Cukanje avta passat 1.9 130 KM 2005

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
Hvala za nazorno sliko!!

Sem pa malo razočaran nad kvaliteto (ne samo VAG, ker verjamem da so to eni deli od poddobaviteljev xx in se lahko zgodi v vsakem koncernu).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
Citat:
Uporabnik Cola pravi:
vse šobe so bile vzete ven, na vrhu so ploščice katere pritika odmikač, ena od ploščic je do polovico znucana, ostale tri kot nove.

ja in kak je bil potem 'zaključek' pri mehaniku?
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
Zamenjal je vse 4 ploščice na vrhu šob (glej sliko zgoraj), šobe je tudi medsebojno zamenjal,zamenjal tudi O ringe in "dročnike", ki odpirajo šobe (vse skupaj material ca 150EUR) rezultat:
boljše za 50%, vendar še vedno ni OK.
Žal mi je ker mi šob niso testirali na probni mizi - pač nima probne mize.
Naslednji ukrep - aditiv za čiščenje šob (verjetno TUNAP 134).
Če še vedno ne bo OK, pa šobe dol in na tesno mizo. Ne gre več za to ali je moteče ali ne ampak bi rad stvari prišel do dna.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
no to me je zanimalo....ali je možno menjati zgolj te ploščice ali kar celo šobo (torej da je vse iz enega kosa).
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
Se da (model 2005, 96kW), mislim da je cena teh "ploščic" (bolj zgleda kot en nipelj za mazanje na vrhu ploščat), mislim da so 4 kosi ca 40 EUR
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
veston.si

cena za 300 ml ca 5 EUR, naročil 12 kosov (najmanjša količina)

Baje je nova oznaka DER 234
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.396
4.393
113
49
Na sončni strani ALP
Pa je to "varno" uporabit tudi pri drugih dizlih?

I am Renolt user...
17758-icon_confused.gif
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
Brez zamere mac77: ti kokr veš kakšno olje uporabljam? Ne na pamet govorit.
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Si prvi lastnik? Ni malo huda okvara za motor z 130k?
 
Nazadnje urejeno:

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
sem drugi lastnik, uvožen iz Nemčije, imam historiat iz servisa z vsemi stvarmi ki so bile zamenjane, olje ki je bilo (ali naj bi bilo uporabljeno), tudi zadnja listič na motorju - VAPSOIL (long life olje 507 000).
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
sorry, to ni letelo nate, ampak nasplosno je to tipicna okvara pri PD motorju ob uporabi nepravilnega olja da se prekomerno obrabijo sticne tocke med odmikaci in PD elementi.

...ceprav si zamenjal podlozke, bi ti mehanik vseeno moral premeriti gred, ker lahko imas tudi obrabljene odmikace na njej, s temi cistili dvomim da bos kaj resil.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
ksz...

Dajmo reči bobu bob: če mehanik nima stroja za testiranje šob, ni nič pametnega mogel narediti... Torej jih bo treba še enkrat vzeti ven itd.
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
mac77, tony - obadva imata prav, na koncu je treba le še oceniti ali se investicija splača ali ne.

Ampak, bolj ko razmišljam, zakaj avto dobro deluje med 900 in 1600 obrati in dobro nad 2000, pospešuje super, nobenih težav v območjih, ki sem jih navedel, le tam okoli 1800 ga malo potresuje. če bi bile šobe, obrabljeni odmikači, oziroma karkoli v zvezi z obrabo bi imel verjetno težave v celem območju vrtljajev.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Zdi se logično, če drži ali ne, bo mogel pa kak strokovnjak za dizle povedati, jaz nisem ne eno ne drugo...
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
Danes sem bil spet na testerju - dovod goriva bp, delovanje turbine bp... in postavljena je diagnoza (s strani stručkota, ki se solidno spozna na VAG), najverjetneje vztrajnik, dvomasni. Verjetno da so vzmeti oslabljene in pri vrtljajih, ko ni pospeševanja stvar niha...., me je prepričal.
Si ne predstavljam kolk bi prišla zamenjava?