Al Gore in njegove laži ...

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Glede na smog ob cestah 25 let nazaj in stanje danes velja, da je kljub nekajkratnemu povečanju prometa stanje mnogo mnogo boljše.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
V bistvu je za okolje daleč največ naredila rast cen.
Ker je drago to in ono (konkretno pri avtomobilih - gorivo), ljudje šparajo oz. kupujejo avtomobile, ki manj porabijo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Seveda, ampak napredek je viden že vrsto let, in to brez Al Gora.

Očitno se nekateri ne spomnite, da je bilo še 15 let nazaj normalno, da v Ljubljani traja celodnevna megla en mesec ali dva skupaj. Zaradi smoga in množičnega kurjenja premoga po hišah.
 

PNG

Fizikalc
24. jul 2007
1.103
2
38
41
papua nova gvineja :)
www.senzala.si
to se strinjam, da je predvsem v Sloveniji napredek viden in stanje okolja se v precejšnjih stvareh izboljšuje (stanje zraka, stanje voda...), obstaja pa še zmeraj veliko stvari, ki bi jih lahko izboljšali. Sploh če ne gledamo samo Slovenije, ampak tudi druge države. Hočeš nočeš, se stanje okolja iz leta v leto slabša, biotska raznovrstnost je ogrožena, na zaščiti okolja pa se še vedno premalo dela, saj je kratkoročno onesnaževanje cenejše kot preprečevanje onesnaževanja.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
V bistvu je za okolje daleč največ naredila rast cen.
Ker je drago to in ono (konkretno pri avtomobilih - gorivo), ljudje šparajo oz. kupujejo avtomobile, ki manj porabijo.
bonk.gif
Saj imaš podatke in si zračunaj koliko litrov bencina si lahko privoščiš danes in koliko si si jih lahko pred 20 leti s povprečno plačo.

Ne klobasaj.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Narobe gledaš.

Gledati moraš vrednostno porabo goriva (torej cekine, ki jih zmečeš v tank) v primerjavi z investicijo v avto (cekine, ki jih zmečeš v varčnejši avto).

Cene goriva so takšne, da nihče več od običajnih uporabnikov (torej tistih, ki jim ni tako noro pomembno, da avto poleti na 100 km/h v sekundi in pol) ne tolerira osebni avtomobil srednjega razreda, ki žre 10 litrov na 100 km.

Ker se - samo če tak avto zamenjaš za novega, ki žre 30% manj - velik del investicije kmalu odplača.

V tem smislu je gorivo drago.



Dejansko so "zelene tehnologije" res neskončno "podražile" avto - sploh v primerjavi z rastjo cen goriva
hysterical-1.gif




http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/2f/Oil_Prices_Medium_Term.png



400 evrov naložbe v manjšo porabo goriva (max 4% trenutne vrednosti avtomobila
shocked-1.gif




BTW - Resno me zanima, kakšen folk bere te AM cajtnge, če jim lahko prodajaš tako blesave teorije zarote, ki jih baje kurijo pohlepni zeleni znanstveniki.
stupid-1.gif


 
Nazadnje urejeno:

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Tale graf ni čisto pravi. Dolar je padel koliko?

Pa še enkrat. Gorivo se ni kaj dosti podražilo, ker si ga lahko privoščimo nekajkrat več. Avtomobili? So se pocenili?
confused-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Samo izrazim svojo "podporo" SJTV...

Al Gore klan je....
bonk.gif


Če že zmanjševanje raznih "škodljivih" emisij, potem zato, da se MI živeči na zemlji ne utapljamo pod njimi. Če pa ves CO2 izpust ustavimo TAKOJ zdaj pa se ne bi poznalo nič oz. tako zanemarljivo da....
stupid-1.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:

Tale graf ni čisto pravi. Dolar je padel koliko?




Ne boš verjel - ampak tečaj dolarja je danes približno tam, kjer je bil pred 15imi leti.

http://www.iie.com/publications/newsreleases/dollar_adj_table1.pdf

Dolar je bil v tem obdobju namreč najdražji oktobra 2000 (in ne leta 1995).



