Cukanje avta passat 1.9 130 KM 2005

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
Šobe so OK.
Naslednji ukrep, ki ga naredim je blokiranje EGR s ploščico na izp. kolektorju. Da vidim, če EGR res preklaplja pri 1800 obratih oziroma, če je EGR problem
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
pri dizlu z direktnim vbrizgom lahko.Drugi problem je da lahko "izspira" valj motorja in posledicno pride do velikih poskodb.
 

Skiny

Alternativni tehnik
15. okt 2007
48
0
6
KK
Citat:
Uporabnik Cola pravi:

... če EGR res preklaplja pri 1800 obratih ...




EGR ventil ne "preklaplja" pri določenih obratih, temveč dovaja izpušne pline v sesalni sistem glede na obremenitev motorja po "mapi", ki jo ima določeno v motornem računalniku. Takšna "mapa" pri sodobnih diesel motorjih izgleda okvirno nekako takole:







Kar nekaj uporabnih informacij glede delovanja EGR in blokade le-tega lahko dobiš na naslednjem linku:



Dieselschrauber.de





LP, Skiny
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
za samo šobo sem dal jaz pred časom 320 EUR z delom vred. (za 130 PD motor).
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
EGR ventil odklopil, cukanja pri 1800 obratih praktično ni bilo, problem pa je, da dobim alarm "Abgas......".
Verjetno je ena od rešitev zamenjava EGR ventila.
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
Eno vprašanje glede diagnostike. Ker VW servisom (recimo samo lokalnim)glede diagnostike ne zaupam preveč (menjavajo komponente dokler ne rata) imam namen obiskati RSR glede testiranja motorja (in eventualnega čipanja). Baje je tip maher, kakšna izkušnja z njim, predvsem glede diagnostike?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
glede same diagnostike okoli čipanja ni neke znanosti...pogleda kako deluje LMM, koliko imaš kaj kilometrov, mogoče še kako zadevo (preko vag com) in to je to.

ni neke hude znanosti.
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
LMM je OK(zamnejal s iz kolegovega pasata, nobenega izboljšanja). Danes sem zamenjal še filter za gorivo - nobenega izboljšanja. Lolega mehanik ga je priklopil na tester (prenosni tester, ki ga imajo lokalni mehaniki) - ne pokaže nobene napake (razen tiste ko sem odklapljal EGR in mi je javil napako Abgas ,,,).

Počasi zgubljam ideje, aja km 130 tisoč.
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
Zelo laično: imam občutek, kot da dokler se turbina dovolj ne zavrti, kompresor ne dovede (komprimira) dovolj zraka za potrebno moč, takoj ko rahlo pohodim plin (turbina se zavrti in posledično bolj komprimira) tresenje izgine.

Blue GTI: slučajno kakšen diagram turbokompresorja? oz. kakšni so znaki pešanja turbine?
Je kaj logike v mojem razmišljanju?
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Kakšni so že simptomi okrušene/odlomljene lopatice v turbo polnilniku? Se mi zdi da so podobni
confused-1.gif
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
Ne me hecat, kje mam pa dnar za novo turbo polnilnik-TP.
Resno: kako testirati TP, se da zmeriti tlak pri različnih obratih?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
vzemita si še malo več časa s kolegom (eno uro) pa odmontirajata dol oba EGR ventila, pa šutni od kolega na tvojega.

Jaz sumim ravno egr.

(pa vmes nobenega od njiju ne šlatatja!
smile-1.gif
)
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
Bil na uradnem servisu, baje je vse OK (LMM, EGR, turbina...), varianta je da ena od šob dozira nekoliko premalo in baje pomaga, če se šobe med sabo zamenjajo, kar bo tudi naslednji ukrep.
Varianta je tudi (v katero pa ne verjamem preveč), da je odmična gred, ki tlači PD na eni šobi nekoliko obrabljena, kar se ugotovi ob demontaži šob z meritvijo.
Hm...
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
mac77 i*maš kakšne izkušnje z njimi, razen da vem da obstajajo ne vem nič o njih (razen nkihove spletne strani).
Uradni servis ima uro cca 35(+- 3) EUR, za zgornji poseg brez materiala rabi baje ca 3 ure t.j. ca 120 EUR.
Če zrihra mu jih dam z veseljem, če pa ne.........
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
Ker nisem neki specilalist sem presenečen nad ugotovitvijo mehanika:
vse šobe so bile vzete ven, na vrhu so ploščice katere pritika odmikač, ena od ploščic je do polovico znucana, ostale tri kot nove.
Človek se vsak dan kaj novega nauči.

LPJ