Avtomatik: plusi in minusi

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.864
3.892
113
T-cross ima suho sklopko in menjava olja ni potrebna in predvidena. Če že se menja olje se menja v mehatroniki tam po 100k km, tako da strošek do 100k je 0.

Pri hibridnih CVT je nekaj časa bil interval, potem spet ne, pa spet je bil ... bo kakšen poznavalec povedal ali je kakšna predvidena menjav in kdaj se menja.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
Corolla CVT je lahko dvoje, klasičen CVT (multidrive) ali pa hibrid. Dva čisto različna pogona, predvidevam pa da je vprašanje za hibrida, menjava olja v preteklih letih kao ni bila potrebna, sedaj pa ne vem ali se kaj priporoča ali ne. Jaz sem jo zahteval pri 120k strošek je bil ca. 100 €, je pa postopek preprost podoben, kot če bi menjal olje v diferencialu, iztočiš staro olje in naliješ novo.

Kakorkoli, za redno vzdževanje je strošek zanemarljiv.
 

B81

22. jul 2007
34.648
9.044
113
A dsg je se vedno v suhi verziji? Sem mislil, da so tudi tamalega dali v kopel.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Mislim da ne. Bi bilo predrago za te manjše avte. Mokri DSG je recimo pri Škodi doplačilo skoraj pol več kot za suhega.
 

B81

22. jul 2007
34.648
9.044
113
Ok danes s 5 ali 6 leti garancije je itak vseeno za menjalnik (ce je seveda vstet zraven).
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.553
9.231
113
Mislim da ne. Bi bilo predrago za te manjše avte. Mokri DSG je recimo pri Škodi doplačilo skoraj pol več kot za suhega.
:) To je zato, ker je mokri DSG pri dizlih in se pač še malo navije ceno gor pri menjalniku ;).
Me prav zanima, koliko dražji je mokri DSG za proizvodnjo. Morda 50 EUR.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.864
3.892
113
Visko sklopke imajo kar ceno tako da je zagotovo več kot 50EUR razlike (glede na to da sta dve sklopki). Poleg tega to prinaša večjo maso in tudi večje mere menjanika kar v teh malih vozilih ni ravno zaželjeno. Tudi menjava olja je potem strošek ki predstavlja kar precej v skupnem rednem servisiranju vozila, za nek avto ranga polo za 15k EUR je pa razlika (lastnike boli) ali stane servis 150EUR ali 300EUR.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.553
9.231
113
Visko sklopke imajo kar ceno tako da je zagotovo več kot 50EUR razlike (glede na to da sta dve sklopki). Poleg tega to prinaša večjo maso in tudi večje mere menjanika kar v teh malih vozilih ni ravno zaželjeno. Tudi menjava olja je potem strošek ki predstavlja kar precej v skupnem rednem servisiranju vozila, za nek avto ranga polo za 15k EUR je pa razlika (lastnike boli) ali stane servis 150EUR ali 300EUR.
Glej, nov avto baje stane 5 jurjev za izdelavo... To je vse, kar imam za povedat. Tudi, če je 100 EUR dražji, je dodatnega jurja za menjalnik z mokro sklopko en sam marketinški trik in nič več in nima veze s proizvodno ceno samega menjalnika.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
Daj ne bluzi o 5 jurjih, marže se točno ve kakšne dosegajo in niti približno niso takšne da bi bil avto ki je v salonu 20 jurjev za izdelavo stal 5 jurjev.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Je pa blizu tej cifri. To je seveda gola proizvodna cena, brez razvoja, servisne mreže, zalog, zaslužka proizvajalca, dilerja, salona, davkov,...
 

B81

22. jul 2007
34.648
9.044
113
Daj ne bluzi o 5 jurjih, marže se točno ve kakšne dosegajo in niti približno niso takšne da bi bil avto ki je v salonu 20 jurjev za izdelavo stal 5 jurjev.
Kako da ne? Od kod pa koncernom kapital na rezervi, ki je visji od proracuna nekaj manjsih drzav skupaj? Od jurja marze pri enem avtu? Jaja, razvoj in testiranja vse poberejo :evil:
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.553
9.231
113
Daj ne bluzi o 5 jurjih, marže se točno ve kakšne dosegajo in niti približno niso takšne da bi bil avto ki je v salonu 20 jurjev za izdelavo stal 5 jurjev.
Lahko se ti le smejim, saj si s to izjavo pokazal, da pojma nimaš.
In seveda, da ne bo nesporazuma, čeprav sem to že zgoraj napisal: GOVORIM O STROGO PROIZVODNI CENI
Verjetno sem še preveč napisal za avto za 20 jurjev.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
Lahko se ti le smejim, saj si s to izjavo pokazal, da pojma nimaš.
In seveda, da ne bo nesporazuma, čeprav sem to že zgoraj napisal: GOVORIM O STROGO PROIZVODNI CENI
Verjetno sem še preveč napisal za avto za 20 jurjev.

No pa dajva številke na plano. VW grupa je imel v letu 2018 235 milijard € prihodkov, dobička so imeli 17 milijard. Torej če je proizvodnja cena avta samo 35% prihodka, ki ga VW pokasira (20k € - davki - marža trgovca = ~14k €), se človek vpraša kje za boga je VW pokuril 141 MILIJARD EUROV, ki mu jih je ostalo? Za birokracijo? Za razvoj? V kaj za boga vlagajo ta ogromen znesek, ki je skoraj trikratnik slovenskega BDP.