bedaki na cesti

7. okt 2013
5.380
331
83
In zdej boš pametoval? Tavelikega enoprostorca, ki tehta skor dve toni sam ne premakneš na pločnik, pa če se pretrgaš. Seveda si pa ti verjetno večji ded od mene, mogoče bi ti pa uspelo, med tem bi me pa še kak norec povozil. Dejstvo je, da folk rine in rine in ne vidi ničesar pred sabo in ne razmišlja ničesar. Videli so me zgolj kot oviro, ki si je dovolila, da je avto crknil.
 
7. okt 2013
5.380
331
83
Naslednji primer istih budalaštin in folka, ki ne misli. Pred bajto smo delal parkplac in rovokopač ni mogel zadnjih metrov drugač odkopat, kot da je bil s kiblo pol metra na ulici. Ful naprej trikotnik in jest maham kot nor....folk mim mene poln gas, kot da me ni in pol bremza pred bagrom in obvezno trobla.....en me je napizdu, kaj to delam, da se njemu mudi.....je pol kr hitr potegnu, k je vidu, da mu lohk zlezem na sovoznikov sedež....
Pol se ustavi kamion, da bo rikvercal na dvorišče in sklipal pesek, spet moja eno stran ceste mahat, jest na drugo, kamion se začne guzit na dvorišče....ne, eno tele mu je mogu za ritjo se mim prerint....njemu se mudi...
 
Všečki: sad
5. dec 2007
20.053
105
63
37
Naslednji primer istih budalaštin in folka, ki ne misli. Pred bajto smo delal parkplac in rovokopač ni mogel zadnjih metrov drugač odkopat, kot da je bil s kiblo pol metra na ulici. Ful naprej trikotnik in jest maham kot nor....folk mim mene poln gas, kot da me ni in pol bremza pred bagrom in obvezno trobla.....en me je napizdu, kaj to delam, da se njemu mudi.....je pol kr hitr potegnu, k je vidu, da mu lohk zlezem na sovoznikov sedež....
Pol se ustavi kamion, da bo rikvercal na dvorišče in sklipal pesek, spet moja eno stran ceste mahat, jest na drugo, kamion se začne guzit na dvorišče....ne, eno tele mu je mogu za ritjo se mim prerint....njemu se mudi...
To je tak standard na parkplacih. Pa če so to avti, kolesarji ali pešci. Vsak se ti bo rinu lihk v tvoj slepi kot pa v kako luknjo. Za pešce sm tak rekel da jih ne jebem več na parkiriščih
 
1. okt 2007
4.792
152
63
No, danes zjutraj ob 7.15 mi je crknil avto tik pred zadnjim rondojem na Štajerski cesti v Ljubljani, enostavno ugasnil je, ko sem ga zakurblal, je delal pod štantgasom, ko sem pobožal gas crko. Takoj vklopim vse štiri in zavrtim asistenco. Za mano ženska gleda ko tele v nova vrata in mi nekaj maha. Ja a ne vidiš žmigavcev, pol še potrobi ko gre mimo. Deset trobelj sem naštel v teh treh minutah, če bi eden ustavil in mi pomagal kravo zvlečt 50m naprej do rondoja in na pločnik bi blo super, sam tega nikakor nisem mogel nardit. No pol se avto vseen odloč it v obrate, kar s telefonom na ušesih izkoristim in se odplazim do rondoja in na pločnik. Deset minut in avto vleka je bla pri meni, glih, ko je pripenjal avto, se pripeljeta policaja v marici. Policaj me presenečeno vpraša...gospod, a vi ste mel težave z avtom?...ja, seveda, tamle mi je crknil, pol sem mel pa srečo, da je po treh minutah še tok življenja pokazal, da sem se zavlekel sem gor, žal ni nihče ustavil, da bi mi pomagal porint avto s ceste je kaj narobe?...ne dobil smo klic, da en kar stoji na sredi ceste in govori po telefonu, pa da je nevarnost naleta. No vidim, da se naredu vse prav, po telefonu ste pa verjetno asistenco klical a ne?...ja, seveda, so že tu... hvala in nasvidenje.
Eno tele je rajš poklical policijo, kot da bi pomagal avto porinit. Mater, ko da ves ta plehovje ne more nikomur crknit. Folk je zmer bolj egoističen na cest. Aja, pa gužva je bla, tko da nevarnosti naleta seveda ni blo.
To je že dolgo tako. Kot študentka enih 15 let nazaj mi je avto z ljubega miru crknil na AC. Saj smo že malo v koloni stali že kaki km pred izvozom za Brdo pa potem za gor na celovško. To so bili cajti ko je bil namesto tunela tenis plac ali kaj je bilo tam. No, v glavnem, nekako se je odpeljal proti odstavnem pasu ravno toliko da je malo gume se gledalo na vozni pas. Nikakor prijetna situacija, naredila kot zgoraj napisano, kaj češ drucga med tem pa moram reči, da mogoče 10% ljudi je šlo ignorantski mimo, eden je ponudil pomoč pa je ravno asistenca prišla, vsi ostali so me pa zmerjali, kaj mi je, naj dam avto dol s ceste. Mislim, en tak šok tretma je bil to za mene. Šipo dol pa lajat, noben mi ni ponudil, da bi mi pomagal avto vsaj čisto dol z voznega spraviti. Mene je bilo pa iskreno povedano strah kot pesa. Resda je bila kolona in guzva, ampak avtocesta je pa le avtocesta.
 
