aditiv za dizle

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.475
113
To je vse brezveze, članki gor, članki dol, mnenja gor, mnenja dol. Vsak pač pametuje nekaj po svoje in si po svoje razlaga. Fora je pač v tem da če že nimaš resnično zdrkanega avtomobila teh dodatkov ne potrebuješ.

to je podobno kot bi rekel: ker imam lepe in zdrave zobe, si jih ne rabim ščetkat. injektor cleanerji ohranjajo stene v injektorjih gladke, da se drsni elementi ne zrabijo. ko so obrabljeni, je takšno čistilo brezveze, saj je škoda že povzročena.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
to je podobno kot bi rekel: ker imam lepe in zdrave zobe, si jih ne rabim ščetkat. injektor cleanerji ohranjajo stene v injektorjih gladke, da se drsni elementi ne zrabijo. ko so obrabljeni, je takšno čistilo brezveze, saj je škoda že povzročena.
Mogoče. Doma sem že imel dva dizla, oba proti pol miljona km, noben ni videl diesel cleanerja, pri obeh prve dize, eden se še delo sedaj vozi s temi dizami, kilometrov nevem. Jaz bi rekel temu stvar sreče. Pa ne gre se za tisto flaško za 20€ ampak kaj mi pomaga aditiv če je dober za dize in mi hkrati šopa dpf?
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.475
113
všasih so bile dize drugačne, sploh pumpa-dize sistem, se je sproti "pucal". danes so tolerance drugačne, in obloge na dolgi rok znajo naredit škodo na dizi. Recimo golf 2 je primer ko so dize vzdržale tudi olje iz friteze pol miljona km.
Zabit dpf je pa vedno posledica nečesa, vzrok je lahko tudi slaba diza.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.869
5.137
113
al pa pogledaš 2.0tdci dize (fordov motor) Tisto je bla katastrofa napram kakim bosch.
Tako, da ne primerjat kak je nekdo nardil nevem kolko km brez problemov. Ker je od moela do modela dize različno.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.475
113
al pa pogledaš 2.0tdci dize (fordov motor) Tisto je bla katastrofa napram kakim bosch.
Tako, da ne primerjat kak je nekdo nardil nevem kolko km brez problemov. Ker je od moela do modela dize različno.

točno tako. kaj se je delalo včasih in kaj kupujemo danes je razlika, pri skoraj vsaki stvari.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
všasih so bile dize drugačne, sploh pumpa-dize sistem, se je sproti "pucal". danes so tolerance drugačne, in obloge na dolgi rok znajo naredit škodo na dizi. Recimo golf 2 je primer ko so dize vzdržale tudi olje iz friteze pol miljona km.
Zabit dpf je pa vedno posledica nečesa, vzrok je lahko tudi slaba diza.
Ja verjamem da so bistvene razlike, jaz sem govoril o naprednih/sodobnih CR dizah. Na teh smo naklamfali skoraj 500k km. Drugace pa ti dam prav da ta zadeva pomaga dizam, ni dvoma AKPAK dokler bodo povsod mutili z argumenti ali škodi ali ne škodi drugim elementom pač tega ne mislim uporabljati namreč nikjer niso prav suvereni s temi mnenji :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.867
5.466
113
Na antigrippante imaš celo gor na nalepki da je DPF safe.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Ampak ta Antigripante 25 je za stare motorje, torej ni za CR motorje? Dizelskega motorja ki ni CR in bi imel DPF pa se tudi ne spomnim da bi obstajal? :)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Če pa na Antigripante 12 piše da je primeren za CR motorje. Zdaj se je treba prvo zmenit kateri Antigripante je kateri, namreč vsaj 5 različnih embalaž obstaja :)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
To pa ti verjamem, vseeno hvala za moder odgovor namreč če bi evidentno vsem ki to uporabljajo zašopalo DPF filter, bi verjetno bil izdelek umaknjen, bi bilo gori opozorilo da ni primerno za DPF ali pa bi se kaj o tem kje pisalo. Ne govorim sploh da bi komu kaj zaradi tega zašopalo, govorim potencialno o tem ali je zadeva za DPF blagodejna ali je za DPF nevtralna ali pa se minimalno zaradi tega notri kaj nalaga. Tudi če se nalaga ne pomeni da bo kaj narobe, sploh če ima avtomobil pametne kilometre in DPF ni že od prej "naložen" :) Skratka verjetno je zadeva nevtralna ampak zanimivo da se nihče ne zna o tem enoumno izjasniti.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.545
36
48
44
Kar sem jaz opazil je to, da se interval regeneracije malce podaljša, če sem dodajal antigrippante. Verjetno je avto malce manj 'dimil'.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Hmmm, pa si siguren da interval regeneracije deluje na dimljenje? Ali je zadeva enostavno sprogramirana glede na način vožnje/porabe/obrate in ostale parametre?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Sicer pa čist tako, na prejšnjem vozilu sem imel DPF od spodaj in se sploh ne bi sekiral če bi mi ga zašopalo, enostavno bi mi ga izrezali, skurili, zavarili nazaj not in je to to. Pri tem drugem vozilu pa mislim da je za demontažo DPF-a potrebno jemati dol motor ker ni variante da ga dobiš ven in tukaj grem definitivno raje menjavat dize kot pa demontirati in čistiti ali celo kupiti nov DPF. Set diz me pride novih manj kot 500€ :)