aditiv za dizle

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.905
5.458
113
Ja....upam da ne bo kdo prila sedaj not tlačil...ker napisal si ravno tako.....da se bi lahko našel kdo tak :D

Omenja "ashless dispersants".....to majo moderna "Low saps" olja notri.....da spucajo garež po motorju......normalna olja ki niso za DPF delana imajo drugačne detergente......torej to pomeni da kupiš neko ACEA C3/VW 504/507 BMW LL04 ali MB 229.51 olje in ga primešaš dieslu? Močno dvomim :)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
2t olje je itak nekaj najboljšega kar se lahko dizlu zgodi. tak pravijo.
Zanimivo je edino to, da tega še noben od proizvajalcev ni pogruntal. Ziher je zarota zadaj.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.905
5.458
113
Načeloma lahko diesel motor lavfa na veliko goriv.....od sončničnega do repičnega dotransformatorskega olja....zakaj ne bi mogel na dvotaktol...

Pokojni deda mi je pravil da so v časih recesije po vojni lavfali traktorje na mix motorno olje-bencin...mislim da nek 70/30....80/20 mix....malo slabše je prižigalo in šlo...malo bolj kadilo...šlo pa je :D

Nafte se pač ni dobilo ker jo je mela vojska
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.475
113
kdo pa je rekel da štamperli dvotaktola na 50l nafte motor ne bo laufal???
ampak...injektor cleaner mora odstranjevati depozite iz injektorjev, torej odstraniti žveplo in ogljik- s tem narediti drsne površine gladke, na tak način podaljšati življensko dobo injektorju, da ne pride do obrabe, torej zagotoviti gladke površine. podobno kot zobna pasta vpliva na zobe.
dvotaktol, oziroma nobeno olje tega ne bo naredilo, vsaj ne v teh razmerjih ki jih mešate. ali pa še bolje, malo nafte doliti v motorno olje, super dobra forumska iznajdba.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.905
5.458
113
Nafta v dizelski motor nima učinka...ker se sam dizelski motor že tako sam puca znjo (tisto kar prileti v olje mimo obročkov)

Pri kakem zasmoljenem bencinarju bi pa znalo malo nafte v olje dejansko pomagat....ampak to ni potem z vozit se s takim oljem naokol....do trgovine pa nazaj pa menjava olja + filtra (pa res ne pretiravat z nafto v olje ker lahko motor doživi infarkt ko kaka umazanija kje odleti in zamaši kake oljne kanale ki so za mazanje)
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.064
1.272
113
Vidim da debatirate.. moj ma trenutno 170k, star 4 leta. Dizel. Dam eno kuro z antigrippante? Na starem sem naredil tako, da ko se je luc za rezervo prizgala, sem vlil celega not pa se peljal par rund. Je dejansko lepse laufal, se je slisalo, da se zalezava, grdo brni, po tem pa je bilo veliko bolje. No z zdajsnjim problemov ni, le kot preventiva misljeno?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

matofill

Guru
18. sep 2008
3.673
732
113
Tale Antigripante ta novi moder tudi meni slišno in čutno pomaga, motor lepše dela ne trese. Glede dvotaktola, pa ne bi izgubljal besed, je masten maže, torej v kakega Golfa 1 ko ali 2 jko ni problem, oni delajo na vse celo na scalino, da bi pa v kakega Euro 6 vlival dvo taktol, mi pa na kraj pameti ne bi prišlo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.021
118
63
okolica mesta
Znanec daje v Passata 2.0 l.2017(euro6 ali 6d) 1l mineralni dvotaktol na poln tank in nikoli problema. To je kot preventiva da se sistem podmaže. Predlaga pa KameleON raje pomorskega oz. po tisti študiji, ker je manj pepela...
Teško je bit tle pameten, eni prisegajo na antigripante ali podobne dodatke eni pa na 2T :)
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.673
732
113
Vem, da marsikaj zariba zaradi nemastne nafte, poznam jaz enega, ki se mu je to zgodilo, pa vseeno, kako ta dvotaktol vpliva na EGR, DPF ???
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.905
5.458
113
Pa saj maste več študij ki sem kih linkal ki nakazujejo da dvotaktol ni to kar folk misli....

Odgovor ex formulatorja olja da nima nobenih cistilnih vrednosti...

2študiji ki nakazujeta da maže 1/5 tolk kot kak namenski antigrippante...
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.750
2.033
113
za šankom
Znanec daje v Passata 2.0 l.2017(euro6 ali 6d) 1l mineralni dvotaktol na poln tank in nikoli problema. To je kot preventiva da se sistem podmaže. Predlaga pa KameleON raje pomorskega oz. po tisti študiji, ker je manj pepela...
Teško je bit tle pameten, eni prisegajo na antigripante ali podobne dodatke eni pa na 2T :)

Ko bo z avtom kaj narobe bo pa kriv VW
 

piagolo

Guru
22. nov 2009
6.163
3.090
113
Čisto laično: verjetno imajo čistilni učinek detergentna olja (motorno olje)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.905
5.458
113
Še raziskujem(o)....čakam odgovore znalcev :)

Jaz bi si mislil prej da bi kak ester dvotaktol kaj rešil... Pa ni še odgovoril...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
fact od dveh diesel serviserjev: 2.0 TDI CR zdrži pumpa cca 250.000, ker imamo presuho nafto
odviješ ventil na vrhu pumpe in pokukaš, če se najde kak opilek
ta črpalka ima samo en "roller" in "shoe", če le-ta zariba, gredo špene na šobe in še nazaj v tank (posledice so enake, kot včasih pri delphi 1.5DCI ko sta se oba "roller"ja oz valjčka luščila pri določenih letnikih - info iz DELPHI UK iz prve roke)

se pravi mene je bolj strah neustrezne mazalne sposobnosti slovenske nafte, kot pa, da bi moral čistiti same injektorje zaradi xy vzroka

tako da diesel serviserja priporočata 2dcl na poln tank antigrippante, da se podaljša življenjsko dobo visokotlačne črpalke
če bi enako (očitno ne po sedanjih info) dosegel z 2dcl mineralnega no ash 2T olja, bi se odločil za to, saj je razlika v ceni aditiva 1:3
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Zakaj se pa ta naša nafta tako razlikuje od ostalih naft? Saj je ne pridelujemo sami? Prav tako je nafta Petrolova, MOL-ova, OMW-jeva ter še od kod. Nevem, ne da ne verajemem tem diesel serviserjem ampak jaz ne bi tako posploševal zadeve? Ne verjamem da je (pri nas) nafta enaki nafti.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.905
5.458
113
Saj nafto dobi vecalmanj cela regija isto iz istega tankerja....razlika je potem pri ponudnikih (petrol omv itd) kolk česa dodajajo...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
MOL vem da vozi iz Madržarske (mislim da imajo tam lastno obdelavo)???. Določene pumpe pa vozijo iz skupnih bazenov in dodajajo svoje aditive in je zmes enaka. Vem ker sem zelo blizu teh bazenov in vozijo ven in not svašta šleparji različnih firm. Prav tako sem videl na Shellu pri nas te dolge cisterne z Italjanskimi registerskimi. Skratka dvomim da je pri vseh enaka zmes.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.475
113
fact od dveh diesel serviserjev: 2.0 TDI CR zdrži pumpa cca 250.000, ker imamo presuho nafto
diesel pumpe ribajo, ker se modeli vozijo večinoma z napol-praznimi kestli, na rezervi in tankajo vedno po 15€. iz povratnega voda priteče nafta 70stopinj, nafta v kestlu se pregreje, pojavijo se zračni mehurčki v nafti in nafta izgubi dve pomembni lastnosti: hlajenje komponent in mazanje.
dokaz dobrega mazanja nafte so ti avti z po 600.000 km v 6 letih in pumpe delajo in slo kamijoni z 2mio km- pa točijo domačo nafto.
Tako da ribanje pumpe ne pomeni nujno slaba nafta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi