Avto za 4 urne vožnje za visoke osebe

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.587
85
48
Kaj nabaviti ? Želja je automatic in 4x4 zaradi delne višjegorske ceste (AT), pol regionalne pol avtocesta želja je vsaj 130 KM,
ker sem 190 cm me zanima v čem se vozite ostali ki ste višji
Aja budget khm 20 do 25 kEuro morda kaj več

Razmišljlal sem o tiguanu pa se mi zdi vetrobran prenizko , sedaj razmišljam o Touranu /Sharanu izven VW grupe pa ne poznam
Menim da je pomembno, da se voziš čimbolj udobno. To lahko dosežemo z daljšo medosno razdaljo (npr. karavani, sedani, enoprostorci), avtomatskim menjalnikom z aktivnim tempomatom in več konji (ali razmerje konji/masa vozila >= 1). Preglednost na takih vožnjah v takih novejših avtomobilih ne bi smela bit več težava.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.103
742
113
Menim da je pomembno, da se voziš čimbolj udobno. To lahko dosežemo z daljšo medosno razdaljo (npr. karavani, sedani, enoprostorci), avtomatskim menjalnikom z aktivnim tempomatom in več konji (ali razmerje konji/masa vozila >= 1). Preglednost na takih vožnjah v takih novejših avtomobilih ne bi smela bit več težava.
tale kriterij mi je zanimiv, ker konkretno zmanjša nabor kandidatov, recimo:
1704142236290.png
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
Kaj nabaviti ? Želja je automatic in 4x4 zaradi delne višjegorske ceste (AT), pol regionalne pol avtocesta želja je vsaj 130 KM,
ker sem 190 cm me zanima v čem se vozite ostali ki ste višji
Aja budget khm 20 do 25 kEuro morda kaj več

Razmišljlal sem o tiguanu pa se mi zdi vetrobran prenizko , sedaj razmišljam o Touranu /Sharanu izven VW grupe pa ne poznam

Ena od opcij:

(še boljše 530D..zaradi višine in to :evil: ).
 
  • Všeč mi je
Reactions: stop

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.276
122
63

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
Evo ponovno iščem nasvete edino pogoji so se malo spremenili sedaj tedensko testiram 4 urne vožnje. Ker je možno opraviti pot v istem času po avtocesti je regionalna cesta preko alp odpadla kot možnost. Torej ni nujno da ima avto 4 kolesni pogon.

Testiral sem tiguana in pravokotni položaj nog se mi zdi skoraj nuja, problem je nekoliko slabša lega na cesti in na koncu vožnje čutim bolečine v križu.

A se splača kakega francoza pogledat npr koleosa ? Kaj z začnim podvozjem ? Mogoče bi bil dober kak caddy ki bi imel nekaj bonbončkov kot je avtomatik , zračno vzmetenje, matrični žarometi in radarski tempomat pa highline oprema ?
 
  • Haha
Reactions: sajkek

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.337
3.432
113
Evo ponovno iščem nasvete edino pogoji so se malo spremenili sedaj tedensko testiram 4 urne vožnje. Ker je možno opraviti pot v istem času po avtocesti je regionalna cesta preko alp odpadla kot možnost. Torej ni nujno da ima avto 4 kolesni pogon.

Testiral sem tiguana in pravokotni položaj nog se mi zdi skoraj nuja, problem je nekoliko slabša lega na cesti in na koncu vožnje čutim bolečine v križu.

A se splača kakega francoza pogledat npr koleosa ? Kaj z začnim podvozjem ? Mogoče bi bil dober kak caddy ki bi imel nekaj bonbončkov kot je avtomatik , zračno vzmetenje, matrični žarometi in radarski tempomat pa highline oprema ?
Ceneje če vsak vzame eno dozo Ibuprofena pred vožnjo.
Ne boš čutil bolečin
 
  • Všeč mi je
Reactions: jest5 in jonny77

jtfc

Guru
24. jul 2007
19.559
2.413
113
Se je napisal enkrat na teden.

Jaz se sedaj vozim vsake 3 tedne domov in ob vikendih ceste žabašejo žabarji z morja.... :/ In ob petkih je isto proti morju. :obesise:
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
Evo ponovno iščem nasvete edino pogoji so se malo spremenili sedaj tedensko testiram 4 urne vožnje. Ker je možno opraviti pot v istem času po avtocesti je regionalna cesta preko alp odpadla kot možnost. Torej ni nujno da ima avto 4 kolesni pogon.

Testiral sem tiguana in pravokotni položaj nog se mi zdi skoraj nuja, problem je nekoliko slabša lega na cesti in na koncu vožnje čutim bolečine v križu.

A se splača kakega francoza pogledat npr koleosa ? Kaj z začnim podvozjem ? Mogoče bi bil dober kak caddy ki bi imel nekaj bonbončkov kot je avtomatik , zračno vzmetenje, matrični žarometi in radarski tempomat pa highline oprema ?

Sicer se bo marsikomu zdelo čudno..a jaz osebno zelo dobro sedim (in peljem) v Kangoo.ju...ne vem kako zgleda po parih urah vožnje, a sedenje je kot na klopi (pozicija, drža), dober pregled ven...enostavno se pelješ 'skulirano' (imam 192 cm.. za sedež ne vem koliko se pomakne nazaj pri klasičnih, tega, ki ga vozim jaz..službenega, je 'tovorna' izvedenka in je na meji sprejemljivega).