VW T-Roc

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
To še bo trajalo da pride kaj pametnega, glede na to, da so šele pred kratkim ugotovili da so s traktorjem zapeljali v slepo ulico

Kriza to, so zaspali. Edino kar ima VAG grupa OK je lep dizajn grafičnega vmesnika, pa še to komu ni po godu. Pri razvoju tehnologije, ki daje dejanski napredek pa bodo zgleda mogli še veliko riža pojesti.
Audi je celo uspel narediti nek "mehki" hibrid, ki v bistvu sploh ni nek hibrid. Kar nekaj skratka, bv.
rolleyes-1.gif
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Ni to samo v golfu zaenkrat?
In če je to res tako dobro, zakaj dizlov ne ukinejo, ker imajo samo probleme z njimi?
Samo na glas razmišljam.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
In če je to res tako dobro, zakaj dizlov ne ukinejo, ker imajo samo probleme z njimi?

Kakšne probleme, če pa folk od njih samo dizle kupuje?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Zdaj sem pogledal na spletno stran in ima VW Golfa in Passata kot priključna hibrida.
Navadnega (brez da bi ga bilo treba priključevati) hibrida še ni? Zame npr. polnjenje ne pride v poštev, ker ga nimam kje polniti.
Pa brezstopenjski menjalnik pogrešam. Ta avtomatika je podvržena okvaram. Je/bo kaj v ponudbi od tega, torej nekaj bolj enostavnega in čim manj komplesnega?
Se mi zdi, da so pri VW šli s hibridom v dodatno kompliciranje oz. nalaganje zahtevne tehnologije eno čez drugo po plasteh, namesto v poenostavitev. Ali se to samo meni zdi?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
In če je to res tako dobro, zakaj dizlov ne ukinejo, ker imajo samo probleme z njimi?

Kakšne probleme, če pa folk od njih samo dizle kupuje?

Zakonske / emisijske. Pa glede na to, da se dizlom počasi omejujejo vstopi v mestna jedra, ne bi gledal na to kot nekaj, kar ti ne povzroča problemov. Je kar velik business risk zadaj, se ti ne zdi?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
Kako omejujejo? Da rabiš vsaj Euro 3 normo? Torej kar je mlajše od 15 let..

Kolikokrat pa ti uspe zapeljat v mestno jedro (kjerkoli, večje od podeželjskega trga)?

Dokler je dizel cenejši in manj pokuri ga bo folk kupoval. Ko bo to na strani ....(hibrida?) bo folk kupoval ...(hibride). Čist preprosta matematika. In če trgovec hoče kaj prodat, pa zaslužit zraven, se drži te matematike.

Ekologija. Kaj je to?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Glede omejevanja.
Jaz gledam to iz čisto preprostega stališča - na način da se ozrem okrog sebe in je še vedno nenormalno veliko ljudi, ki se dnevno vozijo po mestnem jedru z dizlom, ker si ga lastijo. In potem ko kupujejo nov avto, kupijo spet dizla. In se spet vozijo večinoma po mestu.
Na tak način ti uspe kar vsak dan večkrat zapeljat v mestno jedro.

"Dokler je dizel cenejši in manj pokuri ga bo folk kupoval. Ko bo to na strani ....(hibrida?) bo folk kupoval ...(hibride). Čist preprosta matematika. "
Hibridi so že s porabo na enakem nivoju dizlom, če smo že pri tem (npr. če vzameš za referenco kakšne skupne teste). Toyoti prodaja ni nič upadla zaradi umikanja dizelskih motorjev iz ponudbe - je pa res tudi to, da jih nikoli ni veliko prodala (dizlov). Sem pa še vedno mnenja, da ljudje preveč poenostavljeno gledajo na celoto z dizli. Ker koliko manj porabi, toliko več stvari potem "pocrka" in vržeš denar za popravilo. In seveda s tem pridemo do tega kar sem napisal v prvem stavku, da se ljudje vozijo po mestnem jedru z dizlom, ker manj porabi, čeprav je končna računica (običajno) slabša kot če bi vozil navadnega bencinarja ali hibrida.

EDIT: Da napišem še bistvo, kar sem sploh želel. Dejstvo je, da trenutno nihče nima tako razvite hibridne tehnologije kot japonci in so zato tudi v mojem primeru edina izbira za nakup. Pomeni, da sem kot kupec precej omejen na izbor. Zato si želim, da čim prej začnejo tudi druga podjetja migati v to smer, da bo malo več izbire.
Trenutno vozim dizla, a vendar si ga sedaj novega ne bi kupil. Bi gledal bencinarja, vendar takega brez turbine. In sem spet omejen z izbiro, ker jih ni več za dobiti. Potem ostane samo še hibrid. Ali sem kaj spregledal, je še kakšna opcija?
VW ima torej GTE. Plug-in. Ki ga pa ne morem polniti, zato mi ta plug-in pomeni samo odvečne baterije. Ostane samo toyota... Spet vprašanje, čisto resno - obstaja alternativa, ki sem jo spregledal?
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.665
1.584
113
So pa hibridi trenutno še dražji od dizlov. Ampak če ne crkujejo tako kot potrošni material pri dizlu (filtri, turbine, šobe,...) potem je računica verjetno v prid hibrida že zdaj.
Sem pred kratkim vozil bmw 225E. Nora zadeva

@Vincent po tvoji razlagi na cestah sploh nebi smelo bit nič drugega kot zetorjev, ker je dizl cenejši in manj pokuri. Mene je ta modrost stala 2200€ v obliki crknjenega zgoraj opisanega potrošnega materiala. Takrat sem se od zetorja dokončno poslovil. To je ene 10 let nazaj. S tem denarjem bi si pokril za precej let rednih servisov na bencincih, na katerih ni crknilo nič, pa že servisi sami po sebi so cenejši
 

Mr_Orange

Pripravnik
15. avg 2007
723
3
18
48
Murgle
Citat:
Uporabnik Generik pravi:

Trenutno vozim dizla, a vendar si ga sedaj novega ne bi kupil. Bi gledal bencinarja, vendar takega brez turbine. In sem spet omejen z izbiro, ker jih ni več za dobiti. Potem ostane samo še hibrid. Ali sem kaj spregledal, je še kakšna opcija?
VW ima torej GTE. Plug-in. Ki ga pa ne morem polniti, zato mi ta plug-in pomeni samo odvečne baterije. Ostane samo toyota... Spet vprašanje, čisto resno - obstaja alternativa, ki sem jo spregledal?

Bencinar brez turbine: Mazda
Hibrid alternativa: Hyundai Ioniq, Kia Niro, BMW e
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Zakonske / emisijske. Pa glede na to, da se dizlom počasi omejujejo vstopi v mestna jedra, ne bi gledal na to kot nekaj, kar ti ne povzroča problemov. Je kar velik business risk zadaj, se ti ne zdi?

Jaz sem prepričan, da vw ravno toliko razvija alternativne tehnologije kot vsi drugi. Oni samo kupcem na veliko prodajajo tisto, kar kupci še vedno hočejo, torej dizle. Kot kaže so kar uspešni, ne glede na afere.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Kako veš kaj hočejo kupci če jim ne ponudiš alternative? Na koncu odidejo h konkurenci (japonci rušijo prodajne rekorde s hibridi).
VW je po mojem mnenju žrtev svojih odločitev preteklosti, ko so stavili, da je dizel dolgoročna prihodnost. Potem se je zgodila pa afera dieselgate in so morali obrniti jadra - proti hibridom. V parih mesecih pa ne moreš narediti čudeža. Moje mnenje...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.299
2.398
113
še v SLO - ampak komaj
Ne jemlji sebe kot merilo splošne potrošniške mentalitete - zaenkrat ima dizel še vedno prednosti pred hibridom v očeh "consumatorus vulgaris" (navaden potrošnik).

Saj jaz tudi gledam v smeri hibrida - doma je Leon 1.9, ki bi ga bilo podari potrebno zamenjati - želja je plug in hibrid - samo vse je zaenkrat "predrago". Torej bo najverjetneje kak mali turbobencic, ki pa iz ekološkega vidika ni veliko boljši kot kak dizel.
Službeno tudi vozim 2.0 turbo dizla - letno 60k+ km, 70% AC - in tudi za to ni zaenkrat pametne alternative.
In težava ni, ker VW nima v tem segmentu ponudbe - tehnologija sama ni se tako daleč, da bi lahko ekonomsko konkurirala dizlom.

Kruto je, da celotna afera ne bo prinesla bistveno manjšo prodajo dizlov - in to navkljub splošni gonji!
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.665
1.584
113
Prosim ne na pamet, afera je ze zdaj prinesla -20% prodaje dizlov glede na lani v uk in nemciji in porast prodaje hibridov. Malo poguglaj
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
sam sem preskočil iz oboževalca dizlov nazaj v oboževalca bencinarjev od klasike pa elektrika mi je itak najbolj všeč. Trdim, da bi se na elektriko morali voziti že vsaj dvajset let. Goriva (nafta in bencin) so predragocena, da bi jih zapravljali kar tako brezveze ta prevoz iz točka A v točko B. Nosi pa ogromne dobičke vsem ki so vpleteni v prodajo in proizvodnjo nafte to pa je tudi res in ti napravijo zelo veliko, da ostane tako kot je pa rakava obolenja onesnažen zrak pri tem vsem skupaj nima ravno veliko pomena glavno da se obrača denar.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Kako veš kaj hočejo kupci če jim ne ponudiš alternative?

Kako ne? Vw ima pa ja cel kup nekih GTE-jev in podobne šare, ki jih nihče ne kupi.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Kako veš kaj hočejo kupci če jim ne ponudiš alternative?

Kako ne? Vw ima pa ja cel kup nekih GTE-jev in podobne šare, ki jih nihče ne kupi.

Vprašanje je zakaj jih nihče ne kupi. GTE izvedbi sta le 2. Golf in Passat, vsaj v SLO. Toliko o "celem kupu". Pa še to ni opcije brez plug-in in brezstopenjskim menjalnikom.
17758-icon_confused.gif