Če bi na ceno bencina vplivalo samo gibanje tečaja dolarja (kar hočeš tu silno nespretno prodat), bi bila cena litra enaka kot pred 15imi leti.

Ali je?

Ali je cena galone v ZDA, ki je v dolarjih (torej, surovina je bila kupljena v US dolarjih in proizvod je v US dolarjih - nobenega prevoda v tuje valute, torej nobenega vpliva tečajnih razlik), enaka danes in pred 15imi leti?



Tako, da se bojim, da v tej smeri žal ne kruha...
smirk-1.gif


 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.944
1.099
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
V bistvu je za okolje daleč največ naredila rast cen.
Ker je drago to in ono (konkretno pri avtomobilih - gorivo), ljudje šparajo oz. kupujejo avtomobile, ki manj porabijo.
bonk.gif
Saj imaš podatke in si zračunaj koliko litrov bencina si lahko privoščiš danes in koliko si si jih lahko pred 20 leti s povprečno plačo.

Ne klobasaj.
Zanimivo, da raziskave kažejo, da cena bencina ne vpliva na uporabo avta - in ne bo, dokler ne bo presežena psihološka meja, ki jo v Evropi definirajo okoli 2€ na liter ...
Zanimivo je tudi, da tistih nekaj 100€ za nižje emisije ne pomeni tudi znižanja porabe goriva ... Realna poraba goriva že nekaj časa ostaja enaka, boljši so rezultati pri standardiziranem EU testu (ker so mu pač avtomobili prilagojeni) ...
Cena goriva pa: ko v račun vključiš inflacijo in kupno moč, je še daleč od cene, ki je v energetski krizi v 70ih delala tako štalo ...

Mi pa nekeko ni jasno, zakaj se zeleni ne spravijo nad res umazano industrijo, zakaj EU raje ne prepove uvoza robe iz držav, kjer se ne držijo okoljskih standardov (torej Kitajska in podobni). Pomanjkanje jajc ali pameti? ALi obojega?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:Zanimivo je tudi, da tistih nekaj 100€ za nižje emisije ne pomeni tudi znižanja porabe goriva ... Realna poraba goriva že nekaj časa ostaja enaka, boljši so rezultati pri standardiziranem EU testu (ker so mu pač avtomobili prilagojeni) ...


No, no. Ni treba pretiravat. Odvisno je, kakšno obdobje si mislil s tistim ''nekaj časa''.

Namreč, če je to obdobje zadnjih 5 let bi se morda še strinjal. Ampak:

- avtomobili so zaradi varnostne in udobne navlake konkretno težji, kar pomeni, da je poraba še vedno ''napredovala''

- avtomobili dejansko zaradi vseh teh ultra EURO standardov pokurijo nekaj več. To se je že pokazalo najprej pri tovornjakih, ko so EURO4 tovornjaki kurili več kot EURO3, res pa, da so plini baje bolj zeleni



Sedaj pa pojdimo na obdobje recimo zadnjih 15-20 let. Zgolj en primer: moja trenutno 1,5 tonska kanta žre manj kot mi je AX z 800 kg. Da ne govorimo o klimi in vseh ostalih bedarijah. Mislim, da je tukaj napredek enostavno viden. Da pa ne bom primerjal dizla in bencinarja: Fiesta 2003 letnik s cca. 1100 kg (oz. tukaj nekje verjetno), ki je večji in težji avto kot AX in z močnejšim motorjem žre približno enako (ker ne vozim jaz, sicer bi še malce manj). Tako da, napredek gre hvala bogu v pravo smer.

