Bodo drugo cev skozi Karavanke zvrtali Turki?

I

Izbrisan uporabnik #9334

Julijana je strašna sramota in tipičen primer slovenske fovšije. Ko se začno politični apetiti polaščati gospodarstva. :oops1:.
Zaradi Julijane bi morale padati glave, že pred dvajsetimi leti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: softi

spenstar

Fizikalc
2. sep 2007
964
116
43
Julijana je strašna sramota in tipičen primer slovenske fovšije. Ko se začno politični apetiti polaščati gospodarstva. :oops1:.
Zaradi Julijane bi morale padati glave, že pred dvajsetimi leti.
Kriva pa bivsa zupanja Jesenic Rina Klinar in njej bliznji skupaj s komunisti ZL (sedaj SD) in seveda Union (voda Zala).
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.202
2.440
113
v lokalni ostariji
Mcgiver kiperaja je v slo dovolj. Če gre recimo kolektor delat bo to speljal. Bolj problem je ostala mehanizacija.

Pesek se zna tudi s zeleznico gor pripeljati ;)

Žalostno da eni raje tujce vidite kot domačine. Ker če pa tujci delajo bo pa nadzor ziher nepopustljiv in boljši hahaha.... Pa seveda nepodkupljivost....
Ja ja
 
  • Všeč mi je
Reactions: MaverickT

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Ali pa ggd... Je pa kolektor cpg trenutno največji gradbinec. A če je tajkunski mora propasti? BTC te ne moti( je tudi tajkunski a ves)...


vprašanje
hoteli smo..trg dela in prosti trgovanje. pvopraševanje ponudba, ne komunist socialistično zaprto.
sedaj imamo.
srebrnino in zlatnitno smo zjebal.
mnogo se je pokradlo.
cajt je menda, da 30 let pozneje, ko ni več špeha za rezat, prideta že ta jebeni ponudba povpraševanje opcija.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.202
2.440
113
v lokalni ostariji
8888 močno upam da ne delaš uslug (tudi kot pod pod pod izvajalec) za kpl. Ker to je šele tajkunski podjetje. Pa še južni so lastniki...

Ponudba in povpraševanje deluje. Znajo pa Avstrijci lepo poskrbeti da posel dobijo domaci...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Recimo glejte Kitajce in hrvaški pelješki most - kljub temu, da imajo hrvati polno ladjedelnic, ki izdelujejo tudi jeklene pilote, so Kitajci od doma že poslali na pot prvo ladjo z jeklenimi piloti. Mogoče bo v mostu pesek za beton hrvaški, cement in železo bosta gotovo naložena na kaki drugi ladji s Kitajske. In kitajski delavci bodo porabili zelo malo, skoraj nič denarja pri njih.
In glede na ceno bo podobno s Turki na Karavankah, vse bodo pripeljali s sabo, verjetno samo peska ne (pa še to ne bi bil siguren). Ja, državo bo stalo malo manj, ampak tukaj bo ostalo hudo malo denarja. Pri naših, pa če še tako kradejo in premeščajo v razne ciprske banke, ostane v vsakem primeru večina denarja.

To je kapitalistična zahodnjaška logika, ki jo Slovencelj ni vajen - mi mislimo, da je fino, če daš delo za 80 milijonov tujcu, od katerega nazaj dobiš 20, nikar pa dati domači firmi za 100 milijonov in nazaj dobiš 70. Drugače razmišljajo samo čudni narodi, kot so Švicarji, Avstrijci, Nemci, Nizozemci, Francozi, ko dela zaupajo skoraj izključno domačim izvajalcem.
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.203
178
63
Aha no potem pa mi povej kaj direktno mam jaz kot davkoplačevalec od G63 AMG al pa Bentleya ?
Kupljen na slamnato firmo brez DDV, ki gre v stečaj... En k...c.
Ok 2 mil. sodnih stroškov in 5 mil. odškodnine za sončka v osebnem stečaju, še kaj ?
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
To je kapitalistična zahodnjaška logika, ki jo Slovencelj ni vajen - mi mislimo, da je fino, če daš delo za 80 milijonov tujcu, od katerega nazaj dobiš 20, nikar pa dati domači firmi za 100 milijonov in nazaj dobiš 70. Drugače razmišljajo samo čudni narodi, kot so Švicarji, Avstrijci, Nemci, Nizozemci, Francozi, ko dela zaupajo skoraj izključno domačim izvajalcem.

malo si se zmotil, bi rekel. prvo je, da ti tvoji favorizirajo svoje in ni ravno prosti trg dela, povpraševanja itd.
drugo je, da so vsi našteti obdržali svoje, mi pa smo svoje potopili. malo zaradi napačnih političnih izbir, malo zaradi požrešnosti.

in sedaj ni neke pametne poti nazaj. sedaj je edino dat delat pocen, upat da traja, pa da delavci ne ostanejo tukaj, ker to bi bila katastrofa.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.202
2.440
113
v lokalni ostariji
Ne softi pot nazaj je da recimo ggd ali pa kolektor lahko tudi trgograd konec koncev prevzame takle projekt i. Pridobi reference... Ampak lažje je pa dat Turkom pa rečt koliko "smo prsparal"... Pod črto nas bo pa krepko več stalo... Na dolgi rok...

Keber ima prav... Razume situacijo
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Aha no potem pa mi povej kaj direktno mam jaz kot davkoplačevalec od G63 AMG al pa Bentleya ?
Kupljen na slamnato firmo brez DDV, ki gre v stečaj... En k...c.
Ok 2 mil. sodnih stroškov in 5 mil. odškodnine za sončka v osebnem stečaju, še kaj ?
Zato pa nisem napisal, da bo država od 100 milijonov dobila nazaj 100, ampak samo 70. Bentleji pa jahte so notri všteti. Res je, da nekateri gradbinci precej razmetavajo denar za privat zadeve, ampak v veliki večini gre denar še vedno za delo in material - ker delo mora biti narejeno.

Da pa imamo za en krc inšpektorate ter delno tudi zakonodajo, to še ni razlog, da damo skoraj ves denar Turkom ali Kitajcem, ki imajo našteto še veliko slabše in tudi z delavci ravnajo res za en drek (recimo v Črni Gori je na gradbišču avtoceste cca polovica delavcev iz Kitajske in vse nesreče s smrtnim izidom so se zgodile samo med kitajskimi delavci). Koneckoncev dal si ven en primer, ki pa povečini ne velja v splošnem. Pa tudi če bodo Turki slučajno rabili kakega podizvajalca, verjemi, da je velika verjetnost, da bodo vzeli ravno en takle sp ali doo, kot si ga opisal. Nizka cena pomeni še nižji standard podizvajalcev, to je jasno vsakemu, ki pozna razmere na gradbiščih in projektih..
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.203
178
63
V veliko primerov posrednik pobaše vse, pravi izvajalci (podizvajalci) pa ne dobijo nič.
Upam, da so taki primeri res v manjšini, da ne bankrotirajo vedno pridni in delavni garači...

Je pa res, da italijanski viadukti niso lih zgled kvalitete, pri nas se še noben ni porušil (tam gre itak večino denarja na en otok k donu).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
Recimo glejte Kitajce in hrvaški pelješki most - kljub temu, da imajo hrvati polno ladjedelnic, ki izdelujejo tudi jeklene pilote, so Kitajci od doma že poslali na pot prvo ladjo z jeklenimi piloti. Mogoče bo v mostu pesek za beton hrvaški, cement in železo bosta gotovo naložena na kaki drugi ladji s Kitajske. In kitajski delavci bodo porabili zelo malo, skoraj nič denarja pri njih.
In glede na ceno bo podobno s Turki na Karavankah, vse bodo pripeljali s sabo, verjetno samo peska ne (pa še to ne bi bil siguren). Ja, državo bo stalo malo manj, ampak tukaj bo ostalo hudo malo denarja. Pri naših, pa če še tako kradejo in premeščajo v razne ciprske banke, ostane v vsakem primeru večina denarja.

To je kapitalistična zahodnjaška logika, ki jo Slovencelj ni vajen - mi mislimo, da je fino, če daš delo za 80 milijonov tujcu, od katerega nazaj dobiš 20, nikar pa dati domači firmi za 100 milijonov in nazaj dobiš 70. Drugače razmišljajo samo čudni narodi, kot so Švicarji, Avstrijci, Nemci, Nizozemci, Francozi, ko dela zaupajo skoraj izključno domačim izvajalcem.
To je super logika in bi se strinjal z njo.
Dokler ne gledaš primerov AS Primus recimo. Slovenci, vse kot si napisal, podizvajalci bodo pa očitno pocrkali. Glavna firma pa tudi. Torej dejansko nismo v +, ampak je x podizvajalcev krepko naj..., med njimi bodo verjetno nekateri celo pocrkali. Za njih bi bilo bolje, da bi Kitajci gradili. Posla ne bi imeli, ampak minusa pa tudi ne.
Recimo nekaj let nazaj isti primer: Alukomen. Crknil, ker je bil podizvajalec nategunu.

V glavnem: srce se strinja s tvojo logiko, ampak glava nekako pravi, da to pri nas ne laufa. Pa ni panike dat nekaj več, če bo vse štimalo, ampak ne štima in svinje pri koritu pustijo za sabo vse požgano in uničeno. Ker jim ni dovolj nekaj več, hočejo VSE.
Da ne govorim o kvaliteti gradnje: recimo nekatere ceste so po pol leta slabše kot pred “popravilom”.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.202
2.440
113
v lokalni ostariji
Upam da ne seksaš ker lahko še okuzis s aidsom...

Še enkrat a misliš da Turki pa ne znajo slabo naredit pa se kej ukrast ? Mogoče najeti podizvajalcev pa jih ne plačat.... A? So cepljeni proti temu? Tko kot so Finci proti dajanju provizij a ne.

Jaz podpiram da se ponovno dvigne domače gradbeništvo...
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.012
113
Kočevska
Seveda naj se domače gradbeništvo podpira, zato pa naj v domačih razpisih opustijo zahtevo po referencah, ker imaš drugače catch-22
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
Upam da ne seksaš ker lahko še okuzis s aidsom...

Še enkrat a misliš da Turki pa ne znajo slabo naredit pa se kej ukrast ? Mogoče najeti podizvajalcev pa jih ne plačat.... A? So cepljeni proti temu? Tko kot so Finci proti dajanju provizij a ne.

Jaz podpiram da se ponovno dvigne domače gradbeništvo...
Kako najeti podizvajalce, če se zgoraj piše, da Kitajci železo iz Kitajske vlačijo na Hrvaško. Torej, če kaj, bo morda seks panoga laufala, tam pa gotovina vlada.

In ja, me prav zanima, kako bo tisti most dolgoročno zdržal.

Pa še enkrat napišem: srce ti da prav, logika za tem je kristalno čista.
Ampak, če se zadaj v vsakem primeru pusti požgano, potem naj se pusti požgano po nižji ceni. To pravi pamet.

Glede mojega seksanja, pa naj te nič ne skrbi. Mene namreč ne.