Zadnji pogon v snegu

masevc

Guru
2. sep 2007
3.437
859
113
Kakšne imate izkušnje z novodobnimi BMWji in Mercedesi (2017 in novejši)- zadnji pogon in sneg?
Je uporabno ali moraš doma počakati na lepo vreme? :)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.623
14.317
113
V kolikor šteje avto iz 05/2016 je vožnja OK & izkušnje super, zato to (RWD) med drugim tudi imamo. Je uporabno. Doma pa naj počakajo tisti, ki bolj kot ne nimajo občutka za RWD in/ali pa se bojijo normalne (torej nepenzionerske) vožnje po dežju & snegu že v osnovi.

Aja dobre gume so pa must-have, brez tega pa tudi z veliko občutka in izklopljenimi asistencami ne prideš, sploh kar se klancev tiče.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sixpower

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Zimske gume lahko mirno raztegneš na 4,5 let (seveda pa odvisno koliko se voziš :). Ko imajo pod 4mm profila pa jih je modro zamenjati.

Zares nevarne postanejo po kakšnih 7ih letih (samo sreča me je rešila, da nisem tako razbil avta, ker na zasneženem klancu nisem mogel ustaviti).

Strah pred RWDjem je odveč že desetletja. Gotovo pa ni najbolj pametno avto iti iskat v salon 15.12. zjutraj, ko je na cesti 20 cm snega, ti pa v življenju RWDja še nisi vozil.

Vsekakor si vzami nekaj mesecev, da se navadiš, predvsem pa v snegu/dežju ne poskušaj divjati brez ustreznih izkušenj.

DSCja ne izklapljaj nikoli, le če ostaneš kje v snegu, da se izkoplješ ven.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Če živiš v hribih potem ja.

Sicer pa raje ne, tole pogoni so zadnje čase bolj na slabem glasu (lomijo se polgredi iz ljubega miru pri 100k km in bog ve kaj še vse)...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Problemi z gredmi so zato, ker ima folk razlicno znucane prednje in zadnje gume in potem pride do nesimetricnega obracanja koles. Lahko pa tudi, da je se kaj drugega.
Pa tudi samo zadnji pogon in sneg...ne vem...jaz osebno imam slabe izkusnje, kljub novim gumam...ni to to...ne bi sel se enkrat z zadnjimi v sneg. Ampak, to je samo moje mnenje...recimo nekdo drug gre z letnimi in zadnjim pogonom v klanec po snegu. Tko, da 100 ljudi, 100 cudi...
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.317
950
113
Kar sem jaz vozil, po ravnem načeloma ni bilo problema. V kakšen klanec, pa brez el. pomagal enostavno ni šlo, z elektronko pa BP (krajši klanci, ne hribi). Gume so bile dobre.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
No, jaz sem imel nove Vredestein gume, torej stare par tednov, ko je takrat pri nas zamelo...najprej sem imel problem speljat izpred dvorisca na sihtu, ker je sam vrtelo, pa nisem nabil gasa do konca, ampak morda nekaj cez cez 1500 obratov...ni speljalo cez snezni hribcek cca 10cm. Potem sem pred prednjimi gumami razmetal sneg stran, da je imel gospod bavarec lepo spucan, cist asfalt brez ovir, da si je dovolil speljati...ne vem, pred tem sem imel cca ene 8 avtov na prednji pogon in nikoli problemov.
Isti dan sem sel do starega in ko sem hotel zaviti iz ulice na rahlo dvignjeno dvorisce, je gospod sel pod kotom 45st in mi nikakor ni uspelo, da ga potegne noter na dvorisce pod 90 stopinjami. Probal ene 20x, potem obrnil avto in sel rikverc...nic, isto...avto kar nekam na stran drsel. Sem popizdil in sel domov.
Z nobenim avtom mi se ni uspelo, da bi na ulici obstal...vsi so potegnili in vlekli noter v ovinek, torej na dvorisce... Edini problem sem imel samo se s celoletnimi gumami na Twingotu in 6mm profila, kar smo takoj naslednji dan resili z novimi zimskimi. Na Twingotu sem pa imel celoletne, ker sem takega kupil namrec...sam jih ne bi gor dajal.
Torej, jaz osebno sem imel kar probleme z zadnjim pogonom in pac ne bi se enkrat sel skozi to...Ali samo prednji pogon ali pa vse 4....
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ja kako naj vleče noter, če pa poriva? poriva naprej, spredaj zavija, a ni oprijema, da bi zavil.

path na zadnji pogon je šlo. mb e precej slabše.
prepričan sem, da v 5 cm snega več kot po ravnem ne gre.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.322
5.843
113
pri taščici
Zadnji pogon je ta slabost, da je ponavadi zadaj avto lažji kot spredaj, pa da z volanom ne moreš iskati boljše podlage (levo/desno) ko se (skoraj) ustaviš.
Saj vem da boste zdaj rwd vozniki rekli da imajo sedaj 50/50, ampak fwd avti ima imajo 60/40 ali pa se vec
 
  • Všeč mi je
Reactions: mirsi

masevc

Guru
2. sep 2007
3.437
859
113
No, jaz sem imel nove Vredestein gume, torej stare par tednov, ko je takrat pri nas zamelo...najprej sem imel problem speljat izpred dvorisca na sihtu, ker je sam vrtelo, pa nisem nabil gasa do konca, ampak morda nekaj cez cez 1500 obratov...ni speljalo cez snezni hribcek cca 10cm. Potem sem pred prednjimi gumami razmetal sneg stran, da je imel gospod bavarec lepo spucan, cist asfalt brez ovir, da si je dovolil speljati...ne vem, pred tem sem imel cca ene 8 avtov na prednji pogon in nikoli problemov.
Isti dan sem sel do starega in ko sem hotel zaviti iz ulice na rahlo dvignjeno dvorisce, je gospod sel pod kotom 45st in mi nikakor ni uspelo, da ga potegne noter na dvorisce pod 90 stopinjami. Probal ene 20x, potem obrnil avto in sel rikverc...nic, isto...avto kar nekam na stran drsel. Sem popizdil in sel domov.
Z nobenim avtom mi se ni uspelo, da bi na ulici obstal...vsi so potegnili in vlekli noter v ovinek, torej na dvorisce... Edini problem sem imel samo se s celoletnimi gumami na Twingotu in 6mm profila, kar smo takoj naslednji dan resili z novimi zimskimi. Na Twingotu sem pa imel celoletne, ker sem takega kupil namrec...sam jih ne bi gor dajal.
Torej, jaz osebno sem imel kar probleme z zadnjim pogonom in pac ne bi se enkrat sel skozi to...Ali samo prednji pogon ali pa vse 4....
Kater avto konkretno?
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.748
2.033
113
za šankom
Kakšne imate izkušnje z novodobnimi BMWji in Mercedesi (2017 in novejši)- zadnji pogon in sneg?
Je uporabno ali moraš doma počakati na lepo vreme? :)


super ko se avto premika, problem, ki sem ga največkrat imel v 318d avtomatik letnik 2016 je bilo speljevanje iz kakega parkirnega mesta kjer je zadeva na pol očiščena
 

Izy

Pripravnik
8. maj 2007
191
10
18
Da se se tudi v breg, ampak je treba bit konkretno korajžn in imet živcev na pretek. Sem imel 7 let E46 M3 in sem se ponoči preganjal po stranskih cestah okrog Rogle. Super hec v mladih letih, zdaj hvala lepa, da bi imel kaj podobnega in edini avto, ker imam klanec v katero koli smer grem. Saj ne rečem, vedno je šlo. Super vodljiv ko se pelješ po zelo spolzkem, ampak za družinski avto je 4x4 pozimi zakon. Če zapaše se da it malo počez po kakem zasneženem parkingu in sred hriba se da speljat, če je treba brez da živci trpijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.576
282
113
Problemi z gredmi so zato, ker ima folk razlicno znucane prednje in zadnje gume in potem pride do nesimetricnega obracanja koles. Lahko pa tudi, da je se kaj drugega.
Pa tudi samo zadnji pogon in sneg...ne vem...jaz osebno imam slabe izkusnje, kljub novim gumam...ni to to...ne bi sel se enkrat z zadnjimi v sneg. Ampak, to je samo moje mnenje...recimo nekdo drug gre z letnimi in zadnjim pogonom v klanec po snegu. Tko, da 100 ljudi, 100 cudi...

ah ne, tole ne bo drzalo. glej starejse 4x4, k nimajo vsi 100% gum. prej kontra. pa se zarad tega ne lomijo polosovine... mogoce bolj presvoh materiali?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
softi, ja sej to pravim...kako naj me povlece na dvorisce, ce pa je zadnji pogon, ki samo poriva in to je problem v snegu. Prednji pogon vlece v ovinek in gres, kamor zelis in zato se bom v prihodnje jaz izogibal zadnjemu pogonu.

masevec, avto je bil Bmw E90, takrat kupil skoraj novega, ampak mi je bilo kasneje zelo zal. Pa ne samo zaradi zadnjega pogona....tudi zaradi serijskega pregrevanja sklopke in tresenja pri speljevanju in seveda tudi zaradi famozne ketence, ampak pustmo zdej to, da se ne zacne kregarija.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zlatorog87