Celoletne gume...

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
In ko te sneg dobi na poti pač pustiš avto pod klancem a ne?

Natikaš verige,kaj lepšega! Če ti jih ne uspe nataknit,greš na avtobus ali nekje prespiš
cheer.gif
)
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
In ko te sneg dobi na poti pač pustiš avto pod klancem a ne?

Če te sneg preseneti si ali bebec ali pa slovenski vremenar. Za tiste, ki pa si res ne morejo privoščiti, da jih sneg preseneti, pa so tu zimske gume.

Meni se recimo gladko jebe. Če napoved samo diši po snegu pustim avto počivat. Pa ne zato, ker nimam dobrih zimskih gum ali ne znam vozit avta po snegu, ampak zato, ker so takrat na cesti idioti in nima smisla izgubit 2 ure na poti v službo in 2 uri nazaj. Je hitrejši vlak. Če sem pa res len pa ostanem doma, zato, ker lahko.

In zdaj sem se res naveličal redit 2 kompleta gum zaradi tistih 2x na leto, ko je na avtocesti malo snega in vse obstane. Po 5 letih pa imam 2 kompleta s polno profila za v smeti.
467716-post_slo.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.559
8.910
113
Pol zate so tele Mišelinke, si kje zasledil kaj drugačnega od mene? Žal pa takšnih kot si ti ni veliko, ogromno ljudi menja gume zarad zakona, merijo profil pri 10 let starih eskimkah in ocenijo, da bo še za eno leto in tako naprej. Pa ogromno je telebanov, ki se pozimi furajo z nekaj let (5+let) starimi letnimi, ki so trde že poleti, kaj šele pozimi, da o tistih, ki celo leto furajo Eskimke niti ne govorim. In taki bojo z veseljem kupili tele gume in mislili, da so najmanj za na Vršič splezat in da so dobri za nadaljnih 10 let.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.372
5.884
113
pri taščici
čez nekaj let nam niti najboljše zimske gume ne bodo veliko pomagale,
.
.
.
.
.
ker bodo ceste polne kolon zaradi "bedakov" na cesti.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.366
9.798
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
M+S oznaka izvira Nemčije, kjer Mutsch lahko v prevodu pomeni snežna ali blatna brozga. Mišljeno je bilo seveda snežna, v angleščino pa je enostavno narobe prevedeno. Potem pa folk misli, da ima gume za blato. Mimogrede, v svoji razlagi M+S kot kompromisu si se blatu izognil.
evil.gif
confused-1.gif


"M+S steht dabei für Matsch und Schnee (bzw. Mud and Snow im Englischen)."

Saj, v nemščini brozga in sneg, v angleščini blato in sneg. Ni ravno isto, kajne?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.742
2.350
113
Pomurje
Jaz sem kupil GY vektor 2gen, zaradi dobrih lastnosti na mokri in zasneženi cesti. Na suhi cesti se je guma vnesla po cca 5kkm.
Pred tem pa je res bila "čudna". Niti ne vem opisat, bila je kot čigumi, volan se ni postavil v sredinski položaj, ampak je ostal kar "zasukan".
Delamo cca 15kkm s tem avtom in je šlo cca 2mm profila na leto. Spomladi po letu in pol bom zamenjal prednje-zadnje, ker je boljše, da je več profila na zadnji aksi, čeprav je prednji pogon.

Mišelina nisem želel zaradi velike slabosti na snegu.

Za prvi avto v familiji pa imamo 2 kompleta gum.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik boomslang pravi:
Saj pravim.. Meni je zelo zagonetno, kako to, da smo pred 30 leti vozil, v pravih zimskih razmerah, brez, fancy pomagal z šrot gumami, če jih primerjamo z današnjimi, pa je bilo zastojev precej manj na cestah... Danes pa padejo 3 snežinke na m2, pa že vse stoji, drsi in po strani pleše...Morda pa se odgovor skriva v vprašanju... Ali jaz vozim avto ali avto vozi mene.. ?

Kok je tehtal tvoj avto pred 30 leti in koliko tehta danes in koliko je bilo prometa takrat in koliko ga je danes? Ko boš našel odgovore na ta vprašanja, ti bo stvar jasna.

Pa ne samo to, vcasih so bile gume v dimeenzijah 12,13,14 col in sirine 135 do 155 mogoce 165 na vecini voznega parka. Ozka visoka guma gre po snegu bolje to je jasno.
Danes pa je nek standard 195 65 15 potem pa gre samo na sirse (razen malih jajckov na 175 14, ki so itak top za v sneg) Velika masa in siroke gume pa pac niso ravno top kombinacija za v sneg. Potem je se visina podna od tal, mehkoba vzmetenja itd... Ja marsikaj je sedaj drugace in za snezne razmere slabse!
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.382
6.551
113
Snežne razmere ja, to je bistvena beseda. Snežne razmere so pri nas nekajkrat letno. Ostalo pa so bolj jesenske razmere, kjer pa je zmogljivost pravih zimskih gum spet vprašljiva.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.559
8.910
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Snežne razmere ja, to je bistvena beseda. Snežne razmere so pri nas nekajkrat letno. Ostalo pa so bolj jesenske razmere, kjer pa je zmogljivost pravih zimskih gum spet vprašljiva.

Pa kje se ti skrivaš da te ne ukradejo, res.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.382
6.551
113
hja če vsi govorite o zmogljivostih zimske gume na snegu in kako se splača imet prave zimske zaradi tistih 1x, ko se ti to zgodi, kaj pa tistih 100x, ko so na cesti jesenske razmere, praviš da so prave zimske boljše v jesenskih razmerah kot letne ali celoletne?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik boomslang pravi:
Saj pravim.. Meni je zelo zagonetno, kako to, da smo pred 30 leti vozil, v pravih zimskih razmerah, brez, fancy pomagal z šrot gumami, če jih primerjamo z današnjimi, pa je bilo zastojev precej manj na cestah... Danes pa padejo 3 snežinke na m2, pa že vse stoji, drsi in po strani pleše...Morda pa se odgovor skriva v vprašanju... Ali jaz vozim avto ali avto vozi mene.. ?

Kok je tehtal tvoj avto pred 30 leti in koliko tehta danes in koliko je bilo prometa takrat in koliko ga je danes? Ko boš našel odgovore na ta vprašanja, ti bo stvar jasna.

Pa ne samo to, vcasih so bile gume v dimeenzijah 12,13,14 col in sirine 135 do 155 mogoce 165 na vecini voznega parka. Ozka visoka guma gre po snegu bolje to je jasno.
Danes pa je nek standard 195 65 15 potem pa gre samo na sirse (razen malih jajckov na 175 14, ki so itak top za v sneg) Velika masa in siroke gume pa pac niso ravno top kombinacija za v sneg. Potem je se visina podna od tal, mehkoba vzmetenja itd... Ja marsikaj je sedaj drugace in za snezne razmere slabse!

Včasih so bile gume ozke, niso pa bile nič višje kot danes, moraš upoštevati tudi nizko maso avtov iz 90 let. Ni pa tako črno belo, da je ozka guma boljša v vseh zimskih razmerah, če bo spet kdo dal primerjavo z rally gumam, tam gume z žeblji delujejo na čisto drugem principu kot klasične gume z lamelami.


 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.559
8.910
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
hja če vsi govorite o zmogljivostih zimske gume na snegu in kako se splača imet prave zimske zaradi tistih 1x, ko se ti to zgodi, kaj pa tistih 100x, ko so na cesti jesenske razmere, praviš da so prave zimske boljše v jesenskih razmerah kot letne ali celoletne?

Kot rečeno, govora je tukaj o celoletnih proti zimskim, zato govorimo o snegu. Letna guma pa na žalost v zimskih razmerah, ki niso samo snežne, sploh mokro okol ledišča (kar je najpogosteje) in sploh na našem zlizanem asvaltu odpove proti pravi zimski, ki je uravnotežena prav za take razmere in še vedno dovolj dobra na snegu in suhem. Conti TS850 je že ena taka, pa Nokian WR D3 in D4. Eskimo S3 seveda ni med temi, ker ni uravnotežena, je pa dobra v snegu, kar ji je dalo sloves, čeprav potem totalno odpove na suhem in mokrem. Bo zdaj šlo v kišto?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.256
5.821
113
zakaj ti ne gre v kišto, da je crossclimate 98% zime bolj varen in zmogljiv od tvojih ljubljenih zimskih?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
zakaj ti ne gre v kišto, da je crossclimate 98% zime bolj varen in zmogljiv od tvojih ljubljenih zimskih?

Matamatično imaš prav,praktično imaš pa probleme pri tistih 2%,kar pa očitno tebi ne gre v "kišto"!
Popolnoma o isti stvari bi se lahko pogovarjali glede 4x4 pogona...a ga vozniki res rabijo,če pa v 99% zadostuje navaden pogon? Ampak hudič je v podrobnostih,a ne? Lahko se pelješ s sprednjim pogonom 100 kilometrov do vikenda,potem imaš pa zadnjih 500 metrov hudega klanca,kjer se pride samo s 4x4 pogonom! Rabiš torej 4x4 pogon ali ne? Matematično gledano (po tvoje) ne,v praksi pa ga očitno še kako rabiš!
Isti princip je z zimskimi gumami...če razumeš poanto
grims-1.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.559
8.910
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
zakaj ti ne gre v kišto, da je crossclimate 98% zime bolj varen in zmogljiv od tvojih ljubljenih zimskih?

Pa si ziher, da bo tale tvoj crossclimate naslednjo sezono enako zmogljiv, al bo po Michelonovi tradiciji za na odpad? Prilepi test, ki potrdi tvoje trditve o tem. Prilepil si samo primerjavo z nizkocenovno zimsko gumo. Dej primerjavo z eno dobro uravnoteženo zimsko, kar Eskimo S3 ni.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.559
8.910
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kaj si taxist al zakaj si tako vezan na to, da si 24/7/365 na cesti?

V službo moram prit ,žal vsak dan neglede na razmere, če teb ni treba, pol dobr zate. Ni čudno, da so zarad pol metra snega zaprl pol Slovenije, če pa taki patroni kot si ti odločajo. Nismo vsi doma v centru LJ.