bedaki na cesti

endvatri

Guru
2. mar 2018
18.524
2.998
113
Še en posnetek fali. V naslednjih dneh...
Evo, kot sem predvideval že par strani nazaj - corsi je odneslo rit v desno (7. & 8. sekunda posnetka), voznik je morda popravljal z volan in je posledično, ko so gume prijele, avto zavil z nosom desno v tovornjak ali pa, 2. opcija, je šla rit desno, nos levo v ograjo in nato desno v tovornjak.
Ali pa je dejansko corsi odneslo rit zaradi izključno previsoke hitrosti, kombinacije hitrosti & vode, kombinacije hitrosti, vode, kuclčka pa po možnosti še slabih gum pa lahko samo ugibamo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
845
70
28

corsa je torej kljunila zid na levi, kar sem že prvič ugotavljal pa tud vidjo se sveže sledi gor na betonu.
Evo, kot sem predvideval že par strani nazaj - corsi je odneslo rit v desno (7. & 8. sekunda posnetka), voznik je morda popravljal z volan in je posledično, ko so gume prijele, avto zavil z nosom desno v tovornjak ali pa, 2. opcija, je šla rit desno, nos levo v ograjo in nato desno v tovornjak.
Ali pa je dejansko corsi odneslo rit zaradi izključno previsoke hitrosti, kombinacije hitrosti & vode, kombinacije hitrosti, vode, kuclčka pa po možnosti še slabih gum pa lahko samo ugibamo.

sej so na betonski ograji na corsini levi strani dost sveže sledi, tja je klunu, kaže ta posnetek. pol ga je valda samo odneslo čez v kamion.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

hermann

Guru
19. mar 2014
9.283
5.860
113
po netu se bere tudi, da so bile na corsi vse 4 pnevmatike različne :)

to potem ni več malomarnost, ampak verjetno malo meji že na naklep? v vsakem primeru pa pade kak regresni zahtevek za povzročeno škodo, kar je v tem primeru... ogromno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.432
5.922
113
pri taščici
Evo, kot sem predvideval že par strani nazaj - corsi je odneslo rit v desno (7. & 8. sekunda posnetka), voznik je morda popravljal z volan in je posledično, ko so gume prijele, avto zavil z nosom desno v tovornjak ali pa, 2. opcija, je šla rit desno, nos levo v ograjo in nato desno v tovornjak.
Ali pa je dejansko corsi odneslo rit zaradi izključno previsoke hitrosti, kombinacije hitrosti & vode, kombinacije hitrosti, vode, kuclčka pa po možnosti še slabih gum pa lahko samo ugibamo.
Se mi zdi kot da je že na začetku posnetka prvič zapeljal na črto, zadnji konec šel po svoje, pa ga nekako ujel, potem pa vstricč s tovornjakom se enkrat, tam pa....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.432
5.922
113
pri taščici
Ze tule pri 4 sekundi je možno da je na črti prvič zaplesal, pa čeprav sploh še ni v poštenem radiju.
Glede na (daljšo) opravljeno pot na posnetku, pa mislim da je precej verjetno da je sel 100+. Koliko je šel tovornjak se pa bo najbrž videlo iz tahografa.
 

Priponke

  • Screenshot_2019-11-15-18-05-56-933_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2019-11-15-18-05-56-933_com.android.chrome.jpg
    433,4 KB · Ogledi: 188
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.567
691
113
Sicer pa dejstvo, da je bila cisterna prazna, pri nesreči ni igralo kakšne bistvene vloge, kvečjemu bi to lahko bila olajševalna okoliščina. "Granulat plastike, ki je bil v cisterni, ni tekočina in ne vpliva na bočne pritiske. Pa tudi sicer so znotraj cisterne prekati, ki preprečujejo pljuskanje tekočin. Če tega ne bi bilo, bi tekočina pri bočnem trku v ograjo pritisnila na tisto stran stene, na katero vozilo trči, in bi bilo teh prevrnitev še bistveno več," pojasni Sajovic.
:sprasujemse:
kvečjemu: ni bila polno obremenjena
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Da greš takole postrani v ograjo mimo tovornjaka nimaš neke male hitrosti. Če bi se tale corsa vozila predpisanih 80 do tega verjetno ne bi prišlo.

Načrtna prehitra vožnja pa avtomatsko pomeni daljšo ustavljalno pot, težje izogibanje tako nepričakovanim kot pričakovanim situacijam, krajši reakcijski čas, itd... in z tem načrtovano smrtno ogrožanje ostalih udeležencev.
Naklepen umor pa mora biti kaznovati z Dosmrtnim zaporom. Pa bo počasi mir na cesti.

Dajmo si enkrat vzet vzgled po Nemčiji.

Nebi smelo biti težko dat ene 5 primerov od letos, ko je bil v Nemčiji kdo obsojen na dosmrtni zapor zaradi prometne nesreče. Tako da bi prosil za kak link.
 

endvatri

Guru
2. mar 2018
18.524
2.998
113
Sajović bi lahko povedal da se je projektant odločil za 84 cm visoko ograjo na zunanji strani ovinka in za 114 cm visoko na notranji strani ovinka....
Viadukt na razcepu Malence je bil grajen med letoma 1996 in 1999 in vsi elementi so grajeni v skladu s takrat veljavnimi predpisi, pojasni Jan Sajovic z oddelka za prometno varnost na Darsu. A dejstvo je, da so se standardi v zadnjih letih precej spremenili. V času gradnje viadukta Malence je veljalo, da so betonske varnostne ograje visoke 80 ali 100 centimetrov. Nikjer ni bilo določeno, kakšen je kriterij za eno ali drugo višino, in projektant se je odločil za ograjo, visoko 80 centimetrov, pojasni Sajovic.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.618
205
63
Kranj
že naklon je totalno zgrešen, ampak ja 80km/h je tam z razlogom, pa še dež je bil.
80 na suhem ali na mokrem NOT isto.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.110
752
113
kater naklon je totalno zgrešen? prečni ali vzdolžni? naklon ceste ali ograje? ali morda naklon tvojega pametovanja?
skratka iz članka je razvidno, da je projektant izbral ograje, ki so bile v skladu s tedanjimi standardi. čudno je le, zakaj se je odločil postaviti nižjo ograjo na zunanjo stran ovinka, bolj logično bi bilo kvečjemu obratno.
je pa naslov članka trivialen. višja ograja bi zagotovo preprečila prevrnitev cisterne z viadukta. ampak bi znal kateri od generalov tukaj povedati, koliko višja bi morala biti? bi bilo 120cm dovolj, 150? ali pa bi raje dali 200cm visoko ograjo, za vsak primer, če bi mogoče čez 20 let kakšen dvonadstopni avtobus poln otrok, bočno priletel v zunanjo stran ovinka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Seba81

hermann

Guru
19. mar 2014
9.283
5.860
113
v bistvu bi morali naredit kar tunel. pa še zrak ven izčrpat, da bi bil manjši upor in bi osrečili še ekologe.

itak.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.923
5.195
113
Al se pa odpre projektanski biro Alter. Pomojem poberejo vse projekte ker se bo za drobiž delalo vrhunske zadeve brez napak.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert