobilov ni kriv samo zaostanek pri ponovnih meritvah izpuha, pač pa tudi dejstvo, da nekateri avtomobili kar naenkrat ne dosegajo več zahtevanih okoljevarstvenih standardov – vsaj ne pri meritvah po novem. Ob dizelskih avtomobilih – o tem več pišemo v posebnem članku – imajo težave tudi številni avti z bencinskimi motorji, kjer se je po uvedbi novih meritev pokazala težava, na katero smo v Motoreviji že opozarjali: sodobni bencinski motorji z neposrednim vbrizgom goriva v zrak izpustijo preveč trdnih delcev oziroma saj. Težavo učinkovito odpravi filter trdnih delcev, kakršne imajo vsi dizelski motorji, a pri vgradnji filtrov v avte z bencinskimi motorji avtomobilska industrija močno zaostaja...

Povezava do celotnega članka je tule
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.457
4.567
113
...Avtomobilski izdelovalci govorijo o “ozkem grlu” pri pooblaščenih organizacijah, ki opravljajo meritve po novem – še zlasti zato, ker je treba po novem standardu euro 6c izmeriti izpuhe tudi različnim kombinacijam motorjev, menjalnikov, koles in dodatne opreme, kar pri ponudnikih z veliko različicami v ceniku pomeni veliko dodatnega dela. A za zastoj pri dobavi novih avtomobilov ni kriv samo zaostanek pri ponovnih meritvah izpuha, pač pa tudi dejstvo, da nekateri avtomobili kar naenkrat ne dosegajo več zahtevanih okoljevarstvenih standardov – vsaj ne pri meritvah po novem. Ob dizelskih avtomobilih – o tem več pišemo v posebnem članku – imajo težave tudi številni avti z bencinskimi motorji, kjer se je po uvedbi novih meritev pokazala težava, na katero smo v Motoreviji že opozarjali: sodobni bencinski motorji z neposrednim vbrizgom goriva v zrak izpustijo preveč trdnih delcev oziroma saj. Težavo učinkovito odpravi filter trdnih delcev, kakršne imajo vsi dizelski motorji, a pri vgradnji filtrov v avte z bencinskimi motorji avtomobilska industrija močno zaostaja...

Povezava do celotnega članka je tule

Ko sem pred časom na naslajanje vseh slepih, kako bo super svet, ko bodo prepovedali dizle, rekel, da je to le začetek in ekologija nima nobene veze in, da bodo dizlom sledili bencinarji, nato hibridi, nato pa električarji (čez xx let), sem bil pa bedak. Počasi a sigurno bodo izrinili iz mest in tudi širše (preko davkov) vse, kar trenutni politiki ustreza. Eko/bio lobi se slini in vpije "dol z dizli" in politika jim počasi kima. Kasneje so na vrsti ostali, ker realno vsi svinjajo/svinjamo, vprašanje je samo kdaj in kje. Mesta in svet pa bo še naprej iz leta v leto bolj usran, mi pa bolj obdavčeni in še glasnejši kaj je vse potrebno prepovedat. Ovce...
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.566
691
113
nevem kaj je z evropsko avto industrijo in njihovimi bencinarji....
Scenica se čaka 8 mescev,
c4 spacetourerja tudi 8 mescev
za oktavijo so mi rekli da upajo da bo v šestih mescih.....

ehh.....

za EURO6 dizle ni nobene gonje. Tako da... Čudna scena.

1.9.2018 uvedba EURO6c, ki predpisuje drugačni protokol merjenja izpuhov (mnogi obstoječi ga ne prestanejo). Tako za dizel, kot bencin.

1.9.2019 EURO 6d - še strožje zahteve

Datum uvedbe pomeni prvo registracijo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.377
236
63
Kras
www.mtl.si
in podal si rešitev?
Mu ni treba.
Je pa za razliko od marsikoga tukaj gor, ki je doživel svoj vrhunec ob pogromu nad dizli leto dve nazaj in bencinarje ven metal kot ultra čiste zadeve, vsaj realno razmišljal in pogledal v bližnjo prihodnost. Isto sem sam pisal. Moram pa reči, da sem ekstremno presenečen, da je do tega prišlo tako hitro. Sam sem imel časovni rok nekje 5 let. Pa se je zadeva hitro obrnila...

Rešitev? Vozi trenuten avto, ko je le nujno potrebno, vse ostalo se naredi alternativno: peš, kolo, javni prevoz. Pa s pravim načim vožnje strupene snovi mirno znižaš za 20%, če si nek povprečen voznik.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

Steve

Guru
13. avg 2007
9.705
1.619
113

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.377
236
63
Kras
www.mtl.si
Hja, ne vem če so bencinci tako daleč. Porsche je recimo zaustavil prodajo vozil v EU, sicer začasno, ampak vseeno. A veš kaj je to?
Ravno tako, kar nekaj bencincev ne moreš več (spet začasno) dobiti tudi pri bolj ljudskih vozilih. A misliš, da je to zaradi lepšega in ker se proizvajalcem ne da prodajat vozil?
Pa tole kar si linkal spet pljuva le na dizle, tisto zgoraj, kar je Roberto linkal ni pa nikjer omenjeno. Toliko o verodostojnosti članka.
A ti misliš, da VW že oz. še bo)v bencinarje vgrajeval filtre trdih delcev le zaradi lepšega?

Fora je v tem, da vsi serjejo, z ustreznimi čistilnimi sistemi se da to zadevo konkretno omejit, vendar je treba stvari postavit na realno osnovo. Sedaj se pa stiska na neke omejitve, ki jih očitno z današnjo tehnologijo ob sprejemljivi ceni le te ni možno doseči. In kar je pa najbolje: namesto, da bi se poraba goriva zmanjševala, se je pričela POVEČEVATI. Delno sicer tudi zaradi buma SUV-jev, ampak kar lep del tega gre pripisati tudi menjavi po tvoje svinjskih dizlov za bencinarje. Ki so ups, kar naenkrat enako svinjski in strupeni. Če ne celo bolj, saj ker so bili leto nazaj ''eko'' niso rabili filtrov trdih delcev.
Pa smo naredili poln krog.

In ja, tudi proizvajalci so krivi, da so pristali na takšne omejitve in so imeli dovolj časa, da bi se pripravili na to, ampak po moje je največja krivda na strani politikov, ki so za nabiranje političnih točk bili kao eko, a naredili so pa celo štalo s tem.
Isto kot je zapiranje nukleark v Nemčiji. Ja, bolje termo šibat... Vse za je... politične točke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
> Sedaj se pa stiska na neke omejitve, ki jih očitno z današnjo tehnologijo ob sprejemljivi ceni le te ni možno doseči.

Seveda se da. Samo nekateri so stavili na napačnega konja in se zaplezali z investicijami vanj.

To o sranju z direktnim vbrizgom in turbo polnilnikom tudi pri bencinarjih, vedo vsi pametni inženirji motorjev že desetletja.

Isto to, da je dizel sranje že po defaultu in ga ne moreš naresti čistega. Lahko samo lobiraš in nateguješ, da bo nek filter rešil problem, tako kot je to lobirala in nategovala vse po vrsti tobačna industrija, da problema ni.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.066
5.748
113
blizu močvirne prestolnice
Ne nakladaj. Toliko kot avtomobili vsaj na Zahodu onesnažujejo, je majhen odstotek. Vse ostalo onesnažujejo fabrke, kmetje, tovorni promet, elektrane (termo ) in tudi tehnologija za panele ter avtomobili na alternativni pogon. Kolk črnih umre zaradi tvojega avta?