aditiv za dizle

osiris12345

Fizikalc
20. feb 2011
1.304
13
38
Ljubljana
zanima me če uporabljate aditiv (in katerega?) za vaša dizelska vozila ali je to že mešano med dizlom ko tankaš na pumpi?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.190
1.805
113
Zadnja leta načeloma ni problemov z nafto ker že sami trgovci dodajejo aditive in tja do -20 ni nekih problemov.

Od prej sem imel sam najboljše izkušnje s Fuchs...bel flaškon, 1 liter, z modrim napisano...a to je 10+ let nazaj.

Zadnjih 10 let ne dodajem ničesar.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Uporabljam Antigrippante 25...

tole je top. samo cena je tudi jebena. Tole mešano 1:1 z nafto direkt v pumo je že kake šobe rešlo.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
najprej se morajo ljudje naučiti menjavati filter za nafto REDNO
omenjeni aditiv je kakovosten, tako kot Arčon diesel servis (priporočam oba)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
No ja... ta aditiv pomaga, ker v vsakem primeru dobro deluje "proti" vlagi.

Filter pa bolj ko je umazan, bolje filtrira.
evil.gif


Interval imam na 30k, delam servise na 20k, tankam pa tako, da ostane še cca. četrt, da se ne pobira kakih usedlin, če je le možno. Na nekaterih motorjih se ta antigrippante res skoraj sanjsko obnese in je vreden teh 26€ na liter. Pri meni nemorem reč, da se ful pozna, bankrotiral pa nam, raje menjal na bencinarja.
tongue-1.gif
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
No ja... ta aditiv pomaga, ker v vsakem primeru dobro deluje "proti" vlagi.

Filter pa bolj ko je umazan, bolje filtrira.
evil.gif


Interval imam na 30k, delam servise na 20k, tankam pa tako, da ostane še cca. četrt, da se ne pobira kakih usedlin, če je le možno. Na nekaterih motorjih se ta antigrippante res skoraj sanjsko obnese in je vreden teh 26€ na liter. Pri meni nemorem reč, da se ful pozna, bankrotiral pa nam, raje menjal na bencinarja.
tongue-1.gif

hysterical-1.gif

Tako kot pri vseh avtomobilih, se tudi pri tvojem zajem goriva nahaja na najnižji točki v posodi za gorivo. Umazanija je sproti pobere.
ill_FSS.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.209
4.690
113
Pred slabimi 10-imi leti sem še obstal pri -25 C z dizlom. Štartal iz garaže in obstal čez cca 50 km, ko sem nekaj časa vozil po eni kotlini, kjer je temperatura še padla za nekaj stopinj.
Pozneje so standard za goriva še spremenili in zdržijo več minusa. Vozil sem majhnega dizla, ki ni imel ogrevanega naftnega filtra. Če bi to imel, v taki situaciji ne bi imel težav (relativno topel avto na začetku). Aditivov nisem nikoli uporabljal. Če bi šel nekam, kjer bo temperatura pod -20, bi se na podlagi izkušenj mogoče zasekiral in najprej preveril, katero gorivo bi naj samo po sebi vzdržalo največ. Zaenkrat ni napovedi, da bo po nižinah Slovenije v naslednjih dneh kaj tako pretresljivega. Do -20 tisti avto ni imel nikoli težav ne glede na vir goriva in tudi če je zunaj spal.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če to narediš sploh ni usedlin ja...imaš prav, še vedno pa je dobro tko delat.
zmaga.gif


Potem je pa tu še višja temperatura...

"priporočamo pa tudi, da se ob točenju goriva na črpalki, prazen rezervoar goriva vedno napolni do vrha. Polnjenje goriva za 20€ je bistveno bolj škodljivo sistemu za vbrizg dizelskega goriva, kot polnjenje goriva do vrha. To pa zato, ker ima vsak sistem za vbrizg goriva speljan povratni vod neporabljenega goriva nazaj v rezervoar. Gorivo, ki se vrača nazaj v rezervoar pa je bistveno bolj ogreto kot tisto ki se že nahaja v rezervoarju, in če je količina goriva v rezervoarju večja bo gorivo ohranjalo manjšo temperaturo. Ne pozabimo, dizelsko gorivo služi ne samo za gorenje mešanice zraka in goriva v valju, ampak tudi za mazanje in hlajenje sistema za vbrizg goriva."

Res mi je težko hodit tankat po 800km namesto 1000. Prej sem mel plin in avto je žrl 11l kar je bilo max. za 400 km.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
To da je v sistemu gorivo pod visokim tlakom, ob povratku v rezervar pa mu tlak pade nazaj na "nulo" pa nima veze? Jaz bi rekel da ja ...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.190
1.805
113
Jaz, ko sem vozil fiatov biser uno diesel, sem pod -10 stopinjami pregovorno obstal. Sprobal vse možne aditive...a jaz nikamor (castrolovega, ki je za 2.500 litrov goriva sem celega zlil v tank...pa ni šlo nikamor
hysterical-1.gif
....še ko je bila nafta tekoča oz. toplejša..torej po tankanju)...edino zgoraj omenjani fuchs je res deloval.

Je smotano če je konstrukcija na avtu zajebana...

A dejstvo je da po 15 decembru zdaj dajejjo noter aditive že crpalkarji in tja do -20 ni za pričakovat problemov...razen z omenjanimi Unoti
evil.gif
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Če to narediš sploh ni usedlin ja...imaš prav, še vedno pa je dobro tko delat.
zmaga.gif


Potem je pa tu še višja temperatura...

"priporočamo pa tudi, da se ob točenju goriva na črpalki, prazen rezervoar goriva vedno napolni do vrha. Polnjenje goriva za 20€ je bistveno bolj škodljivo sistemu za vbrizg dizelskega goriva, kot polnjenje goriva do vrha. To pa zato, ker ima vsak sistem za vbrizg goriva speljan povratni vod neporabljenega goriva nazaj v rezervoar. Gorivo, ki se vrača nazaj v rezervoar pa je bistveno bolj ogreto kot tisto ki se že nahaja v rezervoarju, in če je količina goriva v rezervoarju večja bo gorivo ohranjalo manjšo temperaturo. Ne pozabimo, dizelsko gorivo služi ne samo za gorenje mešanice zraka in goriva v valju, ampak tudi za mazanje in hlajenje sistema za vbrizg goriva."

Res mi je težko hodit tankat po 800km namesto 1000. Prej sem mel plin in avto je žrl 11l kar je bilo max. za 400 km.

Kaj natančno ima sedaj to zveze s tem, da ti predčasno tankaš? Tudi sam vedno napolnim do konca, a tudi vedno spraznim do rezerve. Zgornji nasvet nič ne govori o preventivnem predčasnem dotakanju goriva.

Sicer mi pa tudi zgornji nasvet ni jasen. Ne razumem, zakaj naj bi bilo ohranjanje nižje temperature goriva koristno - še posebej pozimi.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
Uf si malce za casom, fiat je ze leta 87 predstavil unijet dizle in tako postavil standarde za dizle se danes in le-ti nimajo nikakrsnih problemov z vzigom globoko v nuli. Uno s svojim dizlom spada v prazgodovino.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.944
1.258
113
tale antigripante je za minus temperature tudi ?

Ker 25€ za doplačilo za 500l dizla ni tako dosti...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
ne antigripante je za sistem "pozdravit" če maš recimo šobe ki so na meji (ali čez) ali pa pumpo itd. zna zadeva spravit vse to k zdravju da deluje "normalno" naprej.
za minus dodajajo že na črpalkah. do -25.