aditiv za dizle

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.276
3
38
39
Hmmm, pa si siguren da interval regeneracije deluje na dimljenje? Ali je zadeva enostavno sprogramirana glede na način vožnje/porabe/obrate in ostale parametre?
Po opažanjih oz. merjenjih je nekaj na tem. Verjetno so pa postavljeni neki okviri,, v katerih se regeneracija sproži v vsakem primeru. Govorim recimo o podaljšanju intervala kaj vem...50km recimo.
 
29. dec 2007
13.524
260
83
Jaz mislim da je ta DPF zadeva čist simpl, meri pač pretok skozi filter? Torej ko se pretočnost zmanjša in ko pride do kritične meje se pač vklopi regeneracija? Drugače pa mislim da imaš pri DPF vre vrednosti. Soot measured (mislim da je to kar ti senzorji merijo) ter soot calculated (to kar ti računa računalnik glede na parametre). Sicer nevem kaj si potem avtomobil začne s tema dvema podatkoma oz. kaj se upošteva... Naj napiše kdo kaj več o tem če mu je znano...
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.276
3
38
39
Ja, maš izračunan soot oz. Generated , pa potem še dejansko pereračunan glede na DPF senzorje, ki merijo razliko ja. Upošteva se eno ali drugo, ko doseže neko vrednost, pri Mazdi vem da je okoli 6g/l.
 
29. dec 2007
13.524
260
83
Verjetno je calculated namenjen temu če "crkne" kataeri izmed senzorjev ali se mu zmeša da ga vseeno preventivno regenerira? Sicer ne vidim nekega smisla v kalkuliranih vrednostih saj so izmerjene edine pravilne? 6g/l? Meni na Audiju začne regeneracija ko se filter zabaše tam med 20-21g, potem pa se vklopi regeneracija in mi ga zregenerira tam do 5g in se potem saje zopet pridno nabirajo do magične meje okoli 20g.
 
4. sep 2008
4.642
156
63
Dobrova pri LJ.
al pa pogledaš 2.0tdci dize (fordov motor) Tisto je bla katastrofa napram kakim bosch.
Tako, da ne primerjat kak je nekdo nardil nevem kolko km brez problemov. Ker je od moela do modela dize različno.
A so potem res dajali toliko slabše dize noter kot na primer v HDI ("isti") motor? Ker tile Fordi, ko so prišli malo v leta, so kadili vsi praktično brez izjeme. Na PSA-jih načeloma ni (bilo) videto toliko kadilcev.
 
16. avg 2007
7.170
415
83
Dize so ble čisto druge kot v hdi. Tdci je mel največjo katastrofo, dosti večje sranje kot 1.5 dci recimo. Po vrhu pa še original delov za obnovit ni blo. Recimo za bosch si vse dobil original.
 
Všečki: Romzi

Hondi

Fizikalc
18. avg 2007
2.755
50
48
Ja saj to sem mislil... pretok pač po domače :) Nevem zakaj hkrati računa koliko gramov saj je notri... verjetno za primer okvare senzorja...
ja zakaj, saj nima vage na DPF filtru, da bo vedel, koliko saj je le-ta akumuliral v vseh teh letih

eni imajo prednastavljeno, kdaj pokaže v motornem ECU, da bo potrebna zamenjava filtra (npr BMW pri nekje cca 250.000 prevoženih) - npr primer e90 N47D20 napiše napako "še 6000 km do menjave filtra" na diagnostiki....
specialisti za čiščenja v tujini celo pred/po postopku zvagajo filter
 
29. dec 2007
13.524
260
83
Nisi razumel dobro kaj mi ni jasno. Eno je Soot mass measured ki deluje na pricipu merjenja pretoka oz. pritiska kot je rekel luka51, druga vrednost pa je Soot mass calculated ki ga racunalnik sam na podlagi dolocenih paranetrov racuna. Po regeneraciji obe vrednosti/meritvi padeta na cca. 5 gramov. Torej nobene veze nima z življenjsko dobo same filtra. No in to se sprašujem, čemu ta Soot mass measured če pa je senzor (pritisk) najbolj realen in merodajen podatek. Kot sem rekel, verjetno zato če odpove kak senzor pritiska oz. če bi javljal napačne podatke.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.276
3
38
39
Če bi senzor odpovedal dobiš MIL, posledično bi bil measured value izven okvirov in ti tiste izračunane vrednosti sploh nebi prišle do izraza.
Če vse deluje kot mora, je običajno vrednost dobljena iz senzorja manjša od tiste izračunane. Očitno je sistem tako kalibriran.
Čim ena komponenta ne deluje več optimalno, recimo EGR, šobe, vrednost dobljena preko senzorjev prevlada... Pomeni da avto bolj kadi oz proizvaja več saj kot je to običajno in s tem se filter prej napolni.
In v takih primerih s filtrom recimo ni nič narobe.
 
Všečki: Hondi
29. dec 2007
13.524
260
83
Meni se regeneracija ravna vedno po izmerjenih vrednostih, torej soot mass measured je vedno malenkost višji od soot mass calculated in ko pride s.m.measured do cca. 20,50g (v kolikor je motor primerno ogret) se začne aktivna regeneracija. V vsakem primeru pa se začne ko vrednost doseže okolo 23g saj, takrat je zafilanost že blizu 100%. Je pa soot mass calculated pri meni vedno malenkost nizja kot s.m.measured.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.276
3
38
39
Meni se regeneracija ravna vedno po izmerjenih vrednostih, torej soot mass measured je vedno malenkost višji od soot mass calculated in ko pride s.m.measured do cca. 20,50g (v kolikor je motor primerno ogret) se začne aktivna regeneracija. V vsakem primeru pa se začne ko vrednost doseže okolo 23g saj, takrat je zafilanost že blizu 100%. Je pa soot mass calculated pri meni vedno malenkost nizja kot s.m.measured.
No saj, to je najbrž od znamke do znamke malce različno. Čeprav, tista zafilanost najbrž še ne doseže 100%, pomoje majo kar rezerve. Pri Mazdi vem da se sproži že okoli 60% kapacitete. Najbrž je to en tak varnostni mehanizem, ker če pride kaj nepredvidljivega, da je malce rezerve :)
 
29. dec 2007
13.524
260
83
Oz. zaj*ebal, govorim neumnosti ze cel cas... avto mi dela regeneracije glede na soot mass calculated ko doseze zgoraj navedene vrednosti. Soot mass measured je vedno nizji od calculateda. Je pa zanimivo da ko opravim regeneracijo da imam vedno soot mass measured negativno. Ponavadi okoli -3g ali -2g kar pride potem pocasi v pozitivo.
 
Všečki: Hondi
29. dec 2007
13.524
260
83
No saj, to je najbrž od znamke do znamke malce različno. Čeprav, tista zafilanost najbrž še ne doseže 100%, pomoje majo kar rezerve. Pri Mazdi vem da se sproži že okoli 60% kapacitete. Najbrž je to en tak varnostni mehanizem, ker če pride kaj nepredvidljivega, da je malce rezerve :)
Ja, imas prav, do 40g ga komot regenerira. Tisto je samo preventivnih 100% za nas laike, da v kolikor gre kaj narobe da ti ga ne zabaše do konca.