Ali se dizel splača?

Vocko

Pripravnik
20. avg 2007
60
0
6
Novo mesto
Ma fora pri dizlih je v navoru. Meni gre avto v četrti od 60km/h do 150 km/h super, lepo konstantno vleče, medtem ko bi pri tko opevani vtec mašino moral vmes 3x šaltat, da bi kam šla. In ravno v teh vmesnih pospeških dizel zmaga. Da ne govorim o naloženem avtu in v hrib - se bencinar skrije.

Turboti so pa druga zgodba...
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.637
145
63
Citat:
Uporabnik Vocko pravi:

Citat:
Uporabnik CupraR pravi:

Citat:
Uporabnik mac77 pravi:

confused-1.gif
o cem ti to o zmogljivostih motorja pri istih konjih???Bencinar proti dizelu z istimi konji zgleda smesen.

Seveda je tema pri avtih za vsakodnevno uporabo in ne vem zakaj bi bilo treba avte tisat v neke obrate, ce bi pa ti spet dirkal pa si malo zgresil temo.

Pa tudi na dirkah je AUDI z dizelskim R8 peljal scat konkurenco
grims-1.gif




Pa poznaš lemans pravil??



Kdo zgleda smešn??

Evo dejmo pisat dejstva:

Bravo 1.4T jet 8,9 do sto

Bravo dizel 1.9 150ps 9,5 do sto



A4: 8,3 vs 9,1 (bencinar vs dizl oba 170ps)



Njalažje sam porabo gledat, itak da manj kur če nikamor ne gre. In kokr sm že napisal, dejmo porabo gledat pr istem režimu vožnje. Recimo A4: 8,1 vs 6,5
smirk-1.gif
res prišparaš. Stroški višjega vzdrevanja pokrijejo razliko..




No maš pa kontra situacijo:

Honda Civic 1.8 bencin 140km 8,6 do 100

2.2 dizel 140km 8,4 do 100




Že 100krat v tej temi sm napisal da primerjam T bencinarje in T dizle. Ker to kar si napisal tut sam vem
grin1.gif


Brez izgovorov o navoru, prožnosti itd..

Da Honda ne zna več delat motorjev za EU trg je pa vsem jasno
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
confused-1.gif
o cem ti to o zmogljivostih motorja pri istih konjih???Bencinar proti dizelu z istimi konji zgleda smesen.
Seveda je tema pri avtih za vsakodnevno uporabo in ne vem zakaj bi bilo treba avte tisat v neke obrate, ce bi pa ti spet dirkal pa si malo zgresil temo.
Pa tudi na dirkah je AUDI z dizelskim R8 peljal scat konkurenco
grims-1.gif

Pa poznaš lemans pravil??

Kdo zgleda smešn??
Evo dejmo pisat dejstva:
Bravo 1.4T jet 8,9 do sto
Bravo dizel 1.9 150ps 9,5 do sto

A4: 8,3 vs 9,1 (bencinar vs dizl oba 170ps)

Njalažje sam porabo gledat, itak da manj kur če nikamor ne gre. In kokr sm že napisal, dejmo porabo gledat pr istem režimu vožnje. Recimo A4: 8,1 vs 6,5
smirk-1.gif
res prišparaš. Stroški višjega vzdrevanja pokrijejo razliko..





od 0-100 km/h ni nobena primerjava, ker v praksi v vsakodnevni uporabi nic nimas od tega pa se tu so v igri desetinke.
Bilo pa bi zanimivo pri takem pospesevanju primerjat porabo..
Do izraza pride kot je napisal VOCKO, pri nenadnem pospesevanju, ko dizel vlece takoj bencinarja pa ce nimas na obratih ne gre nikamor.
Vzdrzevanje pa je isti smorn.Prav tako imas na bencincu precej stroskov, saj so vzigalne tuljave tudi ponavadi problematicne ter sobe pri nasi kvaliteti goriva.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.637
145
63
A damo pol 0-200?? slabš gre, kokr kol obrneš..

Lol, a dizel takoj vleče, bencinar pa ne. Hm, zakaj pa majo T bencinarji pol že od naprej 1700-2000rpm max navor??

In začuda so manj leni čist pri nizkih obratih kot je dizl.

Dejte mal probat kdaj kkšno stvar, pa bo..



Hm vzdrževanje isti šmorn?? Kako so lahko zneski vzdrevanja v raznih testih pol različni?? Razlike pa od 10% naprej??
 
Nazadnje urejeno:

crest

Pripravnik
14. sep 2007
30
0
6
Nekateri ne znajo brat testov!

Audi A4 2.0 TDI vs 2.0 TFSI, razlika v ceni je 28.848€ za bencinarja in 28.663€ za dizla tako, da je dizel cenejši !

