Ce ze pises nasvete/ odgovore, pol bodi vsaj natancen, ker marsikateri ne pozna tehnike..Seveda ima zobatega. In verigo. In mikro, katerega smo imenovali klinasti še dolgo potem, ko je dobil več klinov...
Mikro jermen ( pasasti, rebrasti) se rece jermenu, ki je nadomestil nekdanjega klinastega, ker ima boljsi oprijem (trenje) na jermenici in je sposoben prenasati vecjo moc, ki jo zahtevajo sodobne naprave okrog motorja- crpalke, kompresor, altenator ipd..ce se okvari, te naprave prenehajo delovati.
Zobati jermen je jermen, ki prenasa vrtenje z rocicne gredi na ventilski mehanizem, torej skrbi za sinhrono vrtenje glavne gredi in odmicnih gredi, ki odpirajo in zapirajo ventile v motorni glavi.
Ce ta jermen odpove( preskoci, strga) gre motor iz faze in udarijo bati in ventili skupaj..
Enako funkcijo ima krmilna veriga.
Zakaj ima to vozilo vse tri tipe pogona?
Eden je micro jermen za zgoraj omenjene naprave, drugi in tretji sta pa kombinacija pogona odmicnih gredi, torej ima in ketno in zobat jermen na zalost.