In če je treba za to ruknit 500 EUR sem jaz to pripravljen storiti. Te pa razumem ja, da ti nočeš tega narediti. In v bistvu imaš legitimno pravico do tega. Edino en problem je. Ti boš svinjal okolje bolj kot jaz, zato bi moral ti plačati večji davek na to
evil.gif
? In verjetno veš, da nekaj držav to USPEŠNO prakticira, da ne govorimo o prepovedi uvoza v mesta, če nimaš pravega EURO vozila.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.944
1.099
113
www.adriamedia.si
Ne gre za to, da jez ne bi plačal 500€. Gre za to, da je to bedarija, ker s tem naredimo manj, kot če nekdo, ki ma 10 let star avto kupi novega. In dodatno: ker je nov še za 500€ dražji, ga bo še toliko manj.
Vsi tisti politiki, ki imajo polna usta žvrgolenja o ekologiji pri avtih, naj vežejo dajatve ob registraciji na normo izpuha. EURO5 - nič, EURO4 - 200€, EURO3 - 500€, 2- 1000€, 1 - 2000€ ... Letno, seveda ... In tistim, ki grejo pri menjavi avta za 1 razred navzgor, oprostijo DMV, za 2 ali več razredov pa še DDV (pa še kaka dodatna spodbuda zraven).
Aja, to pa ne, bi mkorala država šparat? Še zeleni nimajo jajc, da bi to rekli, ker bi jih "tarevni" isti hip ob cesto pobesili (kar samo po sebi ni nič narobe) ...
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Ne gre za to, da jez ne bi plačal 500€. Gre za to, da je to bedarija, ker s tem naredimo manj, kot če nekdo, ki ma 10 let star avto kupi novega. In dodatno: ker je nov še za 500€ dražji, ga bo še toliko manj.

Vsi tisti politiki, ki imajo polna usta žvrgolenja o ekologiji pri avtih, naj vežejo dajatve ob registraciji na normo izpuha. EURO5 - nič, EURO4 - 200€, EURO3 - 500€, 2- 1000€, 1 - 2000€ ... Letno, seveda ... In tistim, ki grejo pri menjavi avta za 1 razred navzgor, oprostijo DMV, za 2 ali več razredov pa še DDV (pa še kaka dodatna spodbuda zraven).

Aja, to pa ne, bi mkorala država šparat? Še zeleni nimajo jajc, da bi to rekli, ker bi jih "tarevni" isti hip ob cesto pobesili (kar samo po sebi ni nič narobe) ...






Itak ne bereš, berejo pa drugi (in to je zato, da se bodo nekaj naučili in se poleg še malo smejali).



https://www.alter.si/tabla/show...=true#Post75430



A zakaj ti linkam tole debato (in prav ta citat)?



Ker je dokaz IZ PRAKSE, da zniževanje davkov NI NOBENA GARANCIJA, da bodo cene padle.



Ker folk, ki kupuje avto, gleda cifro pod črto. In se mu JEBE za to, da je ta sestavljena iz DDVja in neke osnovne cene.

Greš k tistemu, ki je POD ČRTO cenejši. Kako je do tega prišel, ti je vseeno.



In zato trgovci štelajo cene, da skupaj Z DDVjem (ali kar koli že) dosežejo določeno cifro.



Ko DDVja ne bo (ali kakšnega drugega davka), bodo cene iste, razlika bo le v tem, da bodo vse pobasali sami.



Ker je ciljna številka pač nespremenjena. In ker kupca ne zanima, komu bo šla.





Moram priznati - si pa tak paranoičen pavliha, da ti ni para.

Vedno me spraviš v dobro vojo s kakšnim novim "izumom".



PS: Se pa strinjam s tem, da bi morala država šparat.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne gre za to, da jez ne bi plačal 500€. Gre za to, da je to bedarija, ker s tem naredimo manj, kot če nekdo, ki ma 10 let star avto kupi novega. In dodatno: ker je nov še za 500€ dražji, ga bo še toliko manj.

