Avtomatik: plusi in minusi

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.164
2.256
113
Če smo že pri menjalnikih bi rekel da se je pri DSG-jih VAG koncern še kako uštel. Oz. bom rekel drugače, nevem če se je kdo z menjalniki tako uštel :) Nevem ravno če so te suhe sklopke bile najboljša opcija, sploh trajna opcija sploh za bolj vroče dneve/mesece/podnebje in po možnosti hkrati za visoke obremenitve.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.164
2.256
113
Ne gre se zato kaj pavi alter, gre se pač zato da je zelo težko razviti univerzalen izdelek (sklop) ki je primeren za vsa podnebja, vsa temperaturna nihanja, vse režime uporabe itd... oni vedno naredijo/nastavijo stvari ki bodo delovale optimalno pri večini ljudi, pri povprečju ali kako bi se bolje izrazil. Kar se pa tiče samega DSG-ja je pa tako, težko enačiš DSG izpred 10 let in DSG danes. Zadeve gredo dalje, ven prihajajo nove generacije, novi modeli in s tem logično da tudi felerji.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.164
2.256
113
Je pa tako, fabrike imajo inženirje, programerje ter ostale računalniške strokovnjake, eno je kar pravijo projekcije, drugo pa je potem kar se izkaže v praksi po več letih. In v primeru Denisa, na mehatroniki pri suhem DSG-ju ni predvidena menjava olja. Se pa je verjetno čez čas izkazalo da lahko staro/izrabljeno olje privede to določenih okvar. Zato se verjetno potem pač preventivno menja. Ampak uradno še vedno ni potrebno, itak da ne. Ga boš zamenjal ko boš kupil novo mehatroniko :valjamse: Torej eno so nujne, predpisane zadeve, drugo pa je preventiva.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.507
9.208
113
Se pravi, proizvajalec ne ve kaj dela:valjamse:. Zanimivo. Vedno izveš kaj novega tu gori.:evil:
Glej sedaj ta brainburp:eek:: proizvajalec recimo naredi avto za 200 jurjev in to je njegova predvidena življenska doba. In do 200 jurjev bo tisti avtomatik verjetno pregural z zažganim oljem noter, morda s kakšnim cukom, ampak bo. Potem se pa proizvajalcu j... za ta avto oz. celo mu je zelo fajn, da lastnik pride po nov menjalnik, ki stane tudi 10 tisočakov in več.
Kaj hočeš boljšega? Prvi kupci vsi veseli, da ni stroška menjave olja in bodo SPET kupili avto enakega proizvajalca, saj je pucen za vzdrževanje, hkrati bo pa proizvajalec potem lepo kasiral keš za nove menjalnike. Win/win, razen za tistega reveža, ki mu menjalnik shodi... Je.., kaj pa je kupil rabljen avto, a ne?:rolleyes:
In zakaj proizvajalec ne planira na življensko dobo 500.000 km? Zato, ker bi propadel.

Sedaj pa še kaj pametnega napiši.:cool:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

zakon

Guru
16. maj 2008
8.576
685
113
toti Maribor
In VW se od leta 2005 ni nič naučil in še kar vstraja, da ni potrebno v DSG-ju s suho sklopko menjat olja. Čudno potem kako eni še kar grejo, kljub 300.000km in več.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.507
9.208
113
In VW se od leta 2005 ni nič naučil in še kar vstraja, da ni potrebno v DSG-ju s suho sklopko menjat olja. Čudno potem kako eni še kar grejo, kljub 300.000km in več.
Sedaj mlatiš počez. DSGja s suho sklopko leta 2005 pač ni bilo, a ne? Prišel je šele okrog 2010-2011. In pri tem menjalniku menjava olja ni glavna težava, saj ga sploh nima noter toliko - a veš SUHA SKLOPKA.
Včasih gredo pač proizvajalci namerno v to, da prodajajo sranje. Ni prvi in ne zadnji. Vzameš v zakup ali vzameš drugi avto.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.576
685
113
toti Maribor
Nobenega ne jebem. Zanimalo me je kakšen menjalnik ima T-Cross in je bilo rečeno da z suho sklopko, kjer menjava olja ni predvidena. To me je zanimalo. Potem pa berem tu, da je potrebno in to me je zmotilo. Zakaj mora biti Alter vedno bolj pameten od prozvajalca? Če prizvajalec reče da ni potrebno, potem ni potrebno. Konec debate.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.507
9.208
113
Nobenega ne jebem. Zanimalo me je kakšen menjalnik ima T-Cross in je bilo rečeno da z suho sklopko, kjer menjava olja ni predvidena. To me je zanimalo. Potem pa berem tu, da je potrebno in to me je zmotilo. Zakaj mora biti Alter vedno bolj pameten od prozvajalca? Če prizvajalec reče da ni potrebno, potem ni potrebno. Konec debate.
A nisi vprašal do 100 jurjev? Kupi, vozi, losaj. Konec debate. Se bo že naslednji lastnik s tem ukvarjal.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.879
5.157
113
Se pravi, proizvajalec ne ve kaj dela:valjamse:. Zanimivo. Vedno izveš kaj novega tu gori.:evil:

Proizvajalec zelo dobro ve kaj dela. Da naročilo, da more avto zdržat garancijo brez okvar. In marketing oddelek reče da se olje nebo menjavalo, reče da je interval na 50k km za motorno olje optimum itd. In ljudje bojo kupli.

Kaj boš raje kupil. Avto ki mu menjaš olje na 50k km ali avto ki moreš na 15k km? Kaj boš raje kupil avto ki mu v menjalniku na 80k km menjuješ ali nikoli. itd.
Pol pa vprašaj kakega inženirja in ti bo povedal svoje kaj si misli o tem. Tudi če greš kdaj na kako izobraževanje boš dobil odgovore.
Konec koncev se pa z izkušnjami to samo od sebe razčisti. Razen za vas alter teoretike, ki itak vso znanje črpate iz gugla. Verjamem, da si je težko predstavljat razliko v olju med 15k km in 50k km, ali pa razliko med novim oljem in oljem ki je bilo 250k km v menjalniku. Tega občutka, vonja, viskoznosti ipd ti pač gugl nemore dat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in sad

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.164
2.256
113
Nobenega ne jebem. Zanimalo me je kakšen menjalnik ima T-Cross in je bilo rečeno da z suho sklopko, kjer menjava olja ni predvidena. To me je zanimalo. Potem pa berem tu, da je potrebno in to me je zmotilo. Zakaj mora biti Alter vedno bolj pameten od prozvajalca? Če prizvajalec reče da ni potrebno, potem ni potrebno. Konec debate.
Kaj te je pravzaprav zanimalo? Hotel si potrditev da ti mi tukaj rečemo da res ni treba menjati in da ima proizvajalec prav? Ampak zakaj bi sploh hotel od nas kakršno koli mnenje? Če proizvajalec reče da ni potrebno, potem ni potrebno. Konec debate? Razumeš kaj ti hočem povedat? Da tvoje vprašanje nima smisla in pomena če ti je proizvajalec tako povedal in če je to sveto.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
399
264
63

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.857
3.878
113
Glede DSGjev s suho sklopko in preblemov še 1x in tokrat zadnjič.

Problemi s suho sklopko so bili ker je v prvi verziji olje ki je mazalo zobnike bilo tudi olje za mehatroniko. Za mazanje zobnikov je vseeno kakšno olje je ker koneckoncev imaš takega v vsakem ročnem menjalniku in deluje "celo življenjsko dobo", problem je pa nastal ker je to olje polno opilkov in večje mehanske svinjarije služilo tudi kot olje za mehatroniko (ventile) kjer so nastale s časom poškodbe ali/in zamaški in menjalnik ni več delal optimalno. Olje v teh menjalnikih je pametno redno menjat.

Pri novih DSG s suho sklopko imaš pa ločen mehanski menjalniški sklop in ločeno mehatronsko enoto. Vsaka enota ima svojo olje in olje mehanske enote ni potrebno menjat, hidravlično pa tudi ne ker se za razliko od ostalih DSGjev (tudi mokrimi sklopkami) nima kaj pokvarit ... olje je namreč hermetično zaprto in ni podvrženo niti vplivu vlage (kot je recimo lahko zavorno olje) in se posledično nima kaj dosti za obrabljat. Tudi če bi bilo olje na nek način zanič nekih hujših posledic nebi bilo.

Vprašanje menjave olja v mehatroniki je podobno kot vprašanje menjave olja pri hidravličnem servo volanu. A ga kdo kdaj menja? Noben, tudi intervalov menjave ni predpisanih. Če začne čudno delat servo ga pa prvega menjaš ker je to strošek par 10EUR, samo da bi ga sedaj menjaval na vsak interval pa tudi nima smisla.