Se ti ne da dopovedat vidim, pa mi je mal čudno, ker tudi voziš kolo in si po napisanem normalen v glavo. Sej ni čudno pol, da doživlja človek na cesti take, da se sam za glavo drži. Eno je, da ti za kolesarjem počakaš, potem greš pa lepo mimo, kje se da prilagodit in tam boš mel tud mene in vsakega normalnega bližje robu ceste kot sicer, enako velja na vzponih, kjer si itak počasen in se lažje pelješ bližje robu , drugo pa, da s hitrostjo 110 kmh pičiš mimo par centi od komolca. Če ti je kolesar žugal, se že ni počutil varno, je pa možnosti tudi, da je pač cepec, sam ne verjamem. Ob nasprotnem prometu se ne prehiteva, pika amen. To so te že v avtošoli učil in od vpitja "kolesarji" mene ušesa bolijo, tokrat se je inštruktor drl....kolesarji.
Sej prigod je polno in sem jih kot kolesar, ki je veliko na cest že navajen predvidet, pa tud v avtu predvidim kak manever od kakega zagnanega Pantanija. Včeraj, cesta po Polževem. Tam je vedno polno otrok na cesti pa pešcev z obeh strani, pač vaška cestica skozi naselje. Ko slišiš avto za sabo, ti je lohk jasno, da ne bo počakal, čeprav vidi, oziroma mora videt, da imaš ti tam, kjer bi po njegovo moral vozit kolesar pešca in da moraš ti pešca obvozit in da se ne gre na vsak način guzit med kolesarja in pešce na obeh straneh. Kot kolesar imaš v takem primeru dve možnosti da si varen, al se ustaviš, al se pa pač počiš na sredo ceste dokler nisi mimo pešcev. Ker kolo ni široko sam tok kot so gume, pa žal tako misli marsikak as za volanom, tud avtobus se je že guzil s polnim šusom mimo mene v križišču med otokom na levi in pločnikom na desni, moja spredi je skor padla. Od takrat grem skozi to križišče vedno po sredini.
Al pa klasika, ko je pač dec navajen sekat ovinke in se it rally. Ta ti seka ovinek tko k zmer, tud če ma kolesarja nasprot, sej kolo je pa ja ozko in mu lohk pustiš sam pol metra placa.
Tam, kjer imaš pa narisan kolesarski pas pa tud ne rabiš ravno s špegli mim komolcev, ti je pa tist pas lahko v pomoč, da si narišeš navideznega na vsako cesto, pa bo jasn, kok placa najmanj rab kolesar da lohk varno vozi. In če greš na 1,3 metra mim je še zmer zadost, tud meter bo čist OK, če nimaš ravno stotke not, sam kar je manj je pa že zanimivo, pa eni ne pustijo niti pol metra, verjem.