Cukanje

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Torej, avto cuka. Včasih bolj, včasih manj ampak le med pospeševanjem. Če se peljem konstantno pri npr. 2000rpm je vse ok, če pritisnem na gas pa začne običajno cukat in nima tiste moči kot bi jo moral imeti.

A so to kakšni vžigalni kabli ali je kaj hujšega?

Tnx

edit: carisma gdi 1.8, 1998
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Lahko so kabli, razdelilna kapa oz. tuljave, svečke, lambda...najboljše, da narediš en veliki servis.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik maddog pravi:
pri mitsubishijevih motorjih je to kr redna praksa zgleda, poglej malo elektriko

Kaj točno misliš pod elektriko? Kabli, kaj drugega?
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Lahko so kabli, razdelilna kapa oz. tuljave, svečke, lambda...najboljše, da narediš en veliki servis.

Avto je na velikem servisu pravkar, pa mi reče, da ne bo nehal cukat, ker... ker... kao mora avto na tester pa blabla (po moje me hoče nategnit še za nekaj 100eur, baraba). po domače povedano me mehanik vozi žejnega čez vodo in bom to zgodbo danes končal. Pa iščem malo druga mnenja... Drugače ga bo pa dal kolega na tester jutri in popravil kar je za popravit (zdaj ne popravlja on ker sem v LJ on je pa v MS; sem imel namen avto popravit preden grem do MS z njim). Me pa pač zanima kaj bi lahko bilo in v kakšen cenovni rang bo prišlo
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

hovi

Pripravnik
25. jul 2007
565
0
16
zelo verjetno je da so krivi kabli. vzemi jih dol in poglej, če imajo kakšne razpoke, če jih malo prepogneš
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Če avto cuka, so najpogostejši vzrok dotrajani vžigalni kabli.

Edit: še to: vsak mehanik mora znati postaviti diagnozo le-teh brez vsakega testerja. Če je specializiran za tvojo znamko, pa sploh, ker ima morda potem kje še kakšen "tvoj" kabel za probo
zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Avto je iz servisa in več ne cuka, ampak moči še vedno nima. Sumi se na en "regulator", ampak brez testerja se ne da nič reči (je rekel mehanik).
crazy1.gif
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Nimaš kaj, pelji avto drugam...

Je pri višjih obratih pomanjkanje moči bolj opazno kot iz nižjih?
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Ja. Če peljem konstantno pri xyz obratih ne čutim pomanjkanja moči oz. zelo redko. Ko pa pohodim gas do konca pa nima tiste moči, pospeški so za drek.
Pa še to. Obrati so v prostem teku konstantno (pri mrzlem in ogretem motorju) na 2500rpm, vmes ga pa prime pa začnejo nihat ali padajo na 0rpm, tako da avto skoraj crkne ali celo crkne.
 
Nazadnje urejeno:

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.378
213
63
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Ja. Če peljem konstantno pri xyz obratih ne čutim pomanjkanja moči oz. zelo redko. Ko pa pohodim gas do konca pa nima tiste moči, pospeški so za drek.
Pa še to. Obrati so v prostem teku konstantno (pri mrzlem in ogretem motorju) na 2500rpm, vmes ga pa prime pa začnejo nihat ali padajo na 0rpm, tako da avto skoraj crkne ali celo crkne.

Išči po mitsubishi forumih - verjetno gre za klasične GDI težave, povezane s povratom oljnih hlapov in/ali EGR ventilom ter posledično zapacanima loputo plina in sesalnim kolektorjem.
Rešitev je čiščenje omenjenih zadev in (opcija) blokiranje EGR ventila.

LP,

Milan
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik qqqqqqq pravi:
Mel enake simptome, en kabel je crknu!

Kater kabel to?

Danes mi avto skoraj vedno vleče kot mora. Ma ni mi jasno več... Cuka še zmeraj malo, vleče pa ko svina.
grin1.gif


V pondeljek gre k šubelju... Klinc gleda, naj ga zrihtajo.
Aja, a ma kdo kakšne izkušnje z šubeljem v lj?
 

mtey

Pripravnik
30. nov 2007
742
0
16
Na moji Bravi sem imel iste probleme. Res je tako kot so rekli, elektrika.

Problemi so se pojavili samo, ko je padal dež in se je "cinšpula" (razdelilna kapa???) zmočila. Takrat je začela iskra prebijat, avto je cukal, ko sem pritisnil na gas.

Začasna rešitev: Cinšpulo (plastiko) sem očistil z WD40. Od takrat stvar deluje. Jo bo pa najbrž ko bo spet začelo cukati potrebno zamenjati.
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.637
449
83
Tolmin
Danes je bilo solidno vreme brez dezja
cool-1.gif


Vzemi jutri zvecer domaci tester - prsilko za cistilo in nalij v njo vodo>v temi pospricaj po kablih>vsaka iskra ki bo preskocila pomeni slabe kable !!
Kable zasilno popravis tako,da jih cez noc vrzes na topel prostor(centralna),da se posusijo in jih zjutraj pocpricas z WD40>ce je OK gres cimprej v nabavo novih
wink-1.gif

Ce ne ves tocno kam gre kateri si jih predhodno oznaci !!!
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Spet nima moči in cuka... Dopoldne je bilo še za zdržat, ni bilo tako hudo. Popoldne pa... Obup. :\
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Probaj še z t.i. Italian tune up.
evil.gif

Zdaj bo dobil uradni servis tune up. Verjetno bo stalo celo premoženje...
crazy1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Evo, pa imamo krivca.

Bencinska pumpa. Koliko to stane? Toliko:
BENCINSKA PUMPA: 760€ +DDV = 912€ z DDV
crazy1.gif
 
Nazadnje urejeno: