Avtomatik: plusi in minusi

B81

22. jul 2007
34.522
8.970
113
Glede DSGjev s suho sklopko in preblemov še 1x in tokrat zadnjič.

Problemi s suho sklopko so bili ker je v prvi verziji olje ki je mazalo zobnike bilo tudi olje za mehatroniko. Za mazanje zobnikov je vseeno kakšno olje je ker koneckoncev imaš takega v vsakem ročnem menjalniku in deluje "celo življenjsko dobo", problem je pa nastal ker je to olje polno opilkov in večje mehanske svinjarije služilo tudi kot olje za mehatroniko (ventile) kjer so nastale s časom poškodbe ali/in zamaški in menjalnik ni več delal optimalno. Olje v teh menjalnikih je pametno redno menjat.

Pri novih DSG s suho sklopko imaš pa ločen mehanski menjalniški sklop in ločeno mehatronsko enoto. Vsaka enota ima svojo olje in olje mehanske enote ni potrebno menjat, hidravlično pa tudi ne ker se za razliko od ostalih DSGjev (tudi mokrimi sklopkami) nima kaj pokvarit ... olje je namreč hermetično zaprto in ni podvrženo niti vplivu vlage (kot je recimo lahko zavorno olje) in se posledično nima kaj dosti za obrabljat. Tudi če bi bilo olje na nek način zanič nekih hujših posledic nebi bilo.

Vprašanje menjave olja v mehatroniki je podobno kot vprašanje menjave olja pri hidravličnem servo volanu. A ga kdo kdaj menja? Noben, tudi intervalov menjave ni predpisanih. Če začne čudno delat servo ga pa prvega menjaš ker je to strošek par 10EUR, samo da bi ga sedaj menjaval na vsak interval pa tudi nima smisla.

Hmm..ne vem če to drži. Sam imam menda enga izmed prvih, 2010 letnik in nima enega olja za oboje (sklepam, da mehanik ve, kaj govori, včasih bil uradni....)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.879
5.157
113
tale primerjava z servo oljem je bila malo mimo ampak ok. Ker servo je samo pumpa ki črpa olje. Ni nobenih malih luknjic venitilov in podobnega. V bistvu nima kaj it narobe, razen obraba materjala.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.857
3.879
113
Hmm..ne vem če to drži. Sam imam menda enga izmed prvih, 2010 letnik in nima enega olja za oboje (sklepam, da mehanik ve, kaj govori, včasih bil uradni....)

Ja moj zaje..b, napisano s skupnim olje velja za mokro sklopko!:oops1: Tolikokrat ponavljam že da sem sam narobe napisal.

Vsekakor pa je mehatronska enota pri novih DSGjih s suho sklopko drugačna kot pri prvi generaciji kjer so bile težave s to enoto, in tam ni bilo dovolj samo menjat olje ker je enota crknila zaradi drugih zadev; se je pa z menjavo olja dalo agonijo menjalnika podaljševat.
 

potovalec

Zelenc'
17. sep 2018
27
3
3
Pomojem se vsakega slej ko prej navadiš. Jaz osebno vseeno raje ne grem več na avtomatika, ker sem ga vozil par let, pa sem potem že skoraj "pozabil" kako je menjat prestave in sem imel malo težav ko sem vozil ženinega....:D Ampak, zopet- z malo vaje se vsakega lahko navadiš.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Še moja ocena... avto omenjen v sosednji temi, ki je 25k€ nov, stane material zanj 6-8k€. Največji enkraten delež je sigurno marža avtohiše, ki avto proda.
Največji del pogače pri prodaji novega avta pobere države in za to niti ne migne s prstom. 22% marže nima nobeden trgovec v maloprodaji. Tak da si res pravi poznavalec marž. :)
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Marža avtohiše? Mislim da se hecaš. Znanec je pred letom kupoval novo vozilo višjega cenovnega razreda (nabavna cena okoli 100t €). Bil je na Autocommercu, Porscheju ter Selmarju. Res da je individualno naročal (ni bilo iz zaloge) ampak mu nikjer ni uspelo iztržiti več kot 12% popusta. Torej bi rekel da ima na te večje krave avtohiša manj kot 20% marže. Na male pikapolonice (osnovne brez opreme) pa so marže zelo mizerne, tudi po par procentov. Denar se potem dela na servisu. Če se motim me naj kdo popravi...
Več je dodatne opreme večja je maža trgovca pri osnovnih mlinčkih brez neke dodatne opreme je marža mizerna cca. 2-3%. Trgovec dobi največ ko kupec naroči vso možno opremo. In pa kot sem že povedal davki so največji problem. Največ itak potem še vedno pobere država bistveno več kot servisi z davki in trošarinami na gorivo.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.213
5.595
113
Audi a4 1.8 benz automatik l.99, kakšen At menjalnik je to (beri koliko km bo zdržal) ?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Če je še vozen je že odslužil svoje vsak km je bonus. Ko se bo bo pokvaril bo itak samo še za razgradnjo. Za vedeževanje(koliko km to zdrži) in astrologijo pa moraš vprašati Emo Kurent. Pa menjalnik v tem Audi-ju sploh ni problem. Motor 1.8 je eden najslabših kar jih obstaja. 10 najslabših motorjev .
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.879
5.157
113
ja kaj si htel povedat s tem videom?
to kaj je v videju je krivec nekvalitetno olje oziroma neredna menjava olja in ne motor.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Če je še vozen je že odslužil svoje vsak km je bonus. Ko se bo bo pokvaril bo itak samo še za razgradnjo. Za vedeževanje(koliko km to zdrži) in astrologijo pa moraš vprašati Emo Kurent. Pa menjalnik v tem Audi-ju sploh ni problem. Motor 1.8 je eden najslabših kar jih obstaja. 10 najslabših motorjev .

Haha kakšni kretenizmi. Ta motor 1.8 ali 1.8T je eden izmed najboljših bencinarjev od VAG grupe in je praktično bulletproof ob normalnem vzdrževanju.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Je pa tudi res, da tale v videu nima blage veze kaj sploh kaže, v filmčku prikazuje modele iz popolnoma nepovezanih generacij ter animacijo motorja z verigo. Taka izvedba sploh ni obstajala še takrat.
 

raners

Majstr
4. mar 2008
2.709
366
83
Jaz pa imam še eno vprašanje glede DSG menjalnika (VW Passat 2016 150hp)...
In sicer, pred našo hišo se kaki kilometer vzpenjam in zaradi slabe ceste (luknje in vgreznine) peljem malo pod 30 km/h, potem malo nad 30 km/h, potem spet pod 30, itd... Pač DSG mi v breg ob normalni vožnji menja (iz 2 v 3 in nazaj v 2 in potem nazaj v 3) kakih 4 krat (v klanec), zato imam navado, da pred bregom lepo dam v manual in se cel breg peljem v drugi (čeprav mi včasih pokaže, naj menjam v 3).

Kaj mislite, je to vredu ali slabo za DSG menjalnik, da ga skoraj vsak dan en delček poti vozim v načinu ročnega menjavanja? Tudi ko grem po tem klancu navzdol v drugi dam v ročni način in ko pridem iz klanca, prestavim v D (automatik)...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.742
2.349
113
Pomurje
To je resno vprašanje?

Po mojem boš ti prvi, ki bo naredil tak preizkus. Ves čas vozi po istem principu in boš lahko dal verodostojen dokaz, da je DSG vzdržal ali zaribal.
Jaz bi ga pustil v avtomatskem modusu, saj zato je avtomatik. Rezultat pa le javi čez par let!
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.447
4.546
113
Jaz pa imam še eno vprašanje glede DSG menjalnika (VW Passat 2016 150hp)...
In sicer, pred našo hišo se kaki kilometer vzpenjam in zaradi slabe ceste (luknje in vgreznine) peljem malo pod 30 km/h, potem malo nad 30 km/h, potem spet pod 30, itd... Pač DSG mi v breg ob normalni vožnji menja (iz 2 v 3 in nazaj v 2 in potem nazaj v 3) kakih 4 krat (v klanec), zato imam navado, da pred bregom lepo dam v manual in se cel breg peljem v drugi (čeprav mi včasih pokaže, naj menjam v 3).

Kaj mislite, je to vredu ali slabo za DSG menjalnik, da ga skoraj vsak dan en delček poti vozim v načinu ročnega menjavanja? Tudi ko grem po tem klancu navzdol v drugi dam v ročni način in ko pridem iz klanca, prestavim v D (automatik)...

Marija, pusti v D in vozi ter pozabi na menjalnik. S čim se imate eni čas ukvarjati.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sixpower

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.476
113
nima bit kaj, če vozi v manual, tak da neko resno vprašaje glih to ni...
zaradi tega da bi zaribal je pa itak....resno stanje osebe, ki to pravi