Ahm, torej hipotetičen primer. 20 let nazaj so ogrevali bajte z lesom oz. nafto, peči katerihso konkretno kurile in bila zelo neekonomične. Danes so izkoristki in posledično tudi onesnaževanje konkretno nižji. Verjetno tudi zahtevani z minimalnimi standardi, a ne?
Peč stane recimo med 2+ k EUR. Tista peč izpred 20-ih let bi verjetno stala kakšnih 300 EUR. Zakaj hudiča bi ti moral kupiti peč za 2+k EUR? Morda bi te lažje prepričal kakšen dimnik od soseda s takšno pečji, ki bi ti ga napeljal pred okno.

In potem še tole: po tvoji logiki ne bi bilo nikoli boljše, vsi bi pač obstali na nekem nivoju onesnaževanja izpred npr. x let. Si to želiš?

Še primer: avtomobili brez katalizatorja so že skoraj izumrli na naših cestah. Še par let in jih ne bo več (razen starodobnikov). Torej?

PS: Tisti, ki se vozi z avtom za 500 EUR (običajno že ima katalizator tudi), ga prav malo briga ali nov avto stane 8000 EUR ali pa 8500 EUR. V nobenem primeru ga ne bo kupil. Tudi, če bi stal 7500 zaradi olajšave.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.944
1.099
113
www.adriamedia.si
Skratka, dajmo še bolj tepst tiste, ki imajo že tako čiste avte (a ti tole kaj pove: standarde za merjenje izpušnih plinov bod spremenili, ker po sedanjih naprave enostavno nič več ne zaznajo - razne peči, tovarne in podobno niso niti blizu tega nivoja, naj tam postavijo enake standarde) ... Bebci, kaj so si jih pa kupili, ostali bi na stari, svinjski kripi.
Razmišljanje, vredno gospodov v Bruslju ...

PS: Tistemu z avtom za 500 EUR, če bi politiki imeli jajca, sploh ne bi dali na izbiro, a bo kupil ali ne. S starim se pač ne bi vozil, ker je presvinjski. Pika.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
ste sploh normalni? avtomobili so dalec najbolj zanemarljiv dejavnik svinjanja narave. poleg tega je tole globalno segrevanje taksen nateg, da smrdi kvecjemu od tega. in ce bo meni kdo prevpovedal voziti 20 let star bolid brez katalizatorja s porabo +15l mi ga lahko povleče. najprej naj poskrbi za TAMove kamioncke in ostale malce vecje +20 let stare sleperje.
bonk.gif


priden.gif
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
... razne peči, tovarne in podobno niso niti blizu tega nivoja, naj tam postavijo enake standarde) ...

Očitno ne veš o čem govoriš/pišeš.
Vsaka peč/tovarna mora imeti na vseh izpustih merilce emisij. Letno morajo ARSO-ju sporočati emisije in tudi izpuste emisij imajo omejene. Poleg tega se redno kontrolirajo tudi imisije.

Tovarne so morale vložiti velike denarje v to, da danes dihamo čistejši zrak. Tistim, ki tega niso uspele grozi zaprtje.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik tis pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
... razne peči, tovarne in podobno niso niti blizu tega nivoja, naj tam postavijo enake standarde) ...

Očitno ne veš o čem govoriš/pišeš.
Vsaka peč/tovarna mora imeti na vseh izpustih merilce emisij. Letno morajo ARSO-ju sporočati emisije in tudi izpuste emisij imajo omejene. Poleg tega se redno kontrolirajo tudi imisije.

Tovarne so morale vložiti velike denarje v to, da danes dihamo čistejši zrak. Tistim, ki tega niso uspele grozi zaprtje.

Pred časom je krožil mail, kjer so opisani problemi s cementarno Trbolje, ki se po pričevanju tistega maila konkretno poserje na vse uredbe o izpustih in jih preseže vsakič razen takrat ko naj bi bile meritve...
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.302
-8.459
113
Ker si zadnji...
Avto gor, avto dol... Vsi ljudje z dihanjem proizvedejo 4x več CO2, ko ves promet na zemlji(edino za letalski nisem siguren, če je vštet zraven). Kdaj se bo kakšen zeleni spomnil, naj nehamo dihati?