Avto za 4 urne vožnje za visoke osebe

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.332
9.720
113
kod Džej-Zija
Kaj pa je tebe zmotilo, kamela?

20 let sem vozil awd, sedaj sem 5 let na fwd. Realno awd ne rabim, bi ga pa občasno bilo zabavno imeti.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.332
9.720
113
kod Džej-Zija
So no-go. Razen če ga je porihtal en Slovenec, ki je odpravil konstrukcijsko napako na bloku. Ampak je drago. Vprašanje, če se splača.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.901
5.458
113
Kaj pa je tebe zmotilo, kamela?

20 let sem vozil awd, sedaj sem 5 let na fwd. Realno awd ne rabim, bi ga pa občasno bilo zabavno imeti.
Ravno 2 tedna nazaj sedim z sodelavcem v salonu....in omenim da mojo zanima mali mestni 4x4 jajček....ala Ignis....Panda...

Pa prvo kar dobim v odgovor je (0/podobno kot ti....) a pa res rabi 4x4....pa vzdrževanje pa poraba pa...pa...pa....PAPAGAJ :)

Pa ga gledam.....pa se mu začnem smejat....pa kje maš ti (fucking) problem pri tem?

Bo to tvoj strošek? Boš ti vzdrževal? Je to tak problem če avto zapeljem na rampe in odvijem tista 2 vijaka in odlijem/dolijem tistih 1L olja?

Celih 15-20€ za olje pa 2x .50c za bakreni dihtungi....

Danasnji metro 4x4 jajci so pa etak 2WD v osnovi.....tko da niti ne vem od kje mu argument o porabi?

Pa ni bil ne prvi ne zadnji "mojster" z to. .....oh kaj pa rabiš 4x4 mantro....
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.332
9.720
113
kod Džej-Zija
Sem fan awd in 4wd. Če ga nekdo želi imeti, naj ga ima. Kot orodje za aktivno varnost je definitivno fajn zadeva. Če si pa zastavim vprašanje, ali sem v zadnjem času rinil z Volvom kam, pa mi ni uspelo priti, bi pa prišel s Subarujem, lahko odgovorim, da ne. Torej za moje potrebe je awd fajn, ni pa nujen. In za večino velja isto. To je bil moj point. Nisem pa proti nabavi.
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
518
95
28
Jes se občasno zapeljem na kakšen krog po okoliških hribih s Ford Ranger raptor ,4x4, bolj zadnji pogon, ker je že glih pri hiši, drugač me pa niti ni prevzame zadeva, malo švoh mi deluje..nekaj čez 200KW ma.:cool:
 
  • Haha
Reactions: sajkek

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
Sicer je tudi to rešitev, ampak glede na to, da kupuje avto, ne vem ravno zakaj bi izbral tako pločevinko za tako uporabo.
Pa sem fan Suzukijev.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.475
113
Včasih si pri VW lahko ločil tip pogona že po imenu quattro vs 4-motion. Danes ni več tako. Vedeti moraš, kako je postavljen motor: če je prečno, je awd haldex, če vzdolžno, pa torsen.
vprašal sem če je xdrive stalni pogon 40:60? na to vprašanje mi nisi odgovoril.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.332
9.720
113
kod Džej-Zija
O xdrive nimam pojma, razen da so strašno problematični, če preveč driftaš ali če je zaradi obrabe prevelika razlika med obsegom gum spredaj in zadaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.475
113
O xdrive nimam pojma, razen da so strašno problematični, če preveč driftaš ali če je zaradi obrabe prevelika razlika med obsegom gum spredaj in zadaj.
res je, zelo je precizen na obseg gum. je pa vendarle stalen 4x4 pogon, in Vadim je pisal, da je stalen pogon zelo težko najt.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.963
5.158
113
Torej; BMW, Subaru. Par modelov Audija, suzukija in dacia, toyota (landcruiser, gr yaris). Jeep.

V primerjavi z celo goro avtov z prednjim pogonom. Proporcionalno je res težko dobiti permanentni pogon. Razen če se ne obešaš na specifično besedo. Potem je moja trditev res napačna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zino

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.819
113
Pravzaprav 99 % sploh ne rabi 4-kolesnega pogona. Pika.
Ne rabim 4x4. V resnici avta sploh ne rabim, ker se praktično nič ne vozim.

Vseeno je pussy 4x4 (haldex) vsaj 2x rešil p*zdo in nas varno pripeljal v dolino. Obakrat sredi zime - enkrat v Polhograjskih Dolomitih in enkrat na 1200m nadmorske po totalno zasneženi gozdni cesti nad Črno na Koroškem . Resnica je pa tudi, da če ne bi imel 4x4 bi obakrat ostal doma in ne bi poslušal butastih nasvetov google mapsov in tudi ne bi bilo problema.
 
Ravno 2 tedna nazaj sedim z sodelavcem v salonu....in omenim da mojo zanima mali mestni 4x4 jajček....ala Ignis....Panda...

Pa prvo kar dobim v odgovor je (0/podobno kot ti....) a pa res rabi 4x4....pa vzdrževanje pa poraba pa...pa...pa....PAPAGAJ :)

Pa ga gledam.....pa se mu začnem smejat....pa kje maš ti (fucking) problem pri tem?

Bo to tvoj strošek? Boš ti vzdrževal? Je to tak problem če avto zapeljem na rampe in odvijem tista 2 vijaka in odlijem/dolijem tistih 1L olja?

Celih 15-20€ za olje pa 2x .50c za bakreni dihtungi....

Danasnji metro 4x4 jajci so pa etak 2WD v osnovi.....tko da niti ne vem od kje mu argument o porabi?

Pa ni bil ne prvi ne zadnji "mojster" z to. .....oh kaj pa rabiš 4x4 mantro....
za suzukije nism zihr sam panda 4x4 je bulet pruf - vzameš klasičnega atmosferskega bencinarja - 2 roka je zdaj so če se ne motm sam turbaši v 4x4 varianti. Tist 4x4 pride povsod in je nezahteven za vzdrževanje. Iz prve roke ga rabi tudi ITim (italijanski telecom za delo po terenih). cenovno je avto sprejemljiv, vzdrževanje je smešno, ker nima neke hude elektronike, zavarovanje tud ni nek bavbav...pa še kot avtomatik jo dobiš (je pa res da v tem primeru ni 4x4)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.901
5.458
113
Problem je ker 4x4 Pande ne delajo več....ker naj bi blazno onasneževala okolje in ni vec BIO/eko vozilo.....in če se odločim mi bodo morali iskat 4x4 Pando po celotni EU v mreži.....dokler/ČE še sploh je kje kaka....

Pa bog ne daj diesel + 4x4.....te so pa samo še rabljene.....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.331
5.850
113
pri taščici
Ja sharan je bolj v sili ker vozil se bom sam in ne rabim tako velikega enoprostorca. Saj moja velikost ni toliko problem za manjše razdalje, ob 4 urnih vožnjah (2x na teden) pa mi drevenijo noge in zadnja plat. Seveda bi rad tudi max udobje in spočitost vse to se pa začne z čimbolj pokončno držo.

Igraj se z nastavitvijo sedeza