aditiv za dizle

bero1

Fizikalc
2. sep 2007
2.879
96
48
mb+ -20km
Bom nekaj napisal glede Antigripante

Imam rent a car, imam kr nekaj vozil.
2 leti nazaj so mi na eni octavii 1.6 dize full nabijale. Sem ga peljal na uradni servis na tester.
Diagnoza
Vse 4 dize hin, strošek okoli 1500, se ne spomnim točno.
Sem direkt v ohišje naftnega filtra nalil do vrha Antigripante in sem ga pustil laufat na mestu ene pol ure, nato vožnja po avtocesti ene 200 km.
Dize so se čudežno umirile, naslednji dan spet na isti uradni servis na tester in seveda vse dize v mejah normale. Niso verjeli.
Tak, da je ta aditiv zlata vreden.
Ta octavia še vedno leti z istimi dizami, sedaj ima 436.000 km, cca. 100.000 več od takrat.
Do sedaj sem rešil 3 vozila na isti način.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.827
3.846
113
Tu je pomembno tudi kaj je problem pri šobah. Če se šoba zapaca potem bo aditiv (lahko) pomagal, če jo preploza (se uščije) bo aditiv ki bo pobral depozite ki še zadržujejo preveč scanja naredil pa še več scanja oz. sranja (ja lahko se uniči motor če začne nafta tečt v večjih količinah v valj kjer ne more zgoret).

Podobno je tudi če šobe ven pobereš; strošek odvisi od tega ali je šoba zapacana (se jo vrže samo v UZ čistilec in zmontira nazaj) ali pa mehansko zjebana (potrebna menjava tesnil, meritve pretoka šobe, rekalibracija).
 

piagolo

Guru
22. nov 2009
6.131
3.073
113
Torej 2-T v dizla ne. Toliko slabše pri DPF.
Zdaj pa še študije o 15W40 prosim.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.019
117
63
okolica mesta
2taktop naj nebi skoraj nič vplival na na DPF, ker itak vse zgori ko se regenerira. Jaz bi nekako tako povzel. Če so šobe ok, nič dodajat. Če pa ne oz. po prevoženih 200k km pa dodajat 1dcl na 50l antigripante. V krtičnih primerih pa direktno "v žilo" oz. jih dati porihtati strokovnjaku.

AvtoFun moraš samo gledati ali vzeti antigripante 25 ali 12 kakor je omenil mtl, ne vem katero mašino imaš.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.861
5.459
113
2taktop naj nebi skoraj nič vplival na na DPF, ker itak vse zgori ko se regenerira. Jaz bi nekako tako povzel.

Jaz pa takole! Raje uporabljaj pomorske TCW3 zadeve.....

TCW3:
The two types of detergents/dispersants most commonly used in 2-stoke oil formations are Ashless and Low Ash. Medium Ash and High Ash detergents are not used in 2-stoke oils. Ashless detergents are used in low temperature applications such as TCW3 oils where the ring land temperature is held below 300 deg/f. These detergents work well in engines where an excess of cooling capacity is available and power valves are not used. Ashless detergents are manufactured form organic nitrogen compounds (Hydrazine) instead of heavy metal compounds; therefore, they produce no ash as they are burned away. This is where the name “Ashless” comes from. Oils containing this type detergent have a characteristic Ammonia odor.

JASO FD/API TC:
Low Ash type detergent/dispersants are used in most API-TC, Jasco FC and ISO GC certified 2-stroke oils. These oils are designed for air-cooled high performance engines that operate under severe load/temperature conditions. Low Ash detergents can keep the deposits to a minimum at ring land temperatures as high as 400 deg/f. These detergents are manufactured from compounds of Calcium and Magnesium (heavy metals). After these compounds (Calcium Phenate or Magnesium Phenate) do their job, they burn away, forming a heavy metal salt (ash) that is swept away during the normal combustion process. Hence, this is where the name Ash-type detergent comes from.
 

kremenko123

Pripravnik
6. dec 2017
57
18
8
NOBENO olje ni dobro za novejše dizle. Pri izgorevanju nastane preveč "nesnage", ki lahko posledično zapaca DPF.
Osebno uporabljam samo namenske dodatke. Moj mehanik uporablja Liqui Moly aditive tudi v svojih vozilih in me je s tem prepričal ,da ga občasno tudi sam dodam v svojega 2,0DCIja
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.148
2.251
113
NOBENO olje ni dobro za novejše dizle. Pri izgorevanju nastane preveč "nesnage", ki lahko posledično zapaca DPF.

Mislim da se še tukaj s teboj najbolj strinjam, vse te zadeve se nalagajo notri na satovju DPF-a in vsega z regeneracijo ne zažgeš. To je pač potem tisti "oil ash" ki ti počasi šopajo filter. Pač moje amatersko mnenje.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.148
2.251
113
strokovnjaku.

AvtoFun moraš samo gledati ali vzeti antigripante 25 ali 12 kakor je omenil mtl, ne vem katero mašino imaš.

Prvič slišim za Antigripante 12? Zdaj ravno gledam na neki strani da pri obeh piše enako, edina razlika bi naj bila da Antigripante 25 naj NE BI BIL primeren za Commonrail dizelske motorje. Zadnjih 10 let pa je itak vse Commonrail ali? Torej je za avtomobile zadnjih 10 let primeren samo Antigripante 12?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.861
5.459
113
:aplauz:
Aditiv Antigrippante 25 za dizelsko gorivo je priporočljiv za uporabo pri starejših in sodobnih dizelskih motorjih (s filtrom trdih delcev DPF ali brez) z direktnim vbrizgom (NI primeren za motorje s :sprasujemse: “common-rail” sistemom).
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.697
137
63
Kolikor sem jaz bral je problem 2T olja visoka vsebnost Cinka (Zn), ki unici katalizator. DPF nima tezav z 2T oljem.

Lp
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.148
2.251
113
To je vse brezveze, članki gor, članki dol, mnenja gor, mnenja dol. Vsak pač pametuje nekaj po svoje in si po svoje razlaga. Fora je pač v tem da če že nimaš resnično zdrkanega avtomobila teh dodatkov ne potrebuješ.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.861
5.459
113
Jaz mislim da te dodatki lahko pridejo prav...recmo takmu k si kupi dizla samo zaradi šparanja... :) potem pa vse šteka ker avta nikoli ne stisne...govorim za zadeve ala Antigripante 25
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.667
731
113
Kateri Antigripante je potem za sodoben dizel 3.0 d motor in kateri je najboljši, oni naši so verjetno fajn razredčeni originalni ?

Torej kje original in po kaki ceni ?
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.084
2.436
113
Sicer ni bil ravno antigripante ampak mi smo takrat, ko so na črpalki prodajali premočan dizel (preveč biodizla) v traktor, ki je čisto zgubil voljo do življenja vlili 2x po 1L na tank nekega takega čistila za šobe, imena se seveda ne spomnim. Še sedaj gre ok, pa je to bilo že kakih 2000 ur nazaj. Je pa čisto klasična mašina brez elektronike. Enemu znancu pa je CommonRail mašina na kombajnu odpovedala, škode za 6k EUR. Tako, da te zadeve vejo rešiti marsikaj.