Všečki: erikson and sad
7. okt 2013
5.380
331
83
Ma ja. Par let nazaj dec ostane na sred križišča Dunajske in Tivolske. Teleta itak trobit in živčno obvažat. Sva s kolegom malo nižje pod železnco zaročnala služben kombi in stekla decu pomagat zrint gare s križišča, ostalo vse dam zja okol. Da pa prestrašeni ženski nobeno tele ne pomaga je pa itak katastrofa.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
18.613
1.334
113
Evo pred dobro uro Jesenice Kranj kreteni pred točo ustavljali ko kure....BEDAKI.
Ja kakopak. Pleh v SLO je sveta reč in 5-6€ mesečno za zavarovanje pred točo je pa aboslutno preveč tako da potem enostavno ni druge opcije kot pa ustavljat pod nadvozi ter s tem ogrožati sebe in ostale udeležence v prometu :fredi:
 
5. mar 2013
1.363
10
38
Ja kakopak. Pleh v SLO je sveta reč in 5-6€ mesečno za zavarovanje pred točo je pa aboslutno preveč tako da potem enostavno ni druge opcije kot pa ustavljat pod nadvozi ter s tem ogrožati sebe in ostale udeležence v prometu :fredi:
Hja no. Ne vem. Tast je med zadnjim neurjem s točo kar vozil in zaradi slabe vidljivosti počil v robnik na levi strani ceste, razbil felgo in presekal gumo. Srečo imel, da mu ni kdo pripeljal nasproti.
 
24. jan 2019
2.394
313
83
Hja no. Ne vem. Tast je med zadnjim neurjem s točo kar vozil in zaradi slabe vidljivosti počil v robnik na levi strani ceste, razbil felgo in presekal gumo. Srečo imel, da mu ni kdo pripeljal nasproti.
Če že nismo sposobni varno voziti, ustavimo na prvem varnem za to primernem mestu, ne pa kar pod nadvozi, v predorih, na odstavnih pasovih ali pa kar tako (ja, tudi to sem že videla). In v 90 % folk ustavlja, ker se bojijo za pleh. Prav malo jih briga če zaradi tega lahko enkrat pride do verižnega trčenja.
Imaš x posnetkov na YT, če že v živo nikoli nisi naletel na takšne bumbarje.

Tu imaš en tak posnetek. Kdor se v takem ni sposoben voziti, naj takoj vrne vozniško.

 
Všečki: Matey

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
13.783
146
63
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Hja no. Ne vem. Tast je med zadnjim neurjem s točo kar vozil in zaradi slabe vidljivosti počil v robnik na levi strani ceste, razbil felgo in presekal gumo. Srečo imel, da mu ni kdo pripeljal nasproti.
To bi se razumel, da je pocil v desni robnik... ampak v levega... :oops: ...


Če že nismo sposobni varno voziti, ustavimo na prvem varnem za to primernem mestu, ne pa kar pod nadvozi, v predorih, na odstavnih pasovih ali pa kar tako (ja, tudi to sem že videla). In v 90 % folk ustavlja, ker se bojijo za pleh. Prav malo jih briga če zaradi tega lahko enkrat pride do verižnega trčenja.
In zakaj ne na odstavnih pasovih? Saj ti so namenjeni tocno temu, da se ustavis v primeru, da je nekaj narobe ... Seveda je potrebno vozilo potem tudi ustrezno oznaciti ...
 
16. mar 2008
20.257
389
83
ce pada toča kot jajca ki načelno vse razbija, se ustavim kje pač pride da je streha, tudi pod nadvozom (ne na voznem pasu, to je neumno, ker pač te lahko kdo nabaše in je še večja pizdarija.).

Ne pišem za drobno točo..ampak tako ki dejansko ogrža življenje. Kar se zgodi očitno tu pa tam kdaj.
 
12. nov 2007
12.482
280
83
Ko resna toča stolče vetrobransko steklo, se bo verjetno malokateri junak peljal naprej. Ampak to je vseeno precej redek lokalni pojav.
Problem je ker če se to zgodi med vožnjo pri samo 30km/h izgubiš nadzor nad vozilom. Občutek (zvok) v vozilu ko pada samo malo debelejša sodra je pa daleč od prijetnega. Tako da ustavitev na ODSTAVNEM PASU na AC ali pa na robu cestišča na regionalkah in ostalih cestah je čisto legalna in ok v takih primerih. Problem je da se sedaj zaradi par plehbedakov, ki parkirajo pod nadvozi in masovne antipropagande s strani uradni služb, neuk folk prestrašeno vozi v največjem neurju in toči da ne bo fasal kazni.
 
20. sep 2007
9.033
298
83
Glede na nesreče zadnjih nekaj let, je ustavljanje na odstavnem pasu avtoceste velika loterija, kjer je v igri tudi življenje. 20 let nazaj bi se v sončnem vremenu brez pomisleka ustavil in menjal gumo. Danes bi presneto premislil o alternativnih možnostih.
 

cat

Pripravnik
3. sep 2007
807
8
18
Če se kdo spomni nesreče kar nekaj let nazaj - avto s prazno pnevmatiko na odstavnem pasu, prisoten AMZS, vse skupaj pa pregazil kamion. AMZS-jevec mrtev, voznik osebnega avta brez noge.

Kak teden/dva po tistem mi je na avtocesti spustila pnevmatika, cca 2 km pred naslednjim izvozom. Niti pomislil nisem na to, da bi se ustavil na odstavnem pasu. BMK za gumo, felno pa še avto. Neglede na posledice sem se peljal do izvoza. Menjava pnevmatike na avtocesti danes meji že na samomor. Če bi bil zares prisiljen zaviti na odstavni pas pa ne ostanem na tej strani ograje niti sekunde več kot je potrebno.
 
12. nov 2007
12.482
280
83
Če se kdo spomni nesreče kar nekaj let nazaj - avto s prazno pnevmatiko na odstavnem pasu, prisoten AMZS, vse skupaj pa pregazil kamion. AMZS-jevec mrtev, voznik osebnega avta brez noge.

Kak teden/dva po tistem mi je na avtocesti spustila pnevmatika, cca 2 km pred naslednjim izvozom. Niti pomislil nisem na to, da bi se ustavil na odstavnem pasu. BMK za gumo, felno pa še avto. Neglede na posledice sem se peljal do izvoza. Menjava pnevmatike na avtocesti danes meji že na samomor. Če bi bil zares prisiljen zaviti na odstavni pas pa ne ostanem na tej strani ograje niti sekunde več kot je potrebno.
Pri toči debeline jajca verjemi da ne bo nihče (vključno s kamioni) vozil več ko 50 km/h, tako da so take potencialne nevarnosti odveč. Lahko se pa seveda vlečeš dalje in ko ti sesuje šipo in dobiš pri 30km/h dele šipe in točo v obraz in po kolenih razmišljaš kaj je bolj varno.

Tu je potebno razmišljat o tem katera nevarnost je manjša, da te na odstavnem pasu zgazi kamion ali pa da te na voznem/prehitevalnem pasu doleti poškodba vetrobranskega stekla (+ zelo verjetna poškodba voznika in potnikov, četudi te nihče ne nabije -> možnost da te nabije je pa večja kot po odstavnem pasu).