Pospešek 0-100 km/h TFSI 8.3s TDI 9.1s bencinar hitrejši !

Vmesni čas 60-100 km/h TFSI 7.3s TDI 6.0s tuki pa gre dizel neprimerno boljše !

Vmesni čas 80-120 km/h TFSI 14.1s TDI 12.8 s spet je dizel hitrejši !

Navor 280 Nm proti 350 Nm očitna razlika !

Poraba TFSI 8,1l/100km TDI 6,5l/100km

Izračun avtobilda ta TFSI 0,52€ na kilometer( servis, zavarovanje, cestnina....)
TDI 0,51€ na kilometer na 100.000km privarčuješ 1000€

Zakaj ima pa TFSI boljši čas od 0-100 Km/h je pa odgovor v teži saj je razlika med avtomobiloma 76kg.

CO2 je od TFSI 193g/km TDI 173g/km

Kdor pa govori da TDI vleče šele od 1700 pa do 3000 se pa krepko moti, te novejšo dizli (VAG) vlečejo lepo od 1500-4700), prejšni TDI-ji so pa res vlekli od 1700-3000 (1.9 130 Hp)

Tko da nevem kaj sanjate da je bencinar cenejši.

Tudi pri Bravotu si samo poglejte razliko navora 205Nm proti 305Nm.
Poraba 8,8 proti 5,7 ( na testu)
Cena 18.360(bencinar) 15.870 ( dizel)
Vmesni časi skoraj enaki
Pospešek do 100 je pa bencinar hitrejši za 0,6s

lp, Luka
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.637
145
63
In zakaj v obeh primerih ne predlagajo dizla?? to si pa "pozabu" napisat.
Prožnost?? nič ne pomeni dokler se ne piše prestavno razmerje. In od kolk do kolk obratov zadeva pospešuje.
Daj v isti prestavi kot so je merilo 60-100, še 80-120, pa bomo vidl, kje bomo hitrejši..

Noben ne sanja da je bencinar cenejši, eni sanjajo da je dizl oh in sploh ne vem kolk cenejši. Kolk ma navora, kolk je bolj prožen it itd..
Zadevo treba gledat kot celoto, ne samo določene številke ki jih hočeš vidit..

BTW: nimam nič prot dizlov, dost km sm v njih, še vedno menim da čist kulturno debatiramo, pač treba pa vsa dejstva pogledat..
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.398
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Jaz sem delal izračune kakšne 3 mesece nazaj, primerjal sem VAG grupo in sicer 1.6 bencinarja 75 kW in 1.9 TDI-ja 77 kW. Prišel se do rezultata, da so stroški pri 10.000 km letno približno enaki, potem pa je v prednosti dizel. Zvezno pa začne dizel vlečt že pri 1500 obratih, kar je veliko boljše od bencinarjev, ki so pod 2000 obrati praktično mrtvi.
Za turbo bencinarje z majhno prostornino motorja bo treba pa še malo počakat.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
razlike v pospeskih so minimalne , dizel pa bolj zvezno vlece-bolj se da lepo vozit, nasploh pa T-bencinarjih pozabljas na porabo pri enakih pospeskih z dizlom(to je tudi tema:ali se dizel splaca?)
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Jaz sem delal izračune kakšne 3 mesece nazaj, primerjal sem VAG grupo in sicer 1.6 bencinarja 75 kW in 1.9 TDI-ja 77 kW. Prišel se do rezultata, da so stroški pri 10.000 km letno približno enaki, potem pa je v prednosti dizel. Zvezno pa začne dizel vlečt že pri 1500 obratih, kar je veliko boljše od bencinarjev, ki so pod 2000 obrati praktično mrtvi.
Za turbo bencinarje z majhno prostornino motorja bo treba pa še malo počakat.

V ta namen imajo avtomobili stvar, ki se ji reče menjalnik.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.024
118
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Zakaj je že servis pri dizlu dražji, jest tega nekak nism opazil.

lp

PA dejmo čists tehnično pogledat, na dolgi rok sigurno.. Tolk več navora tudi vpliva na pogonski del
smirk-1.gif
ležaje manšete, menjalnik itd..

Sej zato pa ni isti menjalnik pri dizlu in pri bencinarju oz. nasploh deli...
smirk-1.gif


lp
 

crest

Pripravnik
14. sep 2007
30
0
6
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
In zakaj v obeh primerih ne predlagajo dizla?? to si pa "pozabu" napisat.

Audi TFSI je v primeru, da je voznik nežen z pedalom za plin, pravi varčnež in ni na koncu NIČ KAJ DRAŽJI.

Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Prožnost?? nič ne pomeni dokler se ne piše prestavno razmerje. In od kolk do kolk obratov zadeva pospešuje.
Daj v isti prestavi kot so je merilo 60-100, še 80-120, pa bomo vidl, kje bomo hitrejši..

Me ne zanima v kateri prestavi ima naj da v tisto da bo rezulatat tem boljši. Večina ljudi se vozi po magistralki od 60-80km/h in ob prehitevanju je ta podatek še kako pomemben.

Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Noben ne sanja da je bencinar cenejši, eni sanjajo da je dizl oh in sploh ne vem kolk cenejši. Kolk ma navora, kolk je bolj prožen it itd..
Zadevo treba gledat kot celoto, ne samo določene številke ki jih hočeš vidit..

BTW: nimam nič prot dizlov, dost km sm v njih, še vedno menim da čist kulturno debatiramo, pač treba pa vsa dejstva pogledat..

Tudi turbo bencinar z enako močjo se ne more primerjat z dizlom po prožnosti, porabi, navoru. Tukaj je dizel v prednosti.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Nekaterim ne bo nikoli jasno, zakaj bodo dizelaši vedno prednjačili v nizki porabi goriva. In ne, odgovor se ne skriva v turbini, temveč v fiziki ter povezanim energetskim ciklom dizelskega motorja. Turbo bencinarji bodo prinesli samo višjo moč pri enakih prostorninah motorja, porabe pa ne bodo nikoli imeli tako nizke kot dizel motorji, to je dejstvo.
Je pa še eno dejstvo, da za revolucijo v porabi goriva, se bo treba losat motorjev z notranjim izgorevanjem, tako dizelskih, kot bencinskih. Dejstva so pa stara že skoraj 300 let.
smile-1.gif


http://en.wikipedia.org/wiki/Nicolas_Léonard_Sadi_Carnot

Ogo
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.637
145
63
Seveda, če gledamo le in izključno le porabo se dizel splača..
smirk-1.gif

Bi blo pa simpl če bi lahko le to gledal..
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Moje mnenje:



V malih avtih do razreda BMW 3 / Audi A4 se dizel ne splaca, ker v tej klasi tudi bencinarji ne pijejo dosti več, poleg tega pa so manjsi dizli (4 valjni) so ponavadi "traktorji".



V avtomobilih ranga BMW 5 , 7 in v SUVih pa je dizel dosti bolja rešitev ne samo iz vidika porabe. Ponavadi so ti avtomobili v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom in se z velikim dizlom (6 valjni in več) peljejo izredno udobno, so v kabini neslišni oziroma pri polnem pospeševanju imajo zvok bolj podoben bencinarju kot dizlu, hkrati pa so zelo varčni in tudi ne rabiš se ustavljat na vsaki pumpi. Iz prve roke - 530d z avtomatskim menjalnikom in 19" felnami, kar dvigne porabo, ima povprecje malo pod 9 l , kar je smešno nizka poraba sploh za to velikost, težo in performance.
 
Nazadnje urejeno:

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
2
36
39
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Dizl se splača (ono da lahko rečeš da se splača) če vozis na kurilca.

Vse ostalo je tu-tu.

Dizli so drazji od bencinarjev (govorim za nove avte) vsaj 2k, nekateri tut 5.

Torej kok mores prevozit, da not spravis teh 3k, pol pa komaj začneš profitirat...
Zaj da še damo v računico kok je servis z adizla dražji, in da tam pri -15 in dalje dol moraš
vlivat vanj razne zvarke da nafta ne zmrzne, je pa spet druga štorija...

Tam da človek dela letno 50k km, recimo da se mu splača.

Kot sem rekel, dosti boljše ekonomsko finančne šanse pridobimo če gremo na kurjača, tam
se nam splača dizl že ob 25k km/letno.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.024
118
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:

Dizl se splača (ono da lahko rečeš da se splača) če vozis na kurilca.



Vse ostalo je tu-tu.



Dizli so drazji od bencinarjev (govorim za nove avte) vsaj 2k, nekateri tut 5.



Torej kok mores prevozit, da not spravis teh 3k, pol pa komaj začneš profitirat...

Zaj da še damo v računico kok je servis z adizla dražji, in da tam pri -15 in dalje dol moraš

vlivat vanj razne zvarke da nafta ne zmrzne, je pa spet druga štorija...



Tam da človek dela letno 50k km, recimo da se mu splača.



Kot sem rekel, dosti boljše ekonomsko finančne šanse pridobimo če gremo na kurjača, tam

se nam splača dizl že ob 25k km/letno.




Čisto tko eno vprašanje. Si že imel gdaj dizla? Ponavadi tisti ki ga niso meli tako govorijo(če boš pa pravilno odgovoril pa itak samo ti veš
wink-1.gif
) Ker se s tvojimi trditvami ne strinjam in niso točne(še posebej tam kjer navajaš"Tam da človek dela letno 50k km, recimo da se mu splača"met dizla) . Pa brez zamere.



lp
 
Nazadnje